úterý 17. září 2019

#Recenze - L’Oréal Paris Elseve Dream


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný den a vítám Vás u dnešního článku u dnešní recenze. Tento produkt L’Oréal Paris Elseve Dream je pro mě osobně novinkou, ale blogosférou, instagramem a ytb. se prohnal doslova křážem krážem. ☺♥
No a i já jsem si říkala, že bych ráda tuto novinku od L’Oréal Paris vyzkoušela a tak jsem trochu hledala a místo zakoupení v Alze jsem si pro něj došla do DMka, kde vyšel nebo vychází jednoznačně nejlevněji. 
Na výběr je větší a menší balení, já jsem volila to větší o objemu 400 ml za 80 Kč - čili šampon s kondicionerem mě vyšly na 160 Kč. 
V nabídce této řady je ještě vlasová péče v podobě masky. 



Popis produktu: L’Oréal Paris Elseve Dream Long

Šampon a Kondicioner - L’Oréal Paris Elseve Dream Long efektivně čistí pokožku hlavy, důkladně myje vlasy a navrací jim přirozenou krásu.
Vlastnosti:
  • regeneruje a vyživuje vlasy
  • posiluje vlasová vlákna
  • stimuluje růst vlasů
Typ vlasů - poškozené vlasy
Účinek- lesk a hebkost, stimulace růstu vlasů, výživa a regenerace

Mě produkty od Elseve vždy vyhovovaly a byla jsem s nimi velice spokojená, tato dvojice není výjimkou. 
Šampon je příjemný, jemný, krásně pění, skvěle myje a svou vůní mi připomíná tak trochu "tradiční leštěnku" 🙄😇👍 z dob mého dětství, což mi jednak k tomuto produktu nesedí a docela mě to překvapilo, ale nijak zvlášť mi to nevadí. 
Vlasy dobře umyje a připraví je na použití následné péče v podání kondicionéru. 
...
Samotný kondicioner mě osobně sedí mnohem víc než běžné - obdobné produkty. Vyhovuje mi jeho hutná a krémová konzistence, která se skvěle nanese do vlhkých vlasů a já nechávám působit cca 3-5 min. a poté standardně opláchnu. Už při samotném oplachování se vlasy doslova mění pod prsty. Jsou rázem jemnější, hebounké a získávají tu vlastnost, že se téměř necuchají při následném rozčesávání. 


Za mě jsou oba produkty SKVĚLÉ A JSEM S NIMI VELICE SPOKOJENÁ, ale cítím rozdíl mezi šamponem a kondicionerem. Mě osobně šampon moc vyhovuje, ale přijde mi běžně až standardně dobrý, který od Elseve znám a který se dá v drogériích sehnat, za to kondicioner, tak ten je doslova wau, pecka a rozhodně JSEM Z NĚHO NADŠENÁ a určitě si ho pořídím znovu a klidně i samostatně. 
Tento kondicioner udělá moje vlasy jemnější, lesklejší, vyživenější a na pohled zdravější. ♥♥♥


A co říkáte na produkty Elseve Dream long Vy? 
Vyzkoušeli jste je? Sedí Vám, nebo jaké máte momentální vlasové oblíbence?
Budu moc ráda za Vaše typy. ☺♥


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. ✌😉

4 komentáře:

  1. Pekná recenzia.
    Musím sa po nich poobzerať :-) Ale iné druhy tejto značky sú fajn, hlavne ružová maska na vlasy je topka.
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elseve je naprostá klasika, alespon pro mě, pamatuji si, že to byl první takový ten lepší produkt na vlasy v drogériích ☺♥

      Vymazat
  2. Líbí se mi ten kondicionér, šampon by mým vlasům nevyhovoval, protože je mám rychle mastné. Já používám vlasovou péči od Milvy a jsem s ní velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Milva a Kallos mě hodně zajímají, jen nejsem schopná si to objednat a dojet si to vyzvednout, mám tady jak Notino nebo třeba Alzu.....☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...