úterý 11. února 2020

#Recenze - Dermacol Makadamiový lanýž 👍🚿


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný úterní den a vítám Vás u dnešního článku, u dnešní recenze na FANTASTICKY VOŇAVÝ SPRCHOVÝ GEL Aroma Ritual od Dermacolu. 
Na tento pro mě nový sprcháč, respektive novou vůni jsem narazila díky #kelebritybazaru, jinak jsem ho v drogérii nezaznamenala, což mi přijde velká škoda, protože sprchové gely považuji za perfektní a dalo by se říci, za ikonické produkty nové éry značky Dermacol. 👍🛁👌



Sprchový gel jsem pořídila v kamenné prodejně v OD Quadrio ve Spálené ulici, ale můžete ho zakoupit i na oficiálním e-shopu značky Dermacol a pokud se zaregistrujete můžete tak čerpat věrnostní akce, nyní např. probíhající 30% sleva na vybrané produkty a to se vyplatí. ☺♥



Každopádně sprchový gel řady Aroma Ritual s vůní MAKADAMIOVÝCH LANÝŽŮ je naprosto skvělý. Úchvatná, smyslná a sladká vůně mě doslova při sprchování pohladí a zahřeje. 👏⛄🛁
Parfemace je tam příjemná, že se jí nemohu nabažit. Krásně provoní celou pokožku, dodá ji hebkost a jemnost. 




Konzistence je gelová, ale velice hutná, což je až trochu na škodu, protože produkt jde hůře dostat z balení a dost ho tam tak zůstane, ale tuba se dá dobře rozstřihnout a tím nepřijdete o žádné potěšení. ☺

Sprchový gel má jednak krásné balení, fantastickou vůni a skvělé mycí schopnosti, ale na to jsem u této řady zvyklá a proto ji mám tolik ráda. ☺

Jen nerozumím tomu, proč některé sprchové gely byly stažené z prodeje, nebo nejsou k dostání běžně v drogériích, když jsou tolik oblíbené a populární. ♥


Každopádně o to více budu sledovat IG Dermacolu, aby mi žádná novinka pokud možno neunikla. 

Já sladké, kořeněné a teplé vůně v zimním období prostě vyhledávám a mám velice ráda. Zahřejí mě na těle i duši a to doslova. 


A jaké vůně máte Vy spojené se zimou?? 
❄🙏⛄
Děkuji moc za Vaši přízeň a přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 



8 komentářů:

  1. Priznám sa, Dermacol ako telová kozmetika mne vôbec nevhovuje, po každom prípravku ma celé telo svrbí a očervenie a to isté mám aj po Dove... Ale vône sprcháčov majú krásne. Ja mám v zime rada vône sladšie ako vanilku, škoricu a pod..
    Pekný deň, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě bohužel také krom sprchových gelů nic od této značky nesedí, ale sprcháče jsou wau. ☺♥ Sladký, příjemný a na toto chladné období značka ideál.

      Vymazat
  2. Musí mít krásnou vůni. Nevím proč, ale sprchovým gelům od této značky jsem ještě nepodlehla. Nejvíce mám ráda Kneipp a Yves Rocher.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kneipp jsem nikdy neměla, ale kdo ví, třeba si ho pořídím. YR míval kávový srcháč, který mě hodně vyhovoval, ale netuším, jaký sortiment nyní nabízí, trochu jsem od této značky upustila.

      Vymazat
  3. Ahoj,
    já jsem vůbec nezaregistrovala tento sprchový gel. Znám jiné parfemace, ale vadí mi vždy to balení, špatně se mi to pak vymačkává. Jinak mám ráda na podzim a v zimě buď kořeněné vůně a nebo naopak nějaké krémové sprchové gely s jemnou krémovou parfemací, která ve mně evokuje teplo a hebkost. Jinak jsem byla včera s kolegou v tom Lidlu, nechala jsem tam 1700 Kč a strávila tam hodinu. Musela jsem si koupit další dvě tašky, abych měla kam dát nákup...:-D Mimochodem, dneska je u mě na blogu jeden fakt dobrý recept a včera jsem psala o skvělé knize, tak se můžeš mrknout:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, na blog hned kouknu. ☺
      Já jsem se po pravdě tento týden ještě nějak nezastavila, takže nákupy šly mimo mě, ale snad koncem týdne, ostatně bude třeba naplnit lednici, aby bylo co jíst o víkendu. ☺

      Vymazat
  4. Já se přiznám, že jsem z řady Aroma Rituals pár kousků měla a nějak výrazně nadšená jsem z nich nebyla (uejména z parfemace) a dva kousky jsem dokonce poslala dál, protože mi vůně byla nepříjemná. Takže do dalšího experimentu s touto značkou už se bojím jít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, to je slovo do pranice, to je názor. Naprosto chápu a děkuji za komentář. Určitě není dobré se obklopovat věcmi, které nám nevodní a nejsou nám příjemné. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...