pátek 28. prosince 2018

Sephora - matná tekutá rtěnka v odstínu č. 94 Cherry Moon


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní mini recenze. Před časem jsem zavítala do Sephory u nás na Smíchově a chtěla si koupit Too Faced matnou tekutou rtněku Malted, ale slečna mi doporučila Sephora. Tak jsem si řekla, proč ne, dám na její doporučení a ještě tak ušetřím. 

Popis samotné rtěnky:

Tekutá krycí rtěnka s ultra dlouhou výdrží a měnící se texturou: původně krémová textura se po aplikaci změní v lehký sametový závoj bezchybné barvy držící několik hodin.

Pro jaký typ líčení?
Sametová textura s avokádovým olejem zanechá po aplikaci na rtech dokonalou barvu a pocit komfortu.
Intenzivní barva, snadné nanášení, dlouhá výdrž... co víc si přát?

Avokádový olej přináší rtům komfort a výživu.
Receptura obohacená o fixační látky pro výsledek bez obtiskávání a ultra dlouhou výdrž.
Výtažky vitamínů E známé pro svůj účinek proti stárnutí.

Cena 295 Kč



Barva je to krásná, moc mi nevyhovuje konzistence, chce to opravdu precizní nanášení, mít prostě grif v ruce, abyste nepřetáhli ano o milimetr. 



Mě tato rtěnka prostě a jednoduše NEVYHOVUJE, špatně se mi nanáší, nelíbí se mi konzistene, ani finiš, do kterého zaschne a nejhorší je samotná výdrž. Nevydrží mi na rtech, prostě nevydrží ani běžné nošení, natož pak pití vody, kávy či čaje. O jídle ani nemluvě, ale to chápu. 
Rtěnka se mi prostě a jednoduše z vnitřku rtů naprosto vytratí, vymizí a zůstane jen kontura, která je extrémně výrazná, nevzhledná a rozpitá. 



Když jsem šla znovu do Sephory, tentokrát do Quadria, které mám blízko svého zaměstnání, slečna mi doporučila tekuté matné rtěnky značky Nars. Inu nevím, jestli se mi chce zkoušet něco jiného z řad tekutých matných rtěnek. 

Nevím, co dělám špatně, ale pokaždé, když jsem rtěnku nanesla, opravdu precizně, pomalu, rychle, obtiskla jsem jí do kapesníčku, neobtiskla, pila jsem, nepila, jedla, nejedla, pokaždé se dostavil ten stejný výsledek, který se mi vůbec nelíbí. 

Takovýhle produkt já nepotřebuji, jsem zklamaná a očekávala jsem od ní větší a hlavně slibované úspěchy. 

A jaké rtěnky, myslím ty dlouhodržící používáte Vy?







Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...