středa 21. srpna 2019

#ShoppingTime No. 18



AHOJ,AHOJ,

Přeji krásný den a vítám Vás u dnešního článku s dalšími mými nákupy.


 Už nějakou dobou si připadám, že nedělám nic jiného, než že chodím nakupovat, chodím do supermarketů pro potraviny, nějaké ty dobroty, pochutiny, produkty do domácnosti a vše tahám v taškách s pomocí pražské MHD domů....ufff. Tak jsem si Vám na začátek postěžovala 🙄😉👍 a můžeme se na to vrhnout. 



Broskve a další ovoce prostě patří k létu, tyto nebyly nic moc, asi proto, že byly z Tesca. Já do Tesca téměř nechodím, jen pro něco, ale můj názor je ten, že to s tímto obchodníkem jde od 10 k 5 ... 😒.



Já bych bez mléčných výrobků a bez zeleniny naprosto nemohla fungovat....např. takový jednoduchý zeleninový salát např. s mrkvičkou, zálivkou z jogurtu a jen lehce dochucený mi opravdu moc chutná a jsem schopna ho jíst celý rok nehledě na roční období. Ale taky můžu a kupuji dost pravidelně majonézu nebo nyní tatarskou omáčku, která byla v akci a Hellmanns mám prostě naučené z dětství - z reklamy v televizi. ♥


V Lidku jsem pořídila prostředek na mytí nádobí W5, sáčky do odpadkového koše, litrové balení tekutého mýdla na ruce a čistič toalety....prostě i domácnost si žádá své. ☺



A tady jsou trochu "prasárničky", velký sýr Brier, uzený sýr, pivní salám - moc dobrý (pro mě asi jediný tvrdý salám, který mi z Lidlu chutná), káva rozpustná a i mletá a v neposlední řadě zásoba mé milované Sweet chilli souce. ☺♥


...btw. toto se nestává, prostě tato samodržící podprsenka na mě v Lidlu čekala, jediná v mé velikosti....Den před tím, než jsem si jela do Lidlu v rámci španělských dní pro olivový olej a tuňáka, tak jsem viděla na YTB video, kde bylo dobré srovnání samodržících a podobných podprsenek. V tom jsem si uvědomila, že by se mi vlastně taky nějaká taková hodila do letních šatů a hlavně do plesových....koukla jsem tedy na doporučené odkazy. Z Číny se mi po pravdě nic nechtělo objednávat a Český e-shop mi přišel finančně nastejno s běžnými kamennými obchody se spodním prádlem, no a řekla jsem si, že se třeba v týdnu podívám do OC Nový Smíchov a okouknu nabídku. Lidl mě vůbec napadl na mysl, no a šla jsem si takovou tou uličkou, kde mají nářadí a i oblečení, kde já vůbec neprocházím a co se nestalo, kouknu napravo a ona tam tato SAMODRŽÍCÍ PODPRSENKA v mé velikosti, jedna jediná tam na mě koukala, čekala a já si ji za úžasnou cenu 199 Kč prostě musela chtě nechtě vzít....👍❤😎😉😘👌.




Pro olivový olej a tuňáka v konzervě jsem si šla na doporučení  YTBerky Beautybykatty, která si ho moc pochvalovala a také, že není v běžné nabídce. Olej není sice z té Špaňělské nabídky, ale z XXL dní a oboje vyšlo na krásných 320 Kč. ☺

K tomu jsem přibalila skvělé bílé jogurty, jarní cibulku a nějaké slané pizzy krekry. 



Zalíbila se mi také tématická Španělská limonáda a mandlové sušenky, které už od pohledu vypadají naprosto skvěle, plus další sladkosti - tentokrát určené na meeting AA.♥


Dostala jsem od rodičů nové ručníky. Praktická záležitost, ale mě vždy takovéto dárky jako jsou např. zmíněné ručníky, utěrky, chňapky, dečky, povlečení....apod. moc potěší. ☺♥☺


Naši byli opět nakupovat v Německu a i přes to, že jsem několikrát říkala, že nic nechci, tak tady je jen malá část, co mi právě dovezli....👌😉😎👍 z Lidlu, Kauflandu, Aldi....atd. 


Palmolive sprchový gel z Naturals řady - sensitive - když jsem přivoněla tak jemná a příjemná parfemace. 
Gumoví medvídci podaruji, čokoláda Merci brzy padne a to modré jsou takové mentolové dražé. 


Nějaké sýry - ty se hodí vždy, barevné těstoviny - které vypadají doslova jako nějaká ozdobná mašlička do vlasů ☺♥, margarín, no a další sladkosti - inu jak nefunguje trouba a nemohu tím pádem péct jsem odkázaná na kupované....njn. 



Neodolala jsem této maličkosti z DMka z nové limitky a to pleťové masce Balea s kaktusovou za krásných 15 Kč. ☺♥


Penny dobroty....kečup já používám pouze na tousty, jelikož nemám ráda margaríny, majonéza je můj nešvar a neřest. Sýry obecně miluji a spíš než klasické Eidamy či Goudy tak si ráda dám sýry plísňové. Sušenky a sladkosti jsou pouze na fotku pro mě, ale ve skutečnosti si je u mě objednal soused. ☺


Poslední dobou se salátů a bílých jogurtů nemohu nabažit a opravdu dobré, kvalitní, které mi vyhovují mají v Lidlu nebo v Penny. 

Sušenky mám s sebou na meeting AA, jako takovou malou pozornost. ☺


Nejde trouba u sporáku, takže nemohu péct, né že bych byla nějaká skvělá pekařka či cukrářka, ale přeci dopředu ohlášené návštěvě nenabídnu sušenky...takže jsem v Tescu pořídila pár zákusků. 

K tomu jsem vzala Pikantní sýrovou pomazánku v Lidlu, ideální na jednohubky (určitě, mohla jsem jí udělat sama, umím ji, ale někdy na jaře jsem tuto konkrétní ochutnala, tak moc mě zaujala, dokonce bych řekla, že je chuťově lepší než z našich košířských lahůdek - a to je co říci). K tomu slunečnicový chleba, který mi rovněž velice zachutnal, na zkoušku obyčejná sojová omáčka českého typu a zkusila jsem vzít Tesco balzamikovou redukci - balzamikové glazé, které se pro mě hodí naprosto ke všemu. ☺♥


A zase to jídlo, salát, rukola, žitná bageta, jogurty a úžasné sýry z Lidlu. ♥


Zuzanky - ovesné sušenky se sezamem, vypadají i dokonce zdravě viďte, ale asi příliš nebudou, nicméně jsou moc dobré a takové křupavé. 


No a za nasbírané body jsem si pořídila v Penny Marketu dvě textilní tašky za jich akce, která probíhala během léta. ☺♥☺


No a co si tak běžně pořizujete - kupujte Vy? Já jsem moc ráda, že v dosahu mám nově prodejnu Lidl a i Penny Market, protože jinak v okolí jsou jen Tesca, které jsou svou kvalitou naprosto šílené a Albert a Billa mě nikdy příliš neoslovovaly, navíc jsou přecpané lidmi. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.



4 komentáře:

  1. Ahojky,
    já nejvíc chodím do Billy, protože jednu menší máme u domu, tak je to pohodlné. Tesco mi v poslední době hodně leze na nervy, vyhýbám se mu. Občas zajedu s mamkou do Lidlu, mám tam oblíbené potraviny jako šunka, párky nebo strouhaný sýr. Do Penny chodím tak jednou za dva týdny (když mám němčinu, je totiž až na druhém konci města). Mám ráda jejich rohlíky a pak jejich interní značku Karlova Koruna - kupuji pomazánkové máslo, nějaké sladkosti, tvarohy atd. Jinak já mám taky ráda Hellmans, je to jedna z mála značkových potravin, co kupuji pravidelně. Jinou tatarku bych si nekoupila (max si udělám domácí). Taky mi zrovna nejde trouba a je to naprd. Co běžně jím najdeš u mě na blogu v denících jídla, tak se můžeš mrknout:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sweet Chilli Sauce milujem! No a na tú nalepovaciu podprsenku sa musím pozrieť. Budem čítať letáky a hneď si ju pôjdem kúpiť. Ďakujem za tip!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...