úterý 16. července 2019

#ShoppingTime No. 12




AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný úterní den a doufám, že se máte dobře, já jsem bohužel nemocná....



Moc Vás vítám u dnešního článku, u nákupů v pořadí již 12-té, opět jsem příliš kosmetiky ani oblečení nenakupovala, jen nějaké potřebné věci, které jsem spíše chtěla ozkoušet, abych nekupovala stále to samé i když jsem s výrobky spokojená. 


Drogérii Rossmann mám nyní blízko, tak jsem si řekla, že vyzkouším nějakou jejich vlasovou kosmetiku, proto jsem sáhla po masce na vlasy a k tomu jsem si vzala dva šampony a také "obočenku" od Essence, kterou jsem dlouho neměla a také mi ta poslední došla. 





Závisláci pochopí, ale toto je pro mě nezbytnost, tedy zatím, asi bych do budoucna s tabákem chtěla přestat, ale už nyní jsem zaznamenala poměrně slušný úspěch - dá-li se to tak vůbec nazvat, moje spotřeba cigaret klesna na polovinu. Což je skutečně super - hned z několika aspektů, které jistě zde nemusím zmiňovat. 



Mléčné výrobky z Lidlu a na osvěžení jejich skvělá oříšková zmrzlina. ☺☺♥♥


A na horké letní svlažení se mi osvědčily ovocné Birelly. ♥




Zkusila jsem také pořídit v Rossmannu pánské deodoranty, tak jsem na ně zvědavá, tedy né přímo já, ale můj muž. Cenově jsou malinkato dražší než Balea, ale přijdou mi už od pohledu nějaké lepší, tak uvidíme. ☺♥


Tesco - nějaká ta zeleninka a také jsem na zkoušku vzala jejich ovocný a mátový čaj z Organic řady. 


Zmrzliny Piknik jsou skutečně skvělé, ale pro někoho příliš sladké, navíc když jsou v akci za 50 Kč, tak si je syslím do zásoby. ☺


Izince jsme objednali kočkolit a jelikož neměli balení po 10 kg, tak jsme museli vzít to po 5 kg a vzali jsme jich rovnou 14 ks, tak snad budeme mít zásobu na nějakou to dobu dopředu. ☺♥


Výtečné uzeniny, masné výrobky a maso obecně v pražské prodejně NAŠE MASO, která spadá pod řetězec restaurací Ambiente. Vyzkoušeli jsme párky a Gothajský salám, naprosto perfektní, vše prvotřídní kvality, všem mohu jen a jen doporučit. 


Toto je dobrý mix produktů jak tak na to koukám ☻, granulky Purina ONE pro Izinku, oříšková zmrzka z Lidlu pro mě, Birell jsem si zamilovala, protože zvláště v teplých dnech dokonale osvěží a pak takové praktické věci do domácnosti, bez kterých se ale také neobejdeme. ☺


Jelikož máme v Praze dosti tvrdou vodu, tak jsme si pořídili filtrační konvici, vybírala jsem jí na Alze, součástí byla filtrační vložka na 4 týdny, nádoba má objem 2,6 l, lze ji mýt v myčce a v akci vyšla na cca 260 Kč. 


Horké letní počasí si přímo o zmrzliny říká a já tedy zmrzlinu kupuji ve velkém. ☺☻♥



Rychlé nákupy na víkend v Penny marketu - moje oblíbené sušenky, popcorn, paštika pro manžela, Lipánek byl v akci a sýr typu Camembert byl extra zralý. 



Olaplex, ne nepořídila jsem si ho pro domácí použití, což ani nelze, ale zašla jsem na Olaplex kúru do mého oblíbeného kosmetického salonu k mé kamarádce Gábi. Olaplex je naprosto revoluční záležitost a mým vlasům skutečně moc prospěla a dodala jim mladistvější a hlavně zdravější look. 



Vatové odličovací tamponky, pro mě běžná - denní záležitost, tyto jsem ulovila v Penny marketu a jsou moc roztomilé. ☺


A co jste si za poslední dobu pořídili Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 



6 komentářů:

  1. Super nákupy, zmrlinky a ochutené pivo bez alkoholi môžem aj ja :-) jedine tie cigarety ma iritujú, som nefajčiar a ani som to doposiaľ nikdy neskúšala...
    Pekný deň a prajem skoré uzdravenie,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, rozumím, no já se jen snažím ukázat i ty špatné stránky, prostě realitu....když člověk kouří, vede nezřízený životní styl, tak se pak nemůže divit např., že má zdravotní potíže, vrásky, zašelou plet ... špatné zuby....atd. díky díky za upřímnost. ☺

      Vymazat
  2. Skvělé nákupy. Ty zmrzliny mám taky ráda. Jsou nejlepší. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ochucený Birell byl v těch vedrech v práci nezbytnost :-) Skončit s kouřením je těžké, manžel i na pár let (po infarktu) skončil no a už zase v tom jede :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Birellu jsem přišla na chuť jen tomu ovocnému, protože nechutná jako pivo, které mi vlastně ve výsledku nikdy nechutnalo. Ano je to závislost, ale běžně dostupná, stát z ní má poměrně dost peněz na daních - což je v pořádku, ale také vydá spousty peněz na léčbu.....asi závislost, jako závislost, ale tato je "legální" a já zatím nedospěla do fáze, že bych chtěla přestat no.....☺☻

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...