úterý 24. prosince 2019

KRÁSNÉ VÁNOCE 🙏🎄❤👼❄⛄

Betlém - kostel sv. Voršily - Praha 1. 

AHOJ,AHOJ,

dnes je ráno, 24/12/2019 Štědrý den. 🎄❤👼❄⛄

Ráda bych Vám i já popřála krásné, pohodové, klidné a hlavně POŽEHNANÉ VÁNOCE. 

Doufám, že si je užijete a budete je trávit tak, abyste Vy sami byli spokojeni, ať už to s rodinou, na horách nebo třeba u moře (prostě dle vašich představ). 

Staroměstské nám.  - polovina prosince 2019. 

Letošní Vánoce jsou nějak beze mě, chci tím tedy říct, že prostě, jako každý rok nastal advent, první - až čtvrtá adventní neděle, všude samý shon, nákupní horečka za účelem pořídit de facto cokoliv, bez ohledu na to, aby obdarovaný měl radost, přínos z dárku. 🤔🎁

Vánoční strom na Staroměstském nám. a chrám sv. Mikuláše - polovina prosince 2019. 

Já letos nemám žádnou vánoční výzdobu, žádný adventní věnec se nekonal, žádné pečení, vaření tradičních jídel, světélka či stromeček u nás doma nejsou, nebudou a vůbec mi to nevadí, netrápí mě to a prostě to nějak letos - nebo pro tuto chvíli - dobu tak necítím a nepotřebuji. 😎👍🙏

Možná je to i tím, že se snažím, nebo jsem se trochu naučila vnímat sama sebe, své pocity, tělo, duši a mysl. 

Chtěla jsem se s Vámi o toto mé rozpoložení podělit, jelikož můj blogg je pro mě tzv. "osobní prostor pro sdílení" a opravdu velká radost, která trvá již od 4/10/2014 ♥. 

Stavba vánočního stromu na Staroměstském nám. - 2018. 

Věřím a také doufám, že si svátky užijete v radosti a harmonii. To Vám všem přeji a vyprošuji Já, sama za sebe. 

Zároveň neskutečné díky patří za Vaši přízeň mého blogu, které si neskutečně vážím. 

Bloggu zdar a POŽEHNANÉ VÁNOCE. 

papa Vaše E. A.


2 komentáře:

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...