středa 23. ledna 2019

Spotřebováno za měsíc prosinec 2018



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u prosincových spotřebovanců, je toho poměrně hodně, tak nebudu zdržovat a vrhneme se rovnou na to. :-)




  • Začneme klasicky u produktů na vlasy. Alverde šampon a kondicionerem - šampon byl prima - koupila bych si ho znovu, kondicioner mi nevyhovoval, prostě mi mastil vlasy. 
  • Loreal Pro-Fiber maska na vlasy byla fantastická. 




  • Clinique - oba produkty mi moc vyhovovaly a jsem moc ráda, že jsem je mohla vyzkoušet, krém bych si pořídila znovu za plnou cenu, mycí gel bych si koupila také ráda znovu, ale využila bych jen nějaké akce či slevy. Mohu doporučit. 




  • Lush - šmoulí modrá maska byla skvělá, obecně jsem zatím nenašla pleťovou kosmetiku této značky, která by mi nevyhovovala. 
  • Loccitane - krém na ruce - paráda - kupuji stále dokola. 
  • Vzoreček Loccitane a Kiehls - obě to byly séra a byly skvělé, uvažuji o plném balení. 
  • Benefit - řasenka v miniatuře byla moc prima a mohu jí za sebe doporučit. 




  • Alverde - vánoční pěna do koupele - krásně voněla, ale vůbec nepěnila, spíš bych si ji znovu nepořídila. 
  • Nivea - deodorant - mohu doporučit, mě vyhovoval a ochránil mě před potem a zápachem. 
  • Balea - pěna na holení - nebyla špatná, ale zbytek produktu jsem z ní dolovala doslova násilím, Balea umí lepší pěny na holení. 
  • Alverde - ústní voda - byla moc fajn a rozhodně si jí pořídím znovu. 




  • Manžel spotřeboval: Rexona - deodorant, kupujeme stále dokola - vyhovuje, Nivea - pěna na holení - byla prima, ale nyní má Balea, Loreal - gel na vlasy - lepší snad není a kupujeme stále dokola, zubní pasta Signal z Německa - je prima a vyhovuje nám. 




  • Mýdlo na ruce Balea - prima - kupuji stále dokola, Sephora i Ebelin odličovací tamponky jsou skvělé a točím jen ty bavlněné. 




  • Prací gel Weisser Riese a Softlan aviváž - oboje z Německa, vyhovují mi a peru s nimi prádlo ráda, vypere, voní, prádlo je příjemné na dotek, nemám co vytknout. 




  • Minerálka z Košík.cz - byla moc dobrá, sirup YO - pije můj muž, Green Tea - Amazon - občas si ho koupím, prostě mi chutná a moje doslova závislost - posedlost GINGER SHOTY. :-)




  • Na mlsání jsem si oblíbila zmrzlinu s příchutí pistácie z Marks Spancer, Mixitky a sušenky z Německa. 




  • Všechny vosky jsem vypálila v práci, kde nám krásně provoněly kanceláře. Dokonce i kolegům voněly. Mohu doporučit zvláště Glittering Star. 




Tak moji milí, jsme u konce. To byly spotřebovanci za měsíc prosinec 2018. 

A co jste spotřebovali Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...