čtvrtek 31. ledna 2019

Shopping No. 1 roku 2019


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u pokračujících nákupů za měsíc leden 2019. Domů jsme museli pořídit nový router k wifi signálu, kupovala jsem ho na základě doporučení Alza on-line poradců, vyšel na cca 1 100 Kč, ale bohužel nám poslali špatný kus, takže jsme ho reklamovali. Trochu komplikace no..... na nic, ale vlastně stále stejně s wifi doma bojujeme. 


Na e-shopu jednoho našeho známého, který je skvělý vinař - respektive i restauratér a spolumajitel a zakladatel Fin Centra, jsem si objednala dárky k narozeninám....pro mého muže a mého otce. 



2x ovocnou prvotřídní pálenku Baron Hildprandt - Slivovice a domácí - Bio - Organic sirupy s příchutí zázvoru. Vše na e-shopu



Jelikož měl Košík.cz u nás dopravu zdarma, tak jsem vesele objednávala :-). 

Caro kávový nápoj, tonic, jablečný závin, bulgur, citronový sorbet, Edeca kapsičky pro naší Izinku, avokádo, zmrzlinu opět Edeka, vejce, další zmrzlinu a Himalájsou růžovou sůl. 



Košík.cz jsem si natolik oblíbila, že jsem z něj začala objednávat docela pravidelně a všechno. 


Sušenky, sýr, semínka, čokolády, zmrzlina. 


Slané, sladké, coca cola light v akci, lučina.....:-). Inu dva nákupy a 3 tis. Kč v tahu. 


U nás na Klamovce, je super obchod pro mobily a PC, kam jsem byla ohledně mého notebooku a rovnou jsem si tam pořídila svíčky a vosky YC, jako dárek. 


A od mé kamarádky Janičky z Brna jsem si vzala dvě houbičky na make-up. Jiné díky ní už ani nepoužívám, jsou prostě skvělé a nejvíce mi vyhovují. 







Tak to byly první nákupy roku 2019. Velice praktické a asi i nudné pro Vás. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše 

EA. 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...