pátek 28. února 2020

#Recenze - Avon avokádová pleťová maska a Batiste dry shampoo blonde brillant


AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásný páteční den a vítám Vás u dnešní recenze. Oba tyto produkty mám dalo by se říci nově, ale rozhodně poprvé, i když pleťovou kosmetiku od Avonu mám poměrně vyzkoušenou a suché šampony od Batiste používám pravidelně. Oba produkty jsou z Vánoc a z e-shopů. Ale popořádku se na to podíváme, jak mě vyhovují, co si o nich myslím a jestli bych si je pořídila znovu. ☺♥


Tento suchý šampon Batiste určený pro blond vlasy jsem dostala k Vánocům od kamaráda a naprosto se tím trefil do mého vkusu, ale to on vždy 😇👍. 

Šampon má skvělé vlastnosti suchého šamponu, čili mě po jednom jediném použití, což obnáší cca 8-10x lehkých aplikací prodlouží proces mytí o dva dny, což je naprosto fantastické. 👌👏👍


Šampon mě ale naprosto odzbrojil svou krásnou vůní, která mi připomíná jednu vůni od Escada, kterou jsem před mnoha lety používala. Od běžně dostupného produktu na vlasy bych skutečně tak krásnou a intenzivní vůni nečekala. 

Navíc dodá mým vlasům objem, světlé stopy po použití zanechává, ale mě jdou vždy a snadno vyčesat buď to hřebenem nebo i prsty. 

Mé vlasy jsou po tomto šamponu nadýchané, bez jakýchkoliv stop mastících se kořínků a světlý prášek naopak rozjasní - rozzáří a nadzvedne mé melírované vlasy. 
Skvěle voní a já proto vím, že jsem tímto našla ten NEJLEPŠÍ SUCHÝ ŠAMPON PRO MÉ POUŽITÍ. Je to skutečně ten nejlepší suchý šampon, který jsem zatím vyzkoušela a rozhodně bych si měla udělat pořádnou zásobu, protože mi tolik usnadní a ulehčí práci. ☺♥

Takže Jéžíškovi ještě jednou moc a moc děkuji za tento skvělý dárek. 👍🎁🎄


 Avon skin care mám poměrně prozkoušenou, i když poslední dobou jsem se příliš k mnoha produktům nedostala, ale o tom jindy.  Tuto pleťovou masku z řady Avon care jsem si záměrně objednala za penízky k Vánocům z mého dalo by se říci oblíbeného e-shopu Notino. 

Maska mě zaujala hlavně tím, že obsahuje avokádový olej a je na obale vyobrazeno...👍🥑😉.


Hydratační maska obsahuje 90 ml produktu, což je poměrně větší tuba a vyšla mě na krásných 69,- Kč. Takže za mě je to velké balení za skvělé peníze, ale to řada Avon care umí. 


Maska má příjemnou gelovou konzistenci s lehkým nádechem do zelenkva. Co je moc fajn je její jemná až pudrová vůně, která mě osobně hodně zaujala a mile překvapila. 

Maska se dobře nanáší, do pleti se rychle vsákne a přebytečné množství jde snadno smýt vodou. Může působit trochu lepkavě, ale to mě osobně tolik nevadí a rozhodně jí to odpustím. 😇👌

Pokožku jsem měla jemnou, čistou a projasněnější. 

Za mě je to rozhodně MOC FAJ PRODUKT. Už jen z pohledu poměr - cena - kvalita - výkon je to jedna z těch kvalitnějších pleťových masek, které jsem vyzkoušela. 

Dokonce si dokáži představit, že masku uložím do chladničky a v letním období mi poslouží i o cool efekt. 😉🥑👍


Dva různé produkty, dvě různé recenze, ale v obojím případě SPOKOJENOST, u Batiste šamponu je to z mé strany přímo nadšení ♥. 

No a jaké produkty nyní "testujete" nebo jste dostali k Vánocům a dělají Vám radost?



Děkuji moc za Vaší přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

2 komentáře:

  1. Ahoj Eri,
    super recenze, batiste mám taky moc ráda, jen si kupuji verzi na tmavě hnědé vlasy, jelikož je mám tmavé:-) Taky mi sedí, mám ho určitě ze všech suchých šamponů nejraději. Z avokádové řady jsem měla sprchový gel a krém na ruce (psala jsem recenzi na blogu) a oba produkty mi opravdu vyhovovaly. Na masku se budu muset taky podívat, líí se mi, co jsi o ní psala. Určitě ji vyzkouším:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, já opravdu suché šampony poslední dobou využívám hojně, dřív jsem je jednak vůbec neznala a také u nás na trhu byl snad jen ten sypký, ale to jsme v roce 2013..., což už je opravdu dlouho.
      Ano vím, že máš taky z avokádové řady své produkty. ♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...