čtvrtek 27. září 2018

Recenze Glam Glow masek


AHOJ,AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní dvojité recenze pleťových masek Glam Glow. Masky jsem kupovala na Instagramu od mé sledovatelky Janičky, kterou tímto 
moc zdravím. Masky jsou v cestovním balení v té menší verzi a seženete je na různých e-shopech nebo parfumériích. Vyšly mě na pár korun a jelikož jsem již měla bílou čistící masku a byla jsem s ní spokojená, tak jsem chtěla ozkoušet i tyto dvě varianty. 


Začneme první maskou a to čistící, která obsahuje kaolín a jemné abrazivní zrníčka. Maska příjemně jemně voní, má příjemnou krémovou konzistenci a dobře se nanáší. 


Má krásnou světle-zelenkavou barvičku, na pleti po nanesení malinkato štiplala, ale bylo to vlastně příjemné a rychle zasychá, ale nestahuje obličej. Krásně vyčistí pleť a pory a zanechá pokožku příjemně vláčnou, jemnou a hebkou. 

Maska mi moc vyhovuje. 

Co se o masce můžete dočíst na e-shopu.

Glam Glow PowerMud

duální čisticí péče

Vlastnosti:
  • čistí pleť do hloubky
  • zanechává pleť na dotek hedvábně jemnou
  • celkově zkrášluje vzhled pleti


Druhá maska je hydratační a voní nádherně po kokosu. Má příjemnou jemnou a krémovou konzistenci a skvěle se nanáší. Pleť je vyživená, hydratovaná a taková obohacená a plná života. Masky střídám a obě je moc ráda používám. 




Maska se příjemně nanáší, dobře na pleti sedí, krásně hydratuje a můžete ji nechat působit třeba přes noc a ráno smýt. Je příjemná a dobře pleť vyživí, vyhladí a zůstává po ní příjemně hebká a vláčná. 

Co se o masce píše na e-shopu. 

Glam Glow ThirstyMud

hydratační maska
Účinky:
  • okamžitě hloubkově hydratuje
  • obnovuje
  • revitalizuje
  • zklidňuje
Složení:
  • jablečný extrakt
  • zázvorový extrakt
  • kokosový extrakt
  • med
Typ pleti:
Vhodné pro všechny typy pleti, zejména suchou.



Za sebe mohu obě tyto masky VŘELE DOPORUČIT a jsem moc ráda, že jsem si je pořídila a že mi nyní dělají tak prima službu.

Snažím se masky používat opravdu pravidelně a to hned několikrát za týden, min. 2-3x, vždy je to pro mě příjemný relax.



A co Vy, také pravidelně nanášíte pleťové masky?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...