pátek 12. června 2020

#ShoppingTime No. 18


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný páteční den a Vítám Tě u dnešních nákupů. Začnu trochu "opomenutým" dárkem od milého kamaráda O. 


Tyto báječné konopné mastičky jsem dostala od kamaráda, který má svůj e-shop KLONYKONOPI.
Díky moc za super produkty, o který Vám ještě samostatně více napíši buď to tady na blogu nebo na IG. 

Zelená 
Konopná mast s CBD (EO č.4 - zelená)
Naše vlastní konopná mast s 1% obsahem kannabinoidů z BIO bambuckého másla a kokosového oleje, obohacená o citrónovou trávu a levandulí.
Vhodná pro zklidnění pokožky a proti bolestem hlavy. 

Červená 
Konopná mast s CBD (EO č.2 - červená)
Naše vlastní konopná mast s 1% obsahem kannabinoidů z BIO bambuckého másla a kokosového oleje, obohacená o tea tree a levanduli.
Vhodná pro řešení akutních problémů.

Bílá 
Konopná mast s CBD (EO č.5 - bílá)
Naše vlastní konopná mast s 1% obsahem kannabinoidů z BIO bambuckého másla a kokosového oleje, obohacená o citónovou trávu a eukalyptus.
Vhodná pro čištění pokožky a celkové osvěžení.


Neodolala jsem v jedné slabší chvilce a objednala si na Notinu konturovací paletku od Péti PLH xoxo. K závěru, že paletku nutně potřebuji ☺, jsem dospěla na základě toho, jak moc jí chválila Ája z beautylife. ♥♥ Nelenila jsem a obratem jsem si ji objednala a uplatnila slevový kod, který ovšem nefungovala, ale vzhledem k velmi nízké ceně mi to nezabránilo k dokončení objednávky. 


Paletka mne vyšla na krásných 320,- Kč a celkově se mi na první ozkoušení zamlouvá. ☺ Více samozřejmě bude v samostatné recenzi. 


Lidl - chutě před pravidelným mens. cyklem - jistě chápete.... 🙃👍. 

Další dobroty z Lidlu, aneb když jsou slevy a vy nedokáže odolat. 

Tak toto je doslova "vražený" nákup, energy drink jsem nějakou dobu neměla, polévku ze sáčku jsem neměla hodně dlouhou dobu a čokoládovým tyčinkám z bílé čokolády nedokáži nikdy odolat. 


Víkendové nákupy. Oblíbila jsem si nakládanou cizrnu a pohanku v Lidlu, super chuť (tedy alespoň pro mne a trochu to vyváží ty mé sladkosti, na kterých ujíždím). 


Ledovou kávu měli v akci a to hned 1 l balení, sice jsem chvíli váhala, ale nakonec jsem si ji vzala a pak nakládaná sušená rajčata s olivami v oleji se mi osvědčily naposledy a sardelové filety alá ančovičky jsem vzala spíš na zkoušku. 


No a jsme u konce dnešních nákupů. Nebylo to příliš asi zajímavé, nebylo toho ani mnoho, ale za vše, co jsem pořídila jsem moc ráda a do jednoho využiji. 

A jakými radostmi si zpříjemňujete tyto "všední" dny Vy?


Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

papa Vaše E. A. 





6 komentářů:

  1. Konturovací paletka je nádherná! A za tu cenu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je skvělá, vřele doporučuji, skvělá pigmentace, máslovitá konzistence stínů....a navíc, ráda jsem se nechala zlákat a PLH podpořila. ☺♥

      Vymazat
  2. No paráda! Já za poslední dobu dělám nálety na DMko :-D Tam už nesmím! Mňam a miluju tu piknik zmrzlinu, je skvělá! A jaká je ta omáčka na grilování? :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DMko je skvělé, ale víc bych chtěla prozkoumat Rossmana. Zmrzlina je dost sladká, což mě právě vyhovuje. Omáčka na grilování je naprosto fantastická, lehko by se na ní dala vytvořit "závislost" a mazala bych si s ní pomalu i chleba. Prostě se hodí jak k masu, zelenině, tak třeba k čerstvému např. italskému pečivu. ☺♥

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    já mám v posledních měsících strašně ráda Milenu, dřív jsem to vůbec nejedla, ale teď jsem tomu propadla:-) Zaujala mě ta bílá margotka, to asi zkusím. Paletku od PLH mám doma taky, už jsem o ní psala na blogu. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, bílé provedení čokoládových tycinek je má slabost 👍👍👍

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...