středa 26. února 2020

#Spotřebováno za měsíc LEDEN - JANUAR 2020


AHOJ,AHOJ,

krásnou středu přeji a vítám Vás u dnešních spotřebovnců za uplynulý měsíc - leden, který utekl, jako voda. ☺
Je právě první únorový víkend, kdy tento článek píši. Je po obědě, všichni doma spí, vyčistila jsem si své štětce, taková moje běžná víkendová rutina a jdu na to. 


  • Cien bylinný šampon na vlasy pro všechny typy vlasů byl prima, kombinovala jsem ho s maskou na vlasy a dobře pěnil, myl a udělal, to co jsem potřebovala. LEVNÝ A SPOLEHLIVÝ PRODUKT. 
  • Batiste suchý šampon na vlasy s vůní květin byl SKVĚLÝ, sice zanechal jemný bílý povlak na vlasech, ale to jen díky tomu, že si ho aplikuji z velké blízkosti. Však povlak na mých světlých vlasech jde krásně vyčesat, takže s tím nemám žádný problém. Dodá mým vlasům objem bez nutného mokrého mytí. ROZHODNĚ PARÁDNÍ ZÁLEŽITOST. 
  • Balea - šampon s vůní až podmanivou, sladkou a krásnou....bílé čokolády. Nádherně voní, dobře myje a dělá, co má. ROZHODNĚ SKVĚLÁ LIMITKA, již mám další balení ☺. 

  • Oba sprchové gely z limitované edice jsou SKVĚLÉ, VOŇAVÉ, a tolik příjemné, přitom každý jinak. Balea - zimní limitka voní po sladkém karamelu, takže mi navodila příjemnou vánoční atmosféru i lednových dnech. ♥ Isana - limitka s názvem Love voněla citrusově, po svěžích grepech a růžích. Krásně osvěžila a byl to moc PRIMA produkt z Německého Rossmannu. 

  • Cien odličovací ubrousky jsem si za poslední půl rok pořídila snad potřetí a jsem s nimi VELICE SPOKOJENÁ, na rychlé setření, vyčištění nebo i víkendové odlíčení krásně stačí, ZA MĚ URČITĚ ANO. 
  • Lancome - tonikum, jemné, krémové s lehkou texturou a složením, které jsem měla v tomto cestovním balení bylo NAPROSTO ÚŽASNÉ. Nejen že vyčistilo pokožku, ale dodalo jí potřebnou tonizaci a zanechal ji jemnou a vláčnou. MÁ POKOŽKA PROSTĚ VÍ, KTERÉ PRODUKTY JÍ DĚLAJÍ DOBŘE. ☺♥....ještě mít na to připravenou peněženku.....😇😉

  • Balea - pleťová voda nebyla vůbec špatná, bez parfemace, nedráždila pokožku, odlíčila, dočistila, POMĚR - CENA - VÝKON - FAJN PRODUKT
  • Cien - pleťová maska Aqua - byla krémová, přitom jemná, do pokožky se krásně vstřebala a zanechala ji příjemně jemnou a hebkou. MOC FAJN PRODUKT

  • Pleťové sérum - Estée Lauder = MOC PODAŘENÝ POMOCNÍK. Na pleti mi dělalo skvělou službu, používala jsem ho pod make-up, nebo i pod hydratační denní péči a skvěle vyplnil drobné nedokonalosti, ale s těmi velkým si neporadil, to je jasné. Příjemná, lehce gelovitá textura zanechala pokožku vyživenější a znatelně projasněnější. I toto cestovní balení mě přesvědčilo, JAK MOC SKVĚLÝ PRODUKT TO BYL a vyplatí se mi investovat do plného balení. ☺
  • Essence - obočenka, jak někdo rád říká různým brow gelům, nebyla vůbec zlá, ba naopak, asi jeden z mála produktů z drogérie, který mi sedl, jak svou barvou, tak i velikostí kartáčku. URČITĚ PRIMA PRODUKT
  • Beauty blender - tento byl od Janičky, mé kamarádky z Brna a za mě je to NEJLEPŠÍ ZPŮSOB, JAK NANÁŠET MAKE-UP. Rozhodně se vyplatí investovat do originální verze a už bych neměnila. Dlouho vydrží, snadno se pere - čistí, krásně se s ním pracuje a mám snad 5 - tý kus. ♥
  • Pánskou sekci vezmu velice rychle - Antiperspirant OLd Spice - v pořádku, funguje a kupujeme stále dokola - nic jiného můj muž nechce .... a gel na vlasy Loreal Prof. je také ověřenou a oblíbenou klasikou. OBA PRODUKTY DOPORUČUJEME. 
  • Díky nepříjemnému nachlazení a nemoci, která se nezvykle táhla padlo nejedno balení Paralenu Grip, který mě osobně příliš neoslovil a nefungoval, takže ZA MĚ SPÍŠ NE, účinnější pomocníky. 
  • Za to Mega Lentilky jsou TOPka posledních týdnů, má nejoblíbenější sladkost. ♥♥♥
  • Melounový prostředek na mytí nádobí - za mě jednoznačně nejvoňavější prostředek, jak si ulehčit nepříjemnou domácí činnost. ☺
  • Cien - tekuté mýdlo na ruce s mandlovým olejem - nebo spíš s vůní připomínající likér Amareto je opravdu moc příjemná, taková teplá a hřejivá. ZA MĚ MOC PRIMA MÝDLO NA RUCE. 
  • Granulky - Purina ONE pro Izinku byla fajn a padly závratnou rychlostí. 🐱
  • Lahůdkové droždí - moje velká gastro. pomůcka, skvělé dochucovadlo, alespoň tedy pro mě. Dokonce už jsem navnadila další kamarády....☺. 

  • Blížíme se ke konce lednových spotřebovanců a zakončuji, jak jinak než voskem YC - je to sice letní záležitost, ale já si jí užívala i tak. Vůně Summer Scoop je sladká, svěží a moc příjemná vůně, která mi navodí pohodovou atmosféru a provoní celé naše prostory. 👍
  • Tuto svíčku jsem dostala loni v únoru od kamaráda a bohužel nehořela, po zapálení vždy zhasla, tak jsem jí použila jako vosk do aromalampičky. Byla to silnější, kořeněnější až pánsky podmanivá vůně dřeva - Crackling Wood Fire mi hodně vyhovovala, a ještě jednou za krásný dárek děkuji. ♥


Musím přiznat, že jsem sama překvapená počtem produktů, které jsem dopotřebovala za minulý měsíc, byla jsem nějaká "skromná". ☺

A co Vy, jakým produktům jste sáhli na dno?


Chci Vám poděkovat za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. ♥♥♥


6 komentářů:

  1. Ahoj Eri, jak používáš to lahůdkové droždí? Mám doma velký pytlík už asi půl roku a furt se nějak nemůžu odhodlat k vyzkoušení :-D Nevím, na co bych ho vlastně použila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, já lahůdkové droždí nejraději a nejčastěji používám jako dochucení již hotového pokrmu, např.na rizoto, těstoviny, maso, ale hodí se i na vaření, do polévek, prostě všude tam, kam ho chci dát, ale já ho naprosto zbožňuji, takže bude nejlepší, když se do toho "pustíš" a uvidíš sama, jak ti bude chutnat. :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, můj článek s lednovými spotřebovanci u mě na blogu jsi četla, tak víš, jak jsem na tom byla:-) Měla jsem toho opravdu hodně. Snažím se likvidovat různé vzorky a miniatury:-) Zaujalo mě to sérum od Estée, to mě docela láká:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, ano sérum od EL je skvělé, jejich produkt mě osobně hodně sedí téměř všechny. :-)

      Vymazat
  3. Ta vůně Summer scoop je úplně super. Taky jsem ji měla a pěkně voněla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...