čtvrtek 25. června 2020

#ShoppingTime No. 20


AHOJ,AHOJ,

přeji pěkný dnešní čtvrtek  a vítám Vás u dnešního článku, kterým pokračujeme v letošních "běžných" nákupech. 


V Lidlu jsem koupila nedávno "na zkoušku" Hamburgerovou omáčku, která mi zachutnala, že jsem si ji v akci pořídila podruhé (připomíná mi to svou chutí dresink 1000 ostrovů). Červená řepa je zdravá, pracná ke své přípravě, proto se vyplatí ji koupit a konzumovat třeba jen tak. ☺


Máslo měli v akci, takže jsem pořídila hned dvě a také je použila na jejich špecle, které jsem jen připravila dle návodu, přidala zmíněné máslo, dochutila dle libosti a vydatné a přitom jednoduché jídlo bylo na světě. 👍


Pochutiny na #alone nebo #rainning víkend. 


M. mluvil při nějaké naší debatě o zmrzlině s "pravou" Bourbonskou vanilkou, tak jediné, co jsem v Lidlu našla a docela mi i chutná je tato obří a celkem i málo sladká. Zmrzlina samotná není špatná, spíš bych řekla, že by se mohla hodit třeba na palačinky, nebo tak. Mě osobně víc chutná ta s vlašskými ořechy. 


Crémové balsamico, nakládané kapary a ledový salát = jsem plně vybavená na salátovou sezonu. ☺♥


Oplatky Apeninky byly v akci, Koletky alias Fidorky z Lidlu také a i proto jsem si je pořídila. 
Sýr Rival s modrou plísní nebyl nic moc, ale já dávám přednost sýrům s výraznější chutí a zralostí. 


Situace si vyžádala doplnění vatových odličovacích tamponků a k tomu jsem si přibrala i jejich dvoufázový odličovač očního okolí, který je moc fajn. 


Nachos na zkoušku, ovšem salsu jsem nebrala, možná příště. ☺


Nákupy jsme zakončila v Benu lékárně, kde jsem nechala přes 360,- Kč za Brufen, Paralen, černé uhlí a další nezbytnosti...


Vatové tyčinky kupuji v tomto větším balení a buď to v DMku nebo v Lidlu. 


Dárečky vždy potěší, ale zvláště pak ty, kdy se vám dotyčný - dotyčná trefí přímo do vašeho vkusu, jednoduše ví, co máte rádi. ♥♥♥ Zlato moje děkuji moc a moc. 


Ona ví, co mám ráda. Sladkosti, brambůrky a cigarety....(pro které má pochopení). ☺



Nákupy jsou u konce a já jen doufám, že se už konečně dostanu s kamarádkou Kriss na naše plánované nákupy oblečení, doplňků o kterých už mluvíme snad od konce března, ale stále se nedaří domluvit se. 

Na o co jste si za poslední dobu pořídili Vy?

Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 



6 komentářů:

  1. Super nákupy. Ty špecle vůbec nepoznám, velmi mě zaujaly. Asi je někdy vyzkouším. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Špecle jsem včera koupila v Lidlu a moc se těším až z nich něco vytvořím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, u špeclí je fajn, že se hodí jak pro slanou úpravu, tak i pro sladkou, třeba jako "špecle s mákem" ☺♥.

      Vymazat
  3. Já tento týden kupovala zatím jen jídlo :). Odličovač očí Cien jsem měla před časem a byl docela fajn. A připomněla jsi mi, že musím doplnit lékárničku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je potřeba ty běžné nákupy jídla něčím trochu ozvláštnit...☺♥. JJ odličovač je fajn.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...