čtvrtek 14. listopadu 2019

#ShoppingTime No. 26

AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný čtvrteční den a vítám Vás u dnešního článku s novými nákupy .... v pořadí již. No. 26. 😇👍💄🍽😍


Do DMka jsem šla pro toaletní papír, ale ulovila jsem další produkt z nové podzimní limitky Magical Team a to sprchový gel ♥, který má opravdu moc pěkný obal a bavlněné odličovací tampónky, které používám na denní bázi. 


V Lidlu jsem si pořídila nějaké produkty v akci, jako čokolády, paštiku, vánočku.....  a špagety, které mi velice vyhovují, chutnají a přijdou mi skutečně dobré - takže mohu vřele doporučit. ☺ Z Retro edice jsem si vzala arašídové Křupky. 


Odměna za CatSitting - Carny Kitten konzerva s kuřecím a srdíčky....😉🐱.


V Lidlu při italském týdnu mě zaujaly jejich piškoty, tak jsem vzala na zkoušku dvoje a jelikož jsem šla nakupovat se špatnou náladou, tak kromě chleba a ledového salátu jsem pořídila samé zbytečné potraviny, které ale dokáží zpříjemnit den. 😇👍🙄


V Penny Marketu jsem využila akce a pořídila si jejich Sojové tyčinky, které jsou skvělou sladkou pochoutkou. 
A jelikož o kousek dál je krámek se zdravou výživou, kam si chodím poslední dobou pro toto SKVĚLÉ LAHŮDKOVÉ DROŽDÍ, kterým se velice ráda a často dochucuji pokrmy. 👍🍽



Časopisy si běžně nekupuji, ale jen kvůli dárku a toto číslo říjnového vydání časopisu Ženy a život jsem po třech neúspěšných pokusem v různých trafikách  pořídila zcela náhodou v Lidlu u kasy....☺. 
A také jsem na zkoušku vzala rajčatovou passatu, kterou já používám místo raj. protlaku. 


Časopis vč. dárku vyšel na běžných 55,- Kč a hodnota dárku je dle mého výpočtu 65-70,- Kč a ukrývá v sobě mojí první zkušenost se značkou Havlíkova přírodní apotéka - 

Pečující a čistící ranní maska (3 minutová) - 10 ml. Na tento produkt se extrémně moc těším. 


Po opravu dlouhé době jsem navštívila kamarádovo oblíbené SMÍCHOVSKÉ UZENÁŘSTVÍ KRATOCHVÍL, kde jsem si pořídila naprosto luxusní domácí sulc. 👍👍👍



Díky Kelebritybazaru jsem zjistila, že Dermacol má nový sprchový gel a tak jsem po něm zatoužila. V žádné drogérii jsem ho nezaznamenala, ale v kamenné prodejně Dermacolu ho měli, tak jsem si udělala radost. 

Sprchový gel s vůní lahodných lanýžů je skutečně "k nakousnutí", voní naprosto báječně a už nyní vím, že mi jedno balení na tuto zimu rozhodně stačit nebude....☺♥. 

Jako dárek k nákupu jsem dostala vzorek odličovacích micelárních ubrousků, které jsem hned vyzkoušela a jsou moc fajn. 


V mém oblíbeném Lidlu jsem ulovila pár kapiček Felix pro Izinku, trubičky s vanilkovou náplní a nějaká semínka s rukolou...☺. 

Nákupy č. 26 jsou u konce a zajímalo by mě, co jste si za poslední dobu pořídili Vy a jestli také máte tak rádi limitky a co říkáte na novinku od Dermacolu...? ☺♥

Děkuji moc za Vaši přízeň a přeji Vám krásný a pohodový den. 

Papa Vaše E. A. 




4 komentáře:

  1. Ten sprcháč od Balei je pěkný. Taky si časopisy běžně nekupuju, jen když je v nich nějaký kosmetický dárek.

    OdpovědětVymazat
  2. Havlíkovou Apotéku mám také, časopisu se prostě nedalo odolat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem Ženu a život s maskou nestihla :-(

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...