neděle 5. května 2019

Clinique high impact mascara

AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní mini recenze. Před časem jsem si na Vinted.cz pořídila tuto malou - zcela novou řasenku Clinique HIGH IMPACT MASCARA za super cenu cca 160 Kč. Pořídila jsem si ji spíš se zájmem, jednak, že mi kosmetika Clinique vyhovuje, jejich rtěnky jsou také super a menší verze řasenek nyní mám a jsou trendy. 👄




Dostupný popis řasenky na stránkách Clinique: 



Řasenka High Impact Mascara

Benefity: Dodává řasám objem.
Řasenka, která každé jednotlivé řase zajistí maximální objem a délku. Výsledný efekt umocňuje sytá barva řasenky. Oftalmologicky testováno.

Ingredience 

Water\Aqua\Eau , Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax\Cera Carnauba\Cire De Carnauba , Stearic Acid , Glyceryl Stearate , Polyisobutene , Silica , Acrylates Copolymer , Aminomethyl Propanediol , Vp/Eicosene Copolymer , Sodium Hyaluronate , Lauroyl Lysine , Pantethine , Melanin , Panthenol , Hydrolyzed Wheat Protein , Ethylhexylglycerin , Hydroxyethylcellulose , Calcium Aluminum Borosilicate , Pvp , Acacia Senegal Gum , Isostearic Acid , Simethicone , Dimethicone Peg-8 Polyacrylate , Urea , Glycerin , Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate , Sodium Lauryl Sulfate , Peg-8 Dimethicone , Disodium Edta , Chlorphenesin , Sodium Dehydroacetate , Phenoxyethanol , [+/- Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499) , Yellow 5 Lake (Ci 19140) , Chromium Oxide Greens (Ci 77288) , Mica , Titanium Dioxide (Ci 77891) , Ferric Ferrocyanide (Ci 77510) , Chromium Hydroxide Green (Ci 77289) , Carmine (Ci 75470) , Bismuth Oxychloride (Ci 77163) , Aluminum Powder (Ci 77000) , Bronze Powder (Ci 77400) , Blue 1 Lake (Ci 42090) , Ultramarines (Ci 77007)]

Velké balení vyjde na 670 Kč a mají ji ve variantě black a brown. 



Řasenka mně vyhovuje už svým klasickým a docela masivním kartáčkem, ale i ty silikonové a menší nejsou pro mé řasy špatné. 



Je pěkně černá, mé řasy, které nejsou vůbec špatné, krásně zahustí, natočí a prodlouží a dodá jim prostě šmrnc. 👍

Řasenka mi vydrží krásně celý den, ale i když jí chci po celém dni v práci poupravit, tak se dá krásně navrstvit, netvoří mi nevzhledné žmolky, nánosy, naopak krásně řasy oddělí. Neobtiskává se mi, jde dobře a jednoduše odlíčit, nemusíte ji s žádnou větší námahou či úsilím odličovat, což si myslím, že je velké plus. 



Mně tato řasenka plně vyhovuje, vyhovuje mi i menší balení, do kterého bych rozhodně někdy v blízké budoucnosti šla znovu. 

Za mě je to velice povedená řasenka a mohu Vám ji JEN DOPORUČIT. 

A jaké zkušenosti máte Vy s dekorativní kosmetikou značky #CLINIQUE Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.A.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXII.

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím u dnešního článku s nákupy. A hezkou, leč dosti chladnou a deštivou sobotu.   Začnu sprchovými gely, které jsem...