pondělí 23. září 2019

#ShoppinTime No. 21


AHOJ, AHOJ,

přeji Vám krásný a pohodový pondělní den. 


Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních nákupů - v pořadí již 21. 



Lidl a jeho dobroty, sušenky, koláčky a různé tyčinky jsou z větší části dárkem a nebo pozorností pro různé návštěvy a milá setkání. 


Granulky kupuji opravdu jednou za čas, protože pro naší Izi je to spíše doplňkové papání a taková "nouzovka", jelikož jsem měla v DMku čas cca 5 min, než mi pojede tramvaj, tak jsem popadla ty, co znám a tím jsou Purina One s hovězím masem. 750 g vyjde na 129 Kč. 

Navíc jsem od kamaráda dostala sušené kachní maso na zkoušku, jestli to naše milostivá paní bude papat...a docela jí to chutná, což se divím...😺👏😇.


Když jsem v Lidlu hledala tekuté mýdlo na ruce, tak jsem objevila pleťové masky za 15 Kč hned v několika provedení. Já jsem si pořídila hydratační masku pro stárnoucí pleť a poté okurkovou s hydratační složku. Mají ještě snad dvě varianty a jsem na ně velice zvědavá. Tyto masky v praktických sáčcích jsou pro mě super jednak v tom, že mohu vyzkoušet více variant a toto balení mě osobně vystačí na 4-5 použití. ☺♥


Cien příliš nepropaguje své kosmetické produkty, které za mě jsou super, což mi přijde trochu škoda, ale chápu to tak, že Lidl je primárně supermarket 😇😎.


No a zbytek nákupu v Lidlu je takový klasicky...možná vyjma těch klobásek. ☺♥
A v poslední době hodně baštím vafle, asi i pro to, že mi to poradil kamarád a taky je to náhrada za nefunkční troubu. 
Lidl - takové ty běžné pondělní nákupy...☺. 

Nákupy a dárky nejen z Německa, ale prostě od rodičů ☺♥☺. 
Táta přijel, Izinka se hned k němu vrhla, dali jsme si kávu, něco sladkého a příjemně jsme popovídali. 


Dostala jsem ovoce, které jsem hned nakrájela a připravila jako pohoštění, Rio Mare tuňák ve filetu a trika Gant, které mámě nejsou - srazily se (jako opravdu). 


Samé dobré věci jsem dostala, sušenky - mé oblíbené, sýry, čokolády Milka a již zmíněného tuňáka. 

Ještě jednou děkuji děkuji. ☺♥☺

V Lidlu jsem si mimo jiné oblíbila jejich mléčné výrobky vč. sýrů, uzeniny a maso kupuji minimálně, ale nejvíce se mi osvědčili ověření tamní řezníci, nějak jsem baleným výrobkům nepřišla na chuť. 


Mascarpone se výborně hodí na piškotový korpus nebo na vafle, stačí trocha ovoce, medu a nebo klasicky přisladit dle libosti. 👍😎🎂


Lidl a jeho akce, banány - rozhodně ne pro mě, hroznové víno, ředkvičky za skvělé ceny a pak už jen běžné doplnění zásob....😇,


Tak to byly moje běžné nákupy potravin, pochutin a běžné drogérie do domácnosti. 

A co si nejčastěji dobrého či praktického pořizujete Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.


3 komentáře:

  1. Super nákupy, aj tie z Nemecka...
    Raz týždenne robíme veľký nákup a denne dokúpim ešte potrebné :-)
    Najčastejšie čerstvé ryby, ryry, ovocie a zelenina, zelený čaj, údený losos, sladkosti a vždy zmrzlinu...
    Inak tie Lidl masky sú fajn, mala som asi všetky, momentálne mám tú uhorkovú.
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ☺, tak zrovna tento pátek jedou znovu na německé nákupy naši, tak bude nějaký příděl dobrot ☺. Cien produkty mě čím dál tím více baví a hlavně zajímají. Právě jsem si smyla tu okurkovou masku a je opravdu skvěle hydratační... ♥

      Vymazat
  2. Lidl má skvělé věci, škoda, že ho mám tak z ruky...

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...