středa 19. června 2019

SPOTŘEBOVÁNO za měsíc květen 2019


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku a předem se omlouvám, že je krapet opožděný, ale stále se z toho časového deficitu nemohu vyhrabat a odnáší to i blog, protože volného času skutečně není mnoho. 

Nebudu dlouze zdržovat a vrhnu se na to. 



Vlasová kosmetika - mám tady dva zástupce.
  • Alpecin - můj oblíbený šampon, ale jedině ten z Německa, mám ozkoušeno, že ty, které se dají pořídit u nás i třeba v lékárně nejsou obsahově a kvalitově to samé, vlasy krásně umyje, mám je po něm lesklé a rychleji mi rostou - ROZHODNĚ MOHU DOPORUČIT
  • Elseve - Loreal - kondicioner, který jsem čapla v drogérii Teta velice narychlo byl SKVĚLÝ, krásně mi šly vlasy rozčesat, což je primárně to, co já po kondicionéru požaduji, moje čím dál tím delší vlasy se trochu po umytí cuchají, navíc krásně voněl, toto obří balení bylo téměř nekonečné a tato varianta - péče s lněným semínkem mě přesvědčila o tom, že si HO RÁDA POŘÍDÍM ZNOVU




  • Pink Hot Crush tělové mléko bylo skvělé ostatně jako snad všechny produkty od Victorias Secret, které jsem zatím měla možnost vyzkoušet. Neskutečně dobře hydratuje, rychle se vsakuje, pokožku zanechá jemnou a hebkou, navíc velice praktické balení s pumpičkou - ZA MĚ JEDNO VELKÉ ANO. 
  • Avon tělové mléko s cocoa butter bylo příjemné, spíš víc vonělo než hydratovalo, bylo ho hodně, takže jsem značnou část balení přelila do krému na ruce, který snad vypotřebuje někdo jiný komu jsem ho dala na ozkoušený. Produkty Avon umí i lepší ZA MĚ SPÍŠ TENTO PRODUKT NE. 




  • Loccitane - levandulový sprchový gel byl fantastický, měla jsem ho již po několikáté A MOHU VÁM HO VŘELE DOPORUČIT. 
  • Sephora - foot maska s mandlovým olejem BYLA JEDNODUŠE OBROVSKÝM A MILÝM PŘEKVAPENÍM




  • Clarins Paris - hydratační krém, který i přes svoji vyšší pořizovací cenu mi vydržel opravdu dlouhou dobu, dělal mi krásnou pleť, skvěle hydratoval a rozhodně mě přesvědčil o tom, že ho potřebuji znovu VŘELE DOPORUČUJI. 
  • Lush - peeling na rty jsem měla hrozně moc dlouho, tak jsem ho rychle potřebovala dopotřebovat, tento kelímek jsem kupovala v Drážďanech v době, kdy u nás ještě prodejny Lush nebyly zastoupeny - ANO - DOBRÝ PRODUKT. 
  • Nivea - men - tento produkt jistě znáte, před delší dobou se objevil snad všude, spotřebovala jsem toto malé cestovní balení, bylo dobré, make-up mi to opravdu udrželo na pleti delší dobu. ANO, DOBRÝ PRODUKT, ale znovu ho nepotřebuji. 




  • Make-up - kdo by neznal tyto dva produkty - make-up Catrice s kapátkem v odstínu 010 a korektor Maybelline - oboje bylo SKVĚLÉ, oboje jsem moc ráda používala, ale ještě raději jsem produkty dopoužívala. Nyní znova nepotřebuji, ale třeba přijde čas, kdy si je pořídím znovu a vím, že JISTĚ MOC RÁDA, PROTOŽE JSOU TO SUPER PRODUKTY. 




  • Lush balistika byla dárkem k Vánocům a byla SKVĚLÁ, já prostě ty jejich šumivky mám moc ráda. Curaprox zubní kartáčky - kupuji pravidelně a jsme s nimi spokojeni. ebelin vata - tu jsem tady našla, natrhala a dopotřebovala na odličování, Oční kapky na alergii - nejsou špatné, ale mě asi nejvíc vyhovují úplně obyčejné, které neštípají. 



  • Pánská sekce zahrnuje - klasicky Balea sprchový gel, Nivea deodorant - oboje prý bylo fajn a nějaký osvěžujicí sprej do bot - ten u nás nesmí chybět. 





  • Nějaké ty pochutiny - kokýna, jak říkala moje bývalá kolegyně. Bonbony, čokoláda, sladké mléko z Lidlu a naprosto dokonalé a úžasné MEGA LENTILKY, které si kupuji snad od té doby, co je začaly prodávat. Jojo sladké to je moje. 




Moji milí jsme u konce, dnes nekončím žádným voskem YC, ale to je asi pochopitelné - není na to příliš ani čas a ani příhodná doba. Přijde mi, že se lepším, že produktů ubývá z čehož mám radost. Všechny produkty jsem řádně vytřídila do kontejnerů - nebojte - to je jasná věc. 



A co jste za poslední měsíc spotřebovali Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

3 komentáře:

  1. Ten kondicionér od Lorealu jsem taky měla a byl super. Taky od nich primárně očekávám lehké rozčesávání, ale mám i ráda, když kondicionér hezky voní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já vlasovou kosmetiku z drogérie mám primárně spíš jako doplněk nebo na prostřídání s tou profesionální z kosmetického salonu. Elseve je povedená řada produktů.

      Vymazat
  2. Na masku ze Sephory se musím juknout, zatím jsme si kupovala jenom masky na ruce. Jinak ujíždím na exfoliačních maskách na nohy, ten pocit, když se vše sloupne :-)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...