sobota 14. září 2019

#Recenze - B.Right! Start. Benefit bestselling skincare set.


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný den a vítám Vás u dnešního článku u dnešní recenze, kde se s Vámi podělím o mé zkušenosti s produkty značky Benefit a to s tímto setem. 

Set obsahuje tři miniatury bestsellerů značky Benefit a pořizovala jsem ho v Sephoře za krásných 520 Kč. 



Set je skutečně praktický, maličký a ideální buď to na ozkoušení a nebo na cestování. 

Jelikož jsem již Moisture krém měla v plném balení na začátku tohoto roku a chtěla jsem vyzkoušet oční krém a sérum, tak jsem volila mé oblíbené miniatury. 



Popis produktů:

TOTAL MOISTURE FACIAL CREAM 

ITS POTENT EYE CREAM 
Vysoce účinný krém na oční kontury: rozlučte se se známkami únavy!
Oční krém It's potent! Eye Cream retušuje tmavé kruhy. Vyhlazuje jemné linky a dodává pleti mladší a zářivější pohled. 
Obsahuje komplex peptidů, které obnovují pružnost a pevnost kontur očí. Pomocí směsi rostlinných výtažků a lokvátu (mišpulníku) japonského chrání pokožku před volnými radikály. 

TRIPLE PERFORMING FACIAL EMULSION 
Sérum Instant Comeback vám nabízí okamžitou regeneraci. Receptura komplexu Tri-Radiance proniká rychle do pokožky a chrání ji před viditelnými známkami stárnutí. Unavená pleť znovu získá svůj svěží a hydratovaný vzhled. Na první pohled je pevnější a hladší. Výrazně znásobuje účinnost vaší obvyklé pečující procedury o obličej. Aplikujte emulzi na obličej s trojím účinkem Triple Performing Facial Emulsion pro intenzivní péči nebo abyste pleť plně hydratovala před tím, než budete pokračovat v ošetřování pleti. Dokonalá příprava!



Jak jsem již psala, samotný hydratační krém jsem měla a byla jsem s ním VELICE SPOKOJENÁ. 

Oční krém je velmi hutný, velmi příjemný, přitom je jemný, nedráždivý a přijde mi, že oční okolí krásně projasní a vyživí. Používám ho denně při noční péči a když si na to vzpomenu 😇, tak příležitostně i při ranní péči. 

Sérum mě asi nejvíce překvapilo, není tak tekuté, jemné a vodové, jako relativně ostatní séra, která jsem zkoušela. Sérum je krémové, výživné a skvěle se hodí, jako podklad pro další péči. 


Už naprosto chápu, proč oční krém je tolik oblíbený a tvoří skvělé kombo právě s hydratačním krémem a také sérem. 

S produkty jsem nadmíru spokojená a mojí suché a stárnoucí pokožce velice vyhovují. 

Neucpávají mi poru, naopak krásně pokožku vyživí, projasní, dodají ji takovou šťávu a svěžest. 

Navíc naprosto fantasticky voní, jako nějaký drahý parfém. 

Konzistence mým potřebám mě rovněž zcela vyhovuje, hutnější, výživnější a hydratační produkty jsou přesně určené pro mě. 

JEDNOZNAČNĚ MOHU TENTO SET POCHVÁLIT, DOPORUČIT A díky miniaturám vím, že půjdu do velkého balení u očního krému a i séra. 


No a dalším benefitem značky Benefit ☺♥ jsou krásné a hravé obaly. 

Exluzivně tento set miniatur seženete v Sephoře. 

Přijde mi to i jako vhodný a cenově velice dostupný dárek. 



Takže já mohu tyto tři produkty jen a jen pochválit a opět se mi potvrzuje to, že do skincare se mě osobně opravdu vyplatí investovat. 

Ale nepodceňovat čištění a odličování pokožky, to je také velice důležité. Já se snažím obecně přípravky střídat, dražší a dostupnější produkty kombinuji a zatím bych řekla, že jsem se svou pokožkou celkem spokojená. 😇👍😉



A jaké zkušenosti máte Vy s pečující kosmetikou Benefit? Jaké výrobky máte rádi??

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...