úterý 4. února 2020

#Recenze - Brow gel - Anastasia Beverly Hills


AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásný deštivý úterní den a vítám Vás u nové recenze na můj vánoční dárek. 🎁😉
Tuto "obočenku", jak někdo gel na obočí nazývá jsem dostala od manžela pod stromeček...mimo jiné tedy, vlastně jsem z "dopisu - seznamu jéžíškovi" dostala vše. 

Brow gel od Anastasia Beverly Hills jsem si vybrala záměrně v mini variantě, které mám v oblibě i z toho důvodu, že si nejprve raději produkt dostatečně ozkouším, než do něj budu investovat krapet "vyšší" obnos peněz. 



Tato značka je exkluzivně zastoupena v parfumériích Sephora, které já mám skutečně a to hned několik na dosah MHD, což je opravdu super. 
Značka Anastasia Beverly Hills je pro mě jakési synonymum pro produkty na úpravu obočí, nebo alespoň jsem je zaznamenala, jako takové průkopníky a dalo by se říci, že jsou to dnes již ikonické produkty. 😉👍😎

Proč gel, protože jednak byl jediný v mini verzi, ale také protože, já jsem poměrně dost pohodlná na to, abych si tužkou či stíny upravovala své obočí, které zatím nějaké je. 😇😉




Gel mi vyhovuje asi nejvíce, jelikož je to rychlá, snadná a docela i precizní manipulace a to já od produktů obecně vyžaduji a očekávám. ☺

Mají poměrně příjemnou škálu odstínů, která je u nás dostupná. Studené a teplé podtóny jsou zastoupeny celkem v 11 ti variantách, co se týká plné verze gelu a v této mini verzi si můžete vybrat "pouze" z 5 ti odstínů.  




Já jsem si vybrala původně odstín Taupe, který mi na e-shopu přišel nejlepší, ale na doporučení paní ze Sephory jsem dostala odstín Soft Brown. (paní odstín prý doporučila na základě fotografie)



Balení je krásné, luxusní, kartáček je akorát velký a dobře se mi s ním pracuje. Má lehce zúžený - kónický tvar a rovnoměrně nanese produkt po celém obočí. 
Konzistence mi přijde krémová, tak akorát a garance vodě vzdornosti mám ozkoušenou. Když jsem produkt zkoušela na hřbet ruky, tak po poměrně střední době zaschnutí nešel téměř setřít, musela jsem ho odlíčit, takže se mi jen potvrdila jeho skvělá výdrž. 



Obočí mi pěkně zvýrazní, tak jak já si ho nanesu, když přetáhnu, díky své nešikovnosti, tak jde produkt setřít a opravit, ale doporučuji pracovat rychleji. Větší množství produktu jde také dobře vyčesat kartáčkem, pro přirozenější efekt. 

Barva mi sedí, i přes prvotní lehké rozladění a obavy. Nakonec jsem došla k závěru, že přesně takový odstín jsem měla na posledním barvení u kosmetičky, takže za mě opravdu velká spokojenost. 

Obočí mám upravené raz - dva, je pravda, možná trochu výraznější na zimní období, tj. kdy jsem nejvíce bledá, ale za to krásně orámuje a zvýrazní samotný obličej a to chci. ☺♥ Vydrží krásně upravené a zafixované celý den, takže za mě velká spokojenost. 

Toto mini balení je vlastně stejně velké, jako běžný gel na obočí od Essence (3,8 cml), který jsem naposledy měla, takže kdo by trochu váhal kvůli vyšší pořizovací ceně, toto jsem takový můj "alibistický" trik. 👍😇


290,- Kč - mini verze (2,2 g)
690,- Kč - plná verze (4,4 g)



Co uvádí Sephora:

Mini DIPBROW Gel je vysoce pigmentovaný gel na obočí s voděodolným, dlouhodržícím složením pro hustší a více definované obočí.

Podobně jako DIPBROW® Pomade, avšak ve formě gelu, zhušťuje DIPBROW Gel obočí s dokonalým krytím a dodává mu bohatší odstín.
Jeho jedinečné složení k obočí přilne a zahustí ho, dodá mu matný, rovnoměrný výsledný efekt.


Omlouvám se za nekvalitní foto, ale kvalitnější prostě neumím. Takto vypadá mé obočí s trochou tohoto gelu, bez jakéhokoliv líčení pleti. 

Závěrem nemohu jinak, než tento produkt POCHVÁLIT, ocenit jeho vysokou krycí schopnost = čili pigmentovanost, skvělý a praktický kartáček a celkový výsledný efekt, který MĚ VYHOVUJE a jsem ráda, že jsem si tento produkt vybrala a dostala. Za mě se rozhodně vyplatí do plné verze investovat. ☺♥

Takže ještě jednou moc děkuji ježíškovi, že si mohu tento produkt dopřávat a také užívat. 🎁👍🎄


Má první zkušenost s touto značkou a hned velmi vydařená. ☺👍

No a jakými produkty si upravujete Vaše obočí??

Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.



2 komentáře:

  1. Vypadá to dobře. Já používám tužku od Essence a jsem s ní docela spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martin, já jsem tužku od Essence měla taky, byla skvělá, už ani vlastně nevím, jestli se vyrábí....☺, ale gel se mi více osvědčil i jako zafixování....☺♥

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...