pondělí 14. října 2019

Oblíbenci za měsíc ZÁŘÍ = SEPTEMBER 2019


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný pondělní den a doufám, že se máte dobře, zároveň Vás vítám u dnešního článku u mých oblíbenců za měsíc září 2019. Líčila jsem se sice pravidelně, dá se říci denně, ale nijak zvlášť jsem to nepřeháněla. ☺♥

Becca - úžasný rozjasňovač, který jsem si v létě pořídila v Sephoře se mi natolik zalíbil, osvědčil, že ho nyní téměř nedám z ruky. Je to skvělý produkt, jak na projasnění, lícní kosti, ale také se dá skvěle použít místo očních stínů. 



Benefit řasenka = MASCARA BAD GAL BANG mi dělá skvělou službu, mé řasy krásně zvýrazní, prodlouží i zahustí, že jsem na instagramu dostala pochvalu na své řasy. ☺♥

Obočí nejčastěji jen zafixuji a zvýrazním gelem od Essence v odstínu blonde, který mám již snad potřetí a musím přiznat, že mi vyhovuje natolik, že jsem ještě nezatoužila po produktech Benefit, které jsou všemi milované a chválené, ale mě se stále nějak nechce investovat 8x více do gelu na obočí....🙄😇👍.



Tato hydratační rtěnka Estée Lauder je naprosto skvělá, přežila i drobné mechanické poškození mé nešikovnosti a stále mi skvěle slouží. Je krémová, na rtech velice příjemná a přitom dobře drží. 



Rimmel a jejich inovovaný make-up Match Perfection v odstínu 100 Ivory je pro moje potřeby naprosto parádní. Měla jsem od této značky snad 4-5 make-upů a vždy mi moc vyhovovaly. Tento make-up dobře kryje, přitom nedělá na pleti masku, dá se v případě potřeby navrstvit, krásně sjednotí a i projasní pleť. Za mě tedy velká spokojenost a spíše bych ho doporučila na sušší pokožku, ale i se smíšenou by si v chladnějším období mohl rozumět. ☺



Toto multifunkční líčidlo mám opravdu dlouho, ostatně jsem to již dávala na instagram a vypsala přímo do fotografie. 
Sleek, to je značka, která na mém začátku blogování frčela, ale nyní se nějak po ní slehla zem. Měla jsem i nějaké paletky, ale ty jsem rozdala, nebo si je někdo adoptoval. ♥

Tento produkt jsem dostala dárkem k objednávce sady štětců od PLH, za což moc děkuji a jak je vidět, produkt je již takový omšelý, ale stále plně funkční a na mé bronzování a mé potřeby je prima. ..... navíc ta nostalgie....♥♥

Hydratace v podobě tělového krému značky Ritual z řady Karma je naprosto fantastické, nádherně voní, skvěle hydratuje, dobře se vsakuje a mojí pokožku zanechá krásně hebkou, jemnou a vyživenou. Prostě parádní produkt, nejen na podzim. ☺♥


A abych si i v září trochu připomněla léto, tak jsem "dopotřebovávala" v teplejších dnech prima body mist značky Dermacol, skvělý Evian minerální sprej a krémík Balea v retro balení. 


Tak tyto produkty mi dělaly radost a nejčastěji - vlastně téměř denně jsem po nich při svém líčení či péči sahala. 

A jaké produkty jste si oblíbili Vy za poslední zářijový měsíc?



Přeji Vám krásný a pohodový den a děkuji Vám za Vaši pozornost a přízeň. 

papa E. A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...