pondělí 24. února 2020

#Recenze - Balea hydratační dvojka s mangovou vůní


AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásné pondělí a Vítám vás u dnešní recenze vlasových produktů značky Balea, které mám doma min. od loňského léta, ale začala jsem je používat až nyní. 



BALEA ŠAMPON A KONDICIONÉR PRO SUCHÉ A POŠKOZENÉ VLASY S VITAMINEM B3 a B5 jsou běžně k dostání v drogériích DM, nejedná se o žádnou limitovanou edici. 

Přípravky nádherně, svěže a sladce voní po mém oblíbeném ovoci - po mangu. 
Neobsahují silikony a jsou veganské. 

Každé balení produktu obsahuje 300ml produktu a stojí krásných 20,- Kč. 



Šampon přenádherně sladce voní po mangu, čímž si mě po pravdě tyto produkty naprosto získaly a vytvoří bohatou pěnu a mé vlasy zanechá jemné a lesklé. 



Vůně je natolik intenzivní a příjemná, že ji zaznamenalo i mé okolí a dostala jsem pochvalné komplimenty. ☺♥



Kodicioner je krémovější konzistence, dobře se nanáší a i z vlasů vymývá, nezanechá mastný film na vlasech, ale naopak jsou viditelně lesklejší a takové živější. 



Toto je za mě rozhodně nelepší vlasový produkt značky Balea pro mé vlasy. Sedne mi jednak krásnou vůní, ale i svým konečným výsledkem, kdy mám vlasy pěkně lesklé a celkově vypadají lépe. ☺♥



Šampon má gelovitou konzistenci zabarvenou lehce do perleťového nádechu. 
Kondicioner je krémový, jemný a dobře se mi s ním pracuje. 

Oba produkty nedráždí ani nevysušují vlasovou pokožku. 

I když bych nepřihlédla  na skutečnost - poměr - cena - výkon, tak MUSÍM JEDNOZNAČNĚ TYTO VLASOVÉ PRODUKTY DOPORUČIT, POCHVÁLIT,  protože mým vlasům a potřebám PLNĚ VYHOVUJÍ a DĚLAJÍ MI SKVĚLOU SLUŽBU. ♥♥♥



Asi víte hlavně z IG, jaké mám vlasy ☺, ale i s mými odrostlými kořínky a melírovanými délkami vlasů si dobře poradí. Foto je třetí den od mytí. 



Tato recenze je ryze pozitivní a jsem za to o to víc ráda, že Vám mohu doporučit takto dostupné a skvělé produkty z drogérie. ☺♥

Znáte tuto mangovou hair řadu??



Moc Vám děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.

2 komentáře:

  1. Sice mám doma aktuálně šampon i kondicionéry v zásobě, ale asi jsi mne navnadila, že si tuhle dvojku dojdu koupit. Protože mango miluju... A když produkty navíc chválíš....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak já mívám doma v zásobě poměrně dost produktů, ale tyto mě skutečně velice mile překvapily svou skvělou vůní. Mango je jedno z mých velmi oblíbených letních pochutin. :-)

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...