čtvrtek 10. října 2019

#Recenze podzimní péče o mé vlasy


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný a pohodový podzimní den a moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní recenze. Dneska to bude o mých dvou podzimních vlasových tipů, které jsem si oblíbila, jen na začátek upřesňuji - zdůrazňuji, že tyto dva produkty nepoužívám dohromady, jako kombo, ale určitě by se daly takto použít. 



Oba produkty jsou skvělé, přitom každý z nich patří do jiné kategorie. Šampon je z profesionální péče a kdežto masku pořídíte běžně v DMdrogérii. 



PRO FIBER značky Loreal Professinnel je mnou velice oblíbená a také často používaná sada, kterou seženete pouze v kadeřnických salónech. Já tyto produkty kupuji ve svém oblíbeném kadeřnictví u nás v Košířích. ☺♥



Tento regenerační šampon jsem měla již několikrát a vždy jsem byla maximálně spokojená. Jednak překrásně voní, vlasy vyživí do hloubky, dodá jim lesk a jistou pružnost, díky které se méně lámou. 

K šamponu běžně používám ještě jako doplněk péči či masku, ale nějak jsem nyní zjistila, že mi plně dostačuje pouze šampon, po kterém mám vlasy mnohem hezčí a lesklejší. Prostě nevím čím to je, ale momentálně mi tento produkt vyhovuje a dostačuje samostatně. 👍😇



Balea - olejová maska na vlasy s keratinem, kterou jsem si pořídila k běžnému šamponu Balea, který právě střídám s profesionální péčí. 

Balení je to velké, levné a voňavé. ☺

Jak vidíte, tak produkt se pyšní Eko-testem. 



Maska je hutná, příjemná, dobře se na vlasy nanáší, nijak vlasy nezatěžuje a přitom je dobře vyživí a jdou po ní krásně rozčesat a zůstanou jemné a hebké na dotek. 

Již při prvním použití jsem z masky cítila vůni růže, kterou já nevyhledávám, ale po další aplikaci mi přišlo, že vůně je příjemná, čistá a jemná. 



Určitě by tyto dva produkty šly použít vzájemně, ale já to nedělám. Každý z nich mi vyhovuje, každý dělá něco jiného, to, na co je také určen. 

Cenově jsou odlišné, ale maska vyjde tuším na 109,- Kč a šampon na cca 350,- Kč. 

Oba produkty mi dělají pěknou službu v tom, že mé vlasy dobře umyjí, vyživí, posílí a dodají lesk. Střídám je dle potřeby v pravidelných cyklech mytí vlasů. 



Tímto jsem Vám i chtěla přiblížit, nebo ukázat, že je dobré kombinovat mnou oblíbenou praxi - profesionální péče s tou běžnou. Mě to funguje téměř na všech úrovních a již nějakou dobu, ale jistě záleží na každém, jeho druhu pleti typu vlasů, jak jsou zatížené apod. 

A jaká je Vaše podzimní vlasová péče?



Děkuji Vám za přízeň a přeji krásný a ničím nerušený podzimní den. 

papa Vaše E. A.

1 komentář:

  1. Oba produkty mě dost zaujaly. Od Loreal professionnel si taky kupuji vlasovou kosmetiku a té Baley jsem si v DM nevšimla, musím napravit :-)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...