pondělí 7. října 2019

#ShoppingTime No. 23

AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný den a doufám, že se máte dobře. Dnes přináším mé běžné nákupy s trochou invence a tím bude vaření.😇🙄🍽🍳


V poslední době téměř nejím maso, prostě mi nijak nechybí, ale když mám na něj "neodolatelnou" chuť, tak si ho samozřejmě dopřeji, to dá rozum. 
Nejvíce nakupuji mléčné výrobky, sýry, těstoviny, rýži, zeleninu ... a z toho primárně vařím. Mou neřestí jsou sušenky, zmrzlina - sladkosti obecně, ale i brambůrky či popcorn mi není cizí.... 🙄.

Dmko jsem navštívila pro to, abych si pořídila nějakou osobní drogérii a narazila jsem tam na limitku s VODNÍM MELOUNEM, kterou znám z webu, ale nikde na prodejně jsem jí zatím neviděla. ☺
 Kamarád mě navedl na vafle v domácí úpravě a tak jsem se nechala zlákat těmito z Lidlu - jak jinak než v akci, které by měli být plněné....😇😎🎂.
 A aby těch sladkostí nebylo málo, vzala jsem si i tento čoko krém, který se hodí třeba na palačinky či tak. 
DMko - odličovací vatové tamponky, Jessa vložky - ty budu snad zkoušet poprvé nebo po velmi dlouhé době (musím se přiznat, že poslední dobou mi nejvíce vyhovují "obyčejné - běžné" dámské vložky, bez jakéhokoliv vylepšováku. ☺♥
Odlakovač téměř nepoužívám, jelikož chodím na manikúru, ale sem tam se stane a zrovna mi pomalu dochází, tak jsem si vzala ten s acetonem, protože je mnohem účinnější a jeden Soft zubní kartáček. 



Končící sezona rajčat, které jsem od kamaráda dostávala 👍 mě přivedla k receptům - KLASICKÝ RAJČATOVÝ SALÁT S VEJCEM A MAJONÉZOU a TĚSTOVINY S RAJČATOVOU SMĚSÍ, ČESNEKEM, CIBULKOU A BAVORSKOU KLOBÁSKOU. 👍🍳🍽😉
Produkty - přípravky pro běžný a řádný chod domácnosti, čili toaletní papír nejraději kupuji d DMku a pak prostředek na mytí nádobí také z DMka mi přijde fajn - srovnatelný s produktem z Lidlu Cien, já v tom nevidím rozdíl. ☺


Po nějaké době cestou z centra jsem se zastavila v Penny Marketu, kde jsem vzala nějaké sladkosti jednak pro návštěvu, pak pro meeting a Jesenky pro sebe, v akci měli máslo, nemohla jsem tam nechat skvělé Camemberty. No a v Řeznictví na Arbesáku jsem si pořídila "tradiční šunkový salám a polský salám", velká dobrota ... jen tak s rohlíkem. ♥☺♥


V DMku jsem si vzala pouze jedny vlhčené ubrousky, které používám na různé otírání povrchů, drobný úklid a celkově se hodí do domácnosti a objevila jsem tam mentolové bombonky, které jsou dost podobné těm, co mi vozí naši z Německa, jen chutnají více mentolově....já si jich nikdy před tím nevšimla, pravda, také jsem po nich nekoukala a balení 35g dražé vyjde na 14,- Kč. ☺


Do Lidlu jsem si zajela pro mou oblíbenou oříškovou zmrzlinu, skvělé plísňové sýry a na zkoušku jsem vzala Bavorskou sekanou - z nějaké akce, kterou naši kupují běžně a chválí si ji. 


Lidl měl ještě akci na kapsičky Felix, což jsou kapsičky, které Izince vyhovují a má je ráda, tak jsem jich pár sjela koupit a k tomu jsem se cestou zastavila pro kyblík KFC, který dotvořil příjemné odpoledne s kamarádkou ☺♥


Toť mé poslední nákupy....👍😎🙄❤. 

Přeji Vám krásný a pohodový den a děkuji za Vaši přízeň. 

papa Vaše A. E.




4 komentáře:

  1. Jé, je super, že jíš méně masa. Já ho už nejím vůbec 3 roky a cítím se mnohem lépe, než kdy dřív. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepotřebuji ho často, jednu dobu jsem cca rok určitě nejedla vůbec maso a hodně jsem holdovala např. Tofu nebo sojovým náhražkám ☺

      Vymazat
  2. Já miluji wafle z Lidlu, které jsou napůl máčené v čokoládě....bozska mana 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, děkuji moc za tip, určitě se po nich podívám...☺, protože vaflí není nikdy dost....♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...