středa 25. prosince 2019

#ShoppingTime No. 31

AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný druhý svátek vánoční, dnes je Štěpána,  a vítám Vás u dnešních nákupů v pořadí č. 31. 👍❄🛒


V Lidlu jsem si pořídila vlhčené odličovací ubrousky, nyní jsem vzala růžovou variantu, ale i ta modrá mi vyhovovala. Jeden box papírových kapesníků se obzvláště v zimě neztratí. 
Nějaké mléčné výrobky jsou také prima a čokoládička se štolou jsou dárečkem z Německa od mé mami. ☺♥



Za tuto fotku mě asi odsoudíte či ukamenujete. Jak jsem jí já sama nazvala, tato kombinace "mě zabije a je doslova smrtelná", nebo jak ji popsal můj kamarád - je to o infarkt. 😇😉🙄
Zásoba cigaret musí být, ale přiznám se, že jsem se dostala na spotřebu jedna krabička za dva dny, což je opravdu pro mě slušné. 👍👍👍❤



Lidl odličovací vatové tamponky jsou prima a mě vyhovují. 
Pěny do koupele Avon ve velkém litrovém provedení s vánoční vůní mých oblíbených fíků a vanilky je dárkem od mé mami. ♥
Sušenky, trubičky a čokoládičky jsou rovněž dárkem, ale tentokrát od mého muže. Díky, díky. ☺

Potraviny z Lidlu. Vlastně ani nikam jinak ani nechodím...super zrající sýry v akci, energy drink, který mi vůbec nechutnal a nějaké špagety, které nejsou vůbec špatné. ☺


Mé milované Lahůdkové droždí, kterého mám velkou spotřebu jsem si do zásoby pořídila a k tomu ve Světě oříšků vzal i Kešu oříšky na vaření. 

A do DMka jsem si zašla pro šampon na vlasy s úžasnou vůní bílé čokolády z momentální zimní limitované edice a byl tam poslední kus, jinak bych si určitě vzala min. 2 ks. 


V Lidlu jsem pořídila tuto plastovou vánoční krabici s mandlovými sušenkami, nějaké sladkosti, těstoviny, výhodné , která je ideální, jako rychlá večeře, Semtex energy drink a slané pochutiny. 


Rozhodla jsem se, že si připravím Kari a k tomu jsem potřebovala pořídit nějaké ingredience - sladkou tučnou smetanu ve Světě oříšků, zeleninu , rýži Basmati a kuřecí maso v Lidlu. 
Karí se povedlo. 👍🥘


Na Izouška se nesmí zapomínat nikdy....☺♥🐱✔. Kapsičky Felix z Rossmanna v OD Máj. 


Tak toto byly snad nejpraktičtější a nejběžnější nákupy tohoto roku....🙄😇👍🐱, ale i takové jsou potřeba. 


Děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový dnešní den. 

papa Vaše E. A. 



3 komentáře:

  1. Pekné nákupy. :) Akosi mi teraz vyhladlo. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ☺, já musím říct, že po Vánocích spíš by to chtělo odlehčit.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...