sobota 20. července 2019

#Recenze - Balea - prima růžová limitka


AHOJ,AHOJ,

Přeji krásný víkend a krásnou soboutu....☺☻♥.

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní dvojité recenze PRIMA LETNÍCH LIMITEK, které ovšem stále seženete v DM drogérii a nebo i na jejím dobře zásobeném e-shopu, právě jsem to ověřovala. 


Je to taková růžová limitka, kterou jsem ale já kupovala postupně. 

Nejprve jsem si vzala po nějaké době odličovací ubrousky, které jsem si říkala, že se jednak doma neztratí a jsou super na cestování. 
Cena krásného a za mě opravdu povedeného obalu s 25 ks je krásných 30 Kč. 


Ubrousky jsou tak akorát hrubé - jemné, jsou skvěle vlhké, nejsou příliš napuštěné a ani suché, takže mi naprosto na moji pleť a rychlé odlíčení i očního okolí vč. voděodolné řasenky stačí a udělají mi opravdu dobrou službu. 
Jsou pevné a přijde mi, že mi i lehce opeelingují obličej. Nejsou tedy pro moji sušší pleť vhodné ke každodennímu použití, to ne, ale na rychlé a občasné odlíčení, nebo i nějaké to setření např. make-upu jsou naprosto parádní.
Nevysušují pokožku, nedráždí. 


Jsou to vlhčené odličovací a čistící ubrousky 5v1, které slibují a také plní:

  • zajistí jemné čištění pleti 
  • odstraňuje i voděodolný make-up - to potvrzuji
  • ideální na cesty
  • s jemnou mandlovou vůní, která je velice příjemná 
  • je bez alkoholu


Další růžovou limitkou je Cosy Thailand v tomto případě se jedná o sprchový gel s  krásnou exotickou vůní kokosového mléka a lotosových květů

Gel má krásné a opravdu povedené letní balení, to Balea umí prostě na jedničku. Mají více variant, ale mě vždy uchvátí vůně kokosu, která mě ani nyní nezklamala. Ještě jsem si pořídila klasické tekuté mýdlo na ruce v dávkovači, která má totožný obal. 

Gel krásně voní po kokosu a dodá příjemnou letní a takovou až hřejivou atmosféru. 

300 ml balení vyjde na krásných 20 Kč, ale na to jsme u Balea výrobků zvyklí. 

Samotný gel je čirý, krásně pění, dobře myje a nedráždí ani příliš nevysušuje pokožku.


Za mě jsou to super letní limitky, se kterými jsem MAXIMÁLNĚ SPOKOJENÁ, vezmeme-li v potaz POMĚR - CENA - KVALITA. 

Také máte tak rádi limitované edice??


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...