sobota 12. října 2019

#Recenze - Nivea - Urban Skin Detox noční maska, 50 ml


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný sobotní den a doufám, že se máte dobře a zároveň Vás vítám u mé dnešní recenze. 
Tuto NIVEA DETOXIKAČNÍ - NOČNÍ MASKU jsem objevila, jako novinku na e-shopu DMka a měla jsem cestu kolem, tak jsem si ji vzala. 
Balení je poměrně velké, vlastně stejné jako běžný pleťový krém, čili stejný kelímek - kalíšek obsahuje 50 ml produktu a stál mě 149,- Kč. 



Noční maska, to je něco pro mě jsem si řekla a také ta detoxikace mě zlákala, na zimu se bude jistě hodit. ☺

Maska se nechává působit v tenčí či silnější - hutnější vrstvě na pokožce přes celou noc, což já vlastně praktikuji téměř se všemi hydratačními maskami. 

Maska má pěknou světloulinkatou zelenou barvu, textura je příjemně jemná, řekla bych až lehká, ale přitom docela "mastná", ale ne tak nepříjemně, naopak ta "mastnota" se projeví až po nanesení na obličej a jejím postupným vstřebáváním, které bylo u mě zprvu velice rychlé a proto jsem se naučila sem tam masku navrstvit a na noc přidat hydrataci. 

Popis produktu:
Maska:
regeneruje a detoxikuje pleť
redukuje známky únavy
vyhlazuje pleť
na 15 aplikací
Nivea® noční maska Urban Skin Detox s výtažky z bio zeleného čaje, antioxidanty, kyselinou hyaluronovou a provitamínem B5 pomáhá regenerovat a detoxikovat pleť během noci, a zároveň bojuje proti negativním vnějším vlivům. Redukuje známky únavy a viditelně vyhlazuje pleť. Ráno vás potěší viditelně osvěžená a zářivá pleť.


Maska mi plně vyhovuje. Pleť pěkně vyživí, zjemní a působení přes celou noc mi maximálně vyhovuje. Má příjemnou konzistenci, která není mastná, ale mastně - v tom pozitivním slova smyslu dobře působí. 
Nějaký detoxikační efekt nevidím nebo necítím, ono taky po létu je pokožka poměrně vyšťavená a nadcházející podzim jí příliš nepřidá. Ale na unavenou pokožku a zašedlou barvu dobře působí ... min. jako psychologický efekt, dobré placebo, tedy alespoň na mě. 😇👍

Masku hodnotím POZITIVNĚ, pro mé potřeby je moc prima. Poměr cena - kvalita - výkon je také skvělý a na zimní období je dobrým doplňkem v mé skin care. 





No a jaké masky nyní používáte Vy? Jakou byste mi doporučili?

Moc děkuji za Vaši přízeň a přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

2 komentáře:

  1. Masku od Nivei jsem ještě neměla, já mám dobré zkušenosti s maskami od Freemanu a nebo příjemné jsou od Saloosu. Jinak Nivea je fajn značka, mám ji moc ráda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem se s maskou od Nivea také setkala prvně, ale moc mi vyhovuje. Ano Freeman má skvělé masky a i peelingy, to mi připomíná, že jsem nějakou dobu nic od nich nepořídila, zajímaly by mě novinky, nejčastěji jsem jejich produkty pořizovala v Teta drogérie. Pěkný den přeji. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...