čtvrtek 14. března 2019

Shopping No. 4 roku 2019



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešních dalších nákupů, které jsem všechny pořídila na mém oblíbeném Vinted. :-)




Naked The FUN - Urban Decay, je sice používanou paletkou, ale oční stíny využiji všechny a líbí se mi, že je vhodná na cesty, díky tomu, že obsahuje bronzer, tvářenku i rozjasňovač. Cena 450 Kč. 



Nová řasenka Benefit BaD gal Bang, na kterou jsem mega zvědavá. Cena 400 Kč. 



Nová rtěnka v rudé barvě od Make-up for Ever, kterou asi podaruji kamarádce. Cena 450 Kč. 




Červené šatičky ve velikosti XS jsou krásné, jsou mi dost knop, ale za 150 Kč je to naprosto v pohodě. 



Plátěné - kostkované kalhoty značky Gant ve velikosti 34, mají sice rozbitý zip, ale toho jsem si u inzerátu nevšimla - přiznávám, moje chyba, ale za 150 Kč jsou super a určitě je unosím. 



Druhé plátěné kalhoty, třeba na léto, pro mně neznámé značky ve velikosti 34 jsou také prima a vyšly mně na 100 Kč. 



Jeany velikosti XS Tommy Hilfiger jsou super, padnou mi i na délku a to je u mě co říct. Cena 450 Kč. 



Kalhotky značky VS - Pink ve velikosti XS jsou super a padnou mi, jako ulité. Cena za dvoje 399 Kč. 



Od značky Clarins jsem moc chtěla vyzkoušet nějakou pečující kosmetiku a objednala jsem si hydratační krém, který mně vyšel na slušných 1100 Kč, k tomu jsem dostala i dáreček Biodermy .



Bioderma Atoderm - mýdlo a hydratační maska - oboje mně vyšlo na krásných 350 Kč. 




S kamarádem jsem byla vybírat košili a sama jsem si tam vybrala kožené dámské rukavice a jsou to ty nejlepší a nejjemnější rukavice, které jsem kdy měla. 


Britská značka T.M.Lewin, která sídlí u nás v OC Nový Smíchov. Rukavice byly v akci za krásných 990 Kč. 



Tak to bylo pro dnešní nákupy vše. 

A co jste si za poslední dobu pořídili Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.





6 komentářů:

  1. Na tvoji velikost je radost nakupovat :-) Clarins chci taky vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, díky díky Ti, já jsem nikdy s vysokou váhou neměla problém a od té doby, co nepiju, tak jsem ztratila takovu tu "oteklost a zbytečnou vodu", kterou jsem zadržovala....
      Krém je naprosto skvělý, mě vyhovuje...sice je dražší, ale už mám sepsanou recenzi a je fantastický :-)

      Vymazat
  2. Super kúsky! :) Tie rukavice sú prenádherné :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky Ti, rukavice jsou prvním kouskem od této značky a mohu prozradit, co bude v blízké době v nákupech...ulovila jsem na Vinted dvě super košile a rozhodně to nejsou moje poslední kousky od této báječné značky. :-)

      Vymazat
  3. Paráda, a kombinace té rtěnky a šatiček v tvém podání musí být dokonalá :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hevi, díky díky Ti, tak k šatům jsem byla zprvu docela skeptická, ale nakonec jsem je už asi 3x měla a jsou fajn, trochu kratší a nevejde se mi tam snad ani gram navíc....rtěnku jsem ještě neměla, tu si tak trochu šetřím :-)

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...