sobota 26. ledna 2019

Co jsem dostala k Vánocům II. část


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešního pokračování mých vánočních dárků, které jsem dostala a mám z nic obrovskou radost :-)
Jen se velice omlouvám, že článek vychází až nyní, maličko pozdě, knihu, bundy atd. už jste viděli. :-3




Přání od kamaráda z jeho originální ilustrací k jeho knize poezie. 


Kytička od kamarádky Jany. 


Svíčka hand made a přání od paní ředitelky. 


Takový miš maš, od kolegů, kolegyň a maminky. 
Všechny dárky moc potěšily. :-)

Kosmetika Avon - moje oblíbená řada Planet Spa (inu je vidět, že mě maminka dobře zná), šéf mě překvapil balíčkem kosmetiky Yves Rocher z vánoční edice (mám trochu podezření, že v tom má prsty někdo jiný, ale budiž :-)), paštička, kvalitní sypaný čaj, hořká čokoláda, bylinkový čajíček a sušené ovoce, to jsou všechno věci - potraviny či pochutiny, které mám ráda a nesmí chybět ani překvapení :-).


Bundy jsou lehounké, dají se běžně prát v pračce, mají kapucu a jsou teploučké a moc rádi je nosíme. 




Zimní výbava, jak má být, alespoň do města :-), čili nové zimní bundy. 
Dostali jsme je od mých rodičů spolu s manželem a vybírala jsem je já v létě, když Tommy Hilfiger měl slevy :-)


Inu kolegové mě opravdu mají přečtenou, jak se tak říká, úžasný kalendář s motivem kočiček, skvělá kniha z Karmelitánského nakladatelství, velice osobní přání a set čajů. :-)


Lush balistika vždy potěší, suchý šampon Batiste jsem si přála, ten mi docházel a Loccitane krém na ruce, wau, no prostě ten potřebuji vždy. 



Poslední kniha od Dana Browna, kterou jsem ještě nečetla a marně na ni čekám v knihovně, už nemusím. 



Prostě Tous. :-)



Symbol medvídka a elegance, nezaměnitelný šperk. 



Vánoční nezbytnosti v podobě poštářků. 


Ginger shot se hodí vždy :-). 


Oooooo já děkuji děkuji všem, děkuji za Vánoce. 

A co jste si přáli Vy a čím Vás Vaši blízcí a přátelé obdarovali?

Přeji krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...