pondělí 20. ledna 2020

#Recenze - 💄 Makeup For Ever


AHOJ,AHOJ,

v prvé řádě Vám přeji krásné pondělí a vítám vás u dnešní recenze na můj jediný produkt značky MAKE UP FOR EVER. Tuto rtěnku jsem si pořídila začátkem roku 2019 na Vinted od jedné milé paní, která měla tento krásný rudý odstín 2x a prodávala ho za krásnou cenu.👍❤💄 



Výrazné rtěnky jsem si oblíbila někdy v létě 2017 a od té doby se prakticky staly mou nedílnou součástí a jiné ani nepoužívám. 

Tato rtěnka má krásné černé, matné, minimalistické balení, které je těžší - až takové fortelné. ☺



Nádherně embosovaný nápis v sobě nese nádech luxusu a preciznosti. 

Horní část víčka zdobí tvar rtů, což je také velice stylové. 

Tato rtěnka je krémová, krásně pigmentovaná, na rty se nanáší velice snadno, lehce, nezalézá do vrásek a dá se s ní precizně vykreslit celá plocha rtů za pomoci štětečku a bez použití konturky, což velice chválím a oceňuji. 👍👍👍



Rtěnku mám v krásném - zářivě rudém odstínu s kapkou studeného podtónu M 401 - ARTIST ROUGE MAT. 

Rtěnka obsahuje 3,5 g produktu a už nyní vím, že mi příliš dlouho nevydrží i přes to, že jsem si ji skutečně šetřila a začala jsem ji používat až v polovině prosince minulého roku. 

V Sephoře se cena rtěnky pohybuje okolo 800,- Kč a já ji tuším pořizovala za krásných 600,- Kč a i za plnou cenu bych si ji koupila. 
Cenová hladině je vlastně stejná, jako mé rtěnky značek Mac, Estée Lauder či Clinique. 



Osvědčilo se mi rtěnku i díky svému velmi preciznímu provedení - skosení nanášet štětečkem, díky němuž mnohem déle na mých rtech vydrží a zvládne tak v pohodě pracovní schůzku - jednání či meeting a drobné občerstvení. 👏😉

Má lehce matný finiš, který ovšem vůbec nevysušuje, naopak na rtech je velice příjemná, krémová a velké plus je její snadné odlíčení. 

Pigmentace je také skvělá, krytí je vysoké, ale dá se v pohodě navrstvit a v průběhu dne či dle potřeby poopravit. 



Popis produktu ze stránek Sephora.cz

Rtěnky ARTIST ROUGE od MAKE UP FOR EVER: formule s ultra pigmentací, neprůhledný výsledek a výjimečné pohodlí. Rtěnky ARTIST ROUGE vydrží až 8 hodin v případě krémových rtěnek a 10 hodin v případě matných rtěnek.

Za mě je to skvělý produkt, jak z hlediska výdrže, barevné škály vývěru, krásné pigmentace a nemohu opomenout velice reprezentativní obal, který je radost někde "ukázat". 👍💄❤

S rtěnkou jsem velice spokojená a jsem ráda, že má první zkušenost s touto značkou je práva tato. 
Láká mě jejich make-up a nějaký bronzer či tvářenka. 



A jaké rtěnky nejčastěji a nejraději používáte Vy?

Moc děkuji za vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 




6 komentářů:

  1. Mně červené rtěnky nesluší, ale líbí se mi. Já mám nejraději jemnější, ne moc výrazné odstíny rtěnek.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Matin, přeji pěkný den. Naprosto chápu, také jsem mívala ráda takové spíš nude odstíny, ale nějak jsem na výraznější rty zvykla a cítím se v nich lépe, taková svá. ☺♥

      Vymazat
  2. Výrazné rtěnky jsou krásné, škoda jen, že je nosí tak málo žen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásně napsáno .... ☺, vlastně každá barva ženě sluší, jen ji musí umět nosit a cítit se v ní. ☺♥

      Vymazat
  3. Rtěnka se mi moc líbí (i ten výrazný odstín), ale já sahám obvykle po o něco levnějších produktech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto tomu rozumím, toto je mě první rtěnka i produkt od této značky. Mě se investice např. do rtěnek značky Mac či Clinique vyplatila, opravdu dlouho mi vydržely a udělaly skvělou službu ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...