neděle 8. září 2019

#Recenze - Cien Repair & Care šampon a kondicioner


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný dnešní den a moc Vás vítám u dnešního článku u dnešní recenze na vlasovou kosmetiku značky Cien což jak dobře víte je privátní značky Lidlu. 

Pořídila jsem si hlavně z toho důvodu, že s ostatní mnou vyzkoušenou pečující kosmetikou jsem byla vždy moc spokojená a vlasovou kosmetiku jsem tuším měla jen jednou a pak lak na vlasy. Navíc ráda střídám profesionální péči na vlasy s drogérkovou - běžně dostupnou. 



Nijak extra jsem nebádala jaké produkty si vzít, tak trochu jsem vzala to, co mi přišlo pod ruku, ale myslím si, že jsem vybrala dobře. Řada Pro Vitamin Repair & Care nabízí klasicky šampon a kondicioner. 😎😉

Cenově se kosmetika pohybuje - 25 Kč šampon 27 Kč kondicioner -  v objemu 330 ml, což bych řekla, že je cenově srovnatelné např. s Baleou a nebo Isana výrobky. ☺



Tato řada je tedy určena na ochranu vlasů s provitaminem B5 pro poškozené a namáhané vlasy, což jsem si řekla, že mi nemůže rozhodně uškodit, sice mám za sebou kúru Olaplex, ale melírované vlasy nosím léta letoucí. 


Řada slibuje ochranu, péči, obnovu povrchu poškozených vlasů a vyšší a viditelnější lesk. 

Za sebe musím přiznat, že výrobky jsou oba moc příjemné. Vůně mi vyhovuje, není přehnaná ani nevýrazná. 

Šampon dobře myje, skvěle pění, kondicioner můžete nechat působit chvilku a nebo i např. jako masku čili delší dobu a pak vlasy budou na dotek jemnější a hebounké. 

Vlasy jsem měla pěkně umyté, po kondicioneru mi šly dobře a hladce rozčesat, líbila se mi ta jemnost a nějakého vyššího lesku jsem si příliš nevšimla, to je pravda. 



Samotná konzistence je standardní, čili kondicioner je hutnější a dá se krásně navrstvit a šampon je tekutější a já si vždy vlasy šamponem myji 2x po sobě a až poté nanáším péči. 

Po umytí mi vlasy nijak neelektrizovaly, což bylo další velké plus. 



K rozčesání používám nyní tento Tangle Teezer s motivem mé oblíbené kočičky Hello Kitty a stačí je párkrát pročísnout a díky kondicioneru se mi vlasy necuchají a jsou skvěle a rychle rozčesat, což já asi ocením nejvíce.😎😉👌 



Takže za mě VELKÁ SPOKOJENOST  a rozhodně si výhledově pořídím další Cien vlasovou řadu, abych vyzkoušela i jiné varianty, které jsou nebo budou v nabídce. 

Nejsem takový odborník abych poznala nepatrné rozdíly a proto mi tyto produkty přijdou srovnatelné, respektive stejně dobré a pro mé účely a potřeby plně vyhovující jako např. produkty Balea nebo Isana, které běžně pořídíte v drogériích. 



No a jaké vlasové produkty nyní používáte Vy ? Co mi můžete doporučit??

Přeji Vám krásný a pohodový den. 😉😎😘❤

papa Vaše E. A.

5 komentářů:

  1. Milujem z Lidlu ich masku na vlasy v tube,je to reparačná maska, nádherne vonia a je super! Vyskúšaj, budem sa tešiť na recenziu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak na tu se musím podívat, děkuji za typ, já se těch regálech příliš neorientuji, mají to tam tak hala bala, alespon tedy u nás. Na recenzi se budu těšit. ☺

      Vymazat
  2. Šampón vyzerá zaujímavo. Od značky Cien mám doma odličovacie mlieko. Ďakujem za typ! ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovací mléko zní také skvěle, musím se tedy důkladně podívat, ale přijde mi, že snad náš Lidl není příliš na kosmetiku určený, ale zaměřím se na to. ☺

      Vymazat
  3. Od Cien-u som tuším nikdy vlasové produkty nemala! Ani len som netušila, že nejaké majú :O

    Blog de la Licorne💐
    Youtube

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...