pondělí 25. listopadu 2019

#ShoppingTime No. 27


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný dnešní den a vítám Vás u dnešních nákupů ..... v pořadí č. 27. 

K "mému" svátku jsem od rodičů dostala toto krásné přání s osobním věnováním, penízky a nějaké sladkosti. Ještě jednou moc a moc děkuji. ☺♥♥

Pro catsitting službu o krásnou kočičku jsem pořídila lopatku na písek a také klasický smetáček - oboje jsem pořizovala v Řepích, kam jsem jela do Lidlu a na Poštu. 
V Lidlu krom jiného jsem vychytala akci na Cien mýdlo na ruce s vůní mandlí, které jsem zrovna ráno spotřebovala.....toto mýdlo je v 1 l balení za neuvěřitelných 20,- Kč a ještě ke všemu naprosto úžasně a poměrně výrazně voní. No parádní nákup. 👍👍👍🛒



Pro Izinku nějaké kapsičky z akční nabídky v Rossmannu - balení 12 ks za 99,- Kč. 



V Lidlu jsem si vzala i nějaké slané pochutiny a mé oblíbené vanilkové trubičky, které jsou tak moc dobré. ☺
Ano, ano, ano...já vím, ale nákup cigaret je pro mě jakožto kuřačku nutností a jedná se o poměrně velký výdaj, tak proto jsou tady zmíněny. 


Na fitness e-shopu jsem jako dárek pořídila tyto kofeinové tablety, které mi byly doporučeny, tak uvidíme, jak s nimi pochodím. ☺



Dmko a běžný nákup do domácnosti.....😇👍, jen drobná poznámka....prostředek na mytí nádobí s vůní vodního melounu...voní opravdu naprosto úžasně a je to snad první prostředek na nádobí, které mému nosíku voní. 


No a Izince jsem ještě jednou v Rossmannu nakoupila nějaké kapsičky a také soté ve vlastní šťávě Gourmet. ty ona moc ráda.  












Můj oblíbený sýr Camebert z Penny, čaj s rakytníkem a vaječné těstoviny s vlákninou jsem dostala od kamaráda a tímto mu velice děkuji. ☺



V Lidlu jsem si vzala svou oblíbenou kombinaci tj. máslové sušenky a mléko, nějaké slané brambůrky, které byly zrovna ve slevě a zachutnaly mi, něco na pomazánku, kterou se plánuji udělat.


Cestou domů jsem se zastavila ve Světozoru, že si dám přímo tam pohár, ale měli pouze točenou zmrzlinu, což je pro mě problém, jelikož já nesnesu cokoliv s banánem, takže jsem si vzala zmrzlinu  s sebou a svoji nejoblíbenější pistáciovou. 😉😇


V Lidlu jsem o víkendové akci ulovila nějaké sýry, které mi tuze chutnají a meruňkovou kapsu, která je nejen ke snídani vhodná. ☺
A jejich Palouček - alá žervé kupuji i kočičkám....👍🐱😉


V Rossmannu jsem si pořídila jeden jejich Isna balzám na rty a od kamarádky mojí mamky jsem dostala tyto krásné jí ručně vyráběné andělíčky....☺♥. 

V Lidlu měly mé oblíbené Lentilky ve výhodném balení a k tomu něco pro přípravu studeného dezertu. 


Jsou to takové miš maš nákupy a to doslova. V Penny Marketu jsem si vzala své oblíbené zrající sýry, k tomu fr. paštiku a Dijonskou hořčici. 
No a bez Lahůdkového droždí si snad už ani nedokážu představit salát či těstoviny. 😇👍🛒

Suchý šampon Biste jsem nejen potřebovala, ale také jsem ho dostala k svátku. ☺

Tak a jsme u konce mých velice různorodých nákupů. 

A co za poslední dobu kupujete nejčastěji Vy?



Děkuji moc za přízeň a pozornost. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.A.



2 komentáře:

  1. Dodatečně všechno nejlepší k svátku. Krásné nákupy, jako vždy. Dost mě zaujal z dmky prostředek na mytí nádobí. S vůní melounu jsem ještě žádný neviděla, ale mám tuhle vůni ráda. Tak se po něm podívám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, přeji krásný víkend a moc děkuji ☺. Já na melounový přípraven na nádobí narazila někdy na podzim a už ho mám znovu, opravdu mi zpříjemní tu nepříjemnou práci ☺♥.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...