neděle 21. června 2020

Oblíbenci 👍 za měsíc květen 2020



AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli  a vítám Vás u dnešního článku s oblíbenými produkty za měsíc květen 2020. V Květnu, vlastně jako i v dubnu jsem požívala poměrně dost málo líčidel, ne z toho důvodu, že bych to nepotřebovala, ale nějak mi to prostě "stačilo" a cítila jsem se tak dobře. Nemám tady výjimečně žádnou paletku očních stínů, protože jsem téměř žádnou nepoužívala a vystačila jsem si s rozjasňovačem a bronzerem. 👍🙃👍


Tvářenku jsem používala jednu a to tuto Catrice v odstínu 020, kterou mám jednak novou, velice jsem si jí oblíbila a psala jsem na ni také recenzi. 👍


Alverde prima rozjasňovač, který mi slouží i jako oční stíny, k projasnění vnitřního koutku oka jsem používala na denní bázi. Moc fajn produkt, který skoro nepráší, je celkem slušně pigmentovaný a mě vyhovuje. 👍


Tento vlasový olej používám před každým vysoušením - fénováním vlasů. Vždy pár kapek = cca dvě pumpičky nanesu do konečků vlhkých vlasů a promnu. Konečky jsou příjemně hebké, vyživené a celkově mi účes lépe drží. ☺👍


Když parfém, tak tento CHANEL COCO MADEMOISELLE ♥♥♥. Tuto vůni používám u léta a stále ji mám tak ráda. Přiznám se ale, že jsem ji nepoužívala na denní bázi. Jen občas, ale láska je to veliká. ☺☺☺👍


Cien antiperspirant se mi velice osvědčil a dokonce si ho pořídila na mé doporučení i kamaráda. Hodně mi svými účinky připomíná mou oblíbenou Rexonu. 👍


Ze skin care tady mám hned dva zástupce. 

Micelární voda od Dermacolu je opravdu velmi povedená. Naprosto skvěle odličuji a to i voděodolné líčení, což je paráda. 👍

Manufaktura anti aging sérum s růží je také parádní. Krásně hydratuje a hodí se i pod make-up. 😉


Jako poslední produkt, který jsem používala celý minulý měsíc je tento make-up Maybelline Affinitone, který je lehký, krytí má spíš střední, ale skvěle sjednotí pleť a moc mi vyhovuje. 👍


Toť mí květnoví oblíbenci. ☺♥

A jakými produkty jste se nejraději obklopovali Vy v minulém měsíci?



Moc děkuji za Vaší přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velice vážím. 

Mějte krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 

8 komentářů:

  1. Jéééj olejček Balea milujem. Používam ho už dlho, aj ked momentálne nie, ale vždy a rada k nemu vrátim. A taktiež makeup som kedysi používala, a bol fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, make-up je pro mne velké objevení a opravdu hodně MOOOOOC mé pleti momentálně sedí. ☺♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    pekný článok...
    Myslíš, že by ten make-up sedel aj na mojej zmiešanej pleti? Tuším sa na ňom oíše, že na všetky typy... Zaujala ma tá tvárenka a sérum z ruží, olej na vlasy mám aj ja, teraz mám jeho verziu na noc -)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, myslím, že make-up by ti určitě seděl, pro smíšenou pleť je vhodný, stejně tak dobře, jako pro tu sušší. Určitě bych do něj šla, jen si vybrat odstín. V létě by bylo asi ideální ho vyzkoušet, je trochu lehčí, tak bych ho na zimu nevolila. Catrice tvářenka je wau, nadchla mě dokonce.

      Vymazat
  3. Tak v kosmetice jsem asi barbar))) Moc přehled nemám.
    Ale ujíždím na parfémech. Je to pro mě symbol čistoty)))
    Přeji krásné dny a díky za virtuální návštěvu na mém blogu. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za pozvání. Ano parfémy mám ráda, Chanel, CK, nebo Dior jsou mými stálicemi. ☺♥

      Vymazat
  4. Můj oblíbenec posledních dnů je krém na ruce s rakytníkem - krásně voní. A pomády na rty Blistex - jedna je malinovo citronová a druhá "chutná" jako nanukáč mého dětství. A z tvých oblíbenců mne zaujala micelárka od Dermacolu a sérum z Manufaktury

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maliny zboznuji...😘, takže na to se musím podívat. Micelarka byla naprosto skvělá, vřele doporučuji 👍.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...