úterý 10. prosince 2019

Oblíbenci za měsíc listopad - november 2019


AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný úterní den a vítám Vás u dnešních oblíbenců za měsíc listopad 2019, který uběhl doslova jako voda. Mám tady pár produktů, které jsem používala jednak ráda a vlastně na denní bázi. ☺♥


Tento make-up je skvělý, jeden z TOP mých make-upů a asi nejlepší z drogérie, které mě vyhovují svým odstínem, konzistencí a i výdrží. Kupuji si odstín 100 Ivory, který mému žlutému podtónu pokožku sedí nejvíce. ☺



Tato paletka Too Faced Pepperminth Mocha z vánoční limitky je také velice prima. Oční stíny nevyužívám pravda všechny, ale daly by se s tmavými vykouzlit krásné kouřovky, třeba pro nějakou večerní příležitost. Stíny jsou skvělé kvality a tvářenka, kterou paletka obsahuje je šťavnatá a dodá mému líčení takový "zdravý" šmrnc. ☺



Micro tužka na obočí Sephora je má oblíbená, ale nesahám po ní často. Já tomu malování obočí příliš nedám, jednak mi to tzv. stačí, pak to hlavně neumím a barvení obočí se mi osvědčilo asi nejvíce. 
Jako řasenku jsem používala denně tuto Maybelline voděodolnou verzi Lash, protože mi přišla, nějaká trochu už vysychající a tak jsem si říkala, že jí zkusím dopotřebovat, dokud není zcela vyschlá. Poslední balení mi určitě vydrželo mnohem déle, nevím, čím to je. ☺



Já si na příliš výrazné líčení očního make-upu nepotrpím, ale dávám přednost výrazným rtům a vlastně všechny rtěnky, které doma mám a opravdu jich není příliš mám výraznějších barev. Nejraději mám vínové, fialkové a tato krémová až do hněda zabarvená rtěnka od Avonu je moc fajn, jen asi jako každá výraznější barva leze do vrásek. ☺



Toner od Lancolm je skvělý, nepoužívám ho denně, protože si ho tak trochu šetřím, ale mou pleť nádherně vyčistí, ale dodá jí jas a pokožka je výrazně v lepší kondici. Určitě skvělý produkt. ☺



Bez tělového krému bych si nedokázala snad představit běžné beauty fungování. Tento tělový krém až gelové konzistence Balea s vůní kokosu je moc prima. Moc pěkně voní, dobře hydratuje a dělá mi prima službu. ☺


Vypadá to, že jsem tyto oblíbence vzala dosti z rychlíku, jak se tak říká, ale listopad byl docela náročný a vybrala jsem produkty, po kterých jsem sahala nejčastěji s jistotou, že mi dělají dobrou službu. ☺♥

No a jakou péči, jaké produkty jste si za poslední měsíc oblíbili Vy?

Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. ♥♥♥

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

5 komentářů:

  1. Já jsem konečně ve fázi, kdy makeup a ostatní produkty nepoužívám. Teda makeup občas použiji, ale od Vichy, jsem s ním nesmírně spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, já si to dovolit nemůžu...., ale je to skvělé, nepoužívat make-up ☺. Vichy používá kamarádka a je s ním moc spokojená, mě přišel hodně tmavý a světlejší jsem nějak nenašla. ☺

      Vymazat
  2. Ten makeup je taky můj oblíbený. I řasenka, jen já ji nemám ve voděodolné verzi. Hodně jsem si letos oblíbila bambucké másla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Make-up od Rimmelu pomalu dopotřebovávám ♥. Rozhodně je to jeden z nejlepších make-upů z drogérie, pak mi hodně seděl Astrid. ☺

      Vymazat
  3. Makeupy od Rimmelu jsou za mě top! Rtěnka vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...