úterý 25. září 2018

Spotřebováno za měsíc srpen 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních spotřebovanců tentokrát za měsíc srpen 2018. Je neuvěřitelné, jak to letí, za chvíli tady máme zimu a Vánoce a Nový rok. :-) Inu rychle se na to vrhu. 





  • Avon pleťová maska i tonikum proti černým tečkám patří mezi mé stálice a používám je již řadu let a jsem s nimi maximálně spokojená a proto je MOHU DOPORUČIT.


  • Produkty značky The Body Shop mám velice ráda a ani tento sprchový gel s tělovým máslem nebyly výjimkou. Krásně voněly, skvěle hydratovaly a moc ráda jsem je používala, tato vůně zmrzlých bobulí byla vánoční limitka, ale jistě i letos budou mít něco obdobného. MOC DOPORUČUJI.


  • Ze zástupců vlasové kosmetiky tady mám šampon Alpecin, který je moc super, pomáhá mi s bojem na mé padající a řídnoucí vlasy - což je spojeno s nedávnou nemocí a jejími dozvuky.
  • Loreal olejíček na tělo i vlasy byl parádní, obsahoval jemné zlaté třpytky, které na těle nebo vlasech dělaly velikou parádu. OBA PRODUKTY MOHU DOPORUČIT.



  • Balea pěna na holení byla prima, kupuji si jen tyto levné, prostě mi vyhovují, ZA MĚ ANO.
  • A Indulona je jedním slovem ZÁZRAČNÁ A VYLÉČÍ VŠE, používám ji na suchá místa na těle, na chodila a mám ji tuze ráda. 


  • Lush čerstvá pleťová maska s kakaem a mátou byla SUPER, krásně hydratovala a díky obsažené mátě i osvěžila.
  • Mary Kay balzámek - vazelína byla PRIMA, moc ráda jsem jí používala, ale tuto kosmetickou podporovat nehodlám a byl to asi poslední produkt, který jsem od nich měla.
  • Pleťový krém od Estée Lauder byl PARÁDNÍ, skvěle hydratoval, krásně vyživil a byl skvělý jako podklad pod make-up - ZA MĚ DOPORUČUJI.


  • Ani já jsem neunikla plátýnkovým maskám, které nyní frčí, SEPHORA maska na ruce byla PARÁDNÍ, skvěle ruce vyživila a dodala jim potřebnou hydrataci, Balea maska byla sice prima, ale že by to byla nějaká bomba to nebyla, ale za tu cenu je PRIMA.


  • Lehký až vodový make-up od Lorealu jsem potřebovala dopotřebovat, jelikož jsem ho doma měla nějakou tu dobu a obzvláště na léto byl moc PRIMA, vyhovoval mi svojí texturou a lehkou konzistencí i odstínem a měl sametový finiš. 
  • Transparentní pudr UMA jsem nosila s sebou v kabelce a dost často jsem ho na takové to rychlé přepudrování používala, na pudry příliš náročná nejsem, ale znova si ho pořizovat nebudu, znám lepší. 


  • Manžel dopotřeboval - již klasicky své deodoranty Rexonu a tuhý Old Spice se kterými je dlouhodobě spokojený a deodoranty Rexona opravdu moc KRÁSNĚ VONÍ. Sprchový gel Balea byl příjemný a gel na vlasy od Lorealu z profesionální řady si chvílí také velice a jiný nepoužívá. 


  • Sephora odličovací ubrousky s exfoliačním účinkem a černým uhlím byly MOC FAJN, krásně pleť vyčistily a i odlíčily, rozhodně si je plánuju pořídit znovu, ideálně až bude nějaká sleva, protože za 170 Kč jsou na mě dost drahé.
  • Zubní pasta z DMka byla prima, ale já prostě mezi klasickými pastami na zuby nevidím rozdíly. 


  • Tekuté mýdlo na ruce Balea zázvor a citron bylo ze začátku moc příjemné, ale od poloviny používání se změnila jeho konzistence a bylo doslova a do písmene vodové, takže jsem ho musela vylít, nyní mám jiné z letní limitky a to se zatím zdá být v pořádku.
  • Aviváž Sosftlan Paradise je NAPROSTO PARÁDNÍ VŮNĚ, krásně prádlo ovoní a změkčí.


  • Spotřebovala jsem i dva liquidy do elektronické cigarety - snažím se omezovat kouření, ale příliš mi to nejde.
  • Šumivé magnezium je u nás nutnost, čas od času si ho nechám rozpustit ve vodě, abych doplnila do těla minerály - kupuji v DMku a nebo v Německu.


  • Houbičky Calypso používám na sundavání masek a čištění obličeje a jsou moc PRIMA.
  • Bavlněné vatové tamponky používám nyní od Ebelinu a jsou naprosto perfektní, své, jemné a levné. 


  • V poslední době ujíždím na sladkých, kyselých a hlavně gumových bonbonech, dále pak ráno ráda snídám jogurt s mussli - toto z DMka se sušeným ovocem mi moc chutná a sušené droždí jsem kdysi používala a nyní jsem se k němu vrátila - je moc chutné a hodí se prakticky ke všemu - kupuji ve zdravé výživě. 


A jsme u konce moji milí. Co jste za poslední měsíc spotřebovali Vy?

A ještě něco málo do statistiky - je to celkem 23 ks kosmetických produktů.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...