středa 8. července 2020

#Recenze - Manufaktura okurkový hydratační KRÉM / MASKA



AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou středu a vítám Vás u dnešního článku, u dnešní recenze OPRAVDU SKVĚLÉHO HYDRATAČNÍHO PRODUKTU, který mé suché a stárnoucí pleti velmi vyhovuje a pomáhá ji udržet v lepší kondici, což rozhodně poptávám a je žádoucí!!!


Tento produkt, čili HYDRATAČNÍ KRÉM / MASKU značky MANUFAKTURA jsem si pořídila na základě dárku od kamarádky Kriss v podobě voucheru a milá slečna prodavačka mi velmi dobře poradila a i zhodnotila můj typ pleti na vzdálenost 2m, což byly povinné rozestupy v pandemické době. 


Produkt se dá používat buď to jako krém nebo ve vyšší vrstvě i jako maska. Obě varianty jsem vyzkoušela, obě mi sedí, ale preferuji vydatnější hydrataci v podobě masky. 



Produkt aplikuji standardně na obličej ve vyšší vrstvě, krásně se nanáší, skvěle vstřebává a pokožku zanechá skutečně jemnou, vyživenou a vypnutou. Dokonce jsem zaznamenala drobné projasnění a vypnutí pokožky, což je naprosto skvělé. 

Maska je v  plastovém balení s pumpičkou - dávkovačem, což je jednak velmi praktické a také se mi velice líbí vyhotovení etikety. 


Krém je to velice příjemný, středně hutné konzistence, dobře se nanáší, skvěle vsakuje, má lehce mastnější strukturu, kterou pokožku krásně vyživí, zjemní a zanechá hydratovanou a pěkně vypnutou. 

Pozoruji i projasněnější vzhled a vypnutější kontury obličeje. 

Parfemace je rovněž velice jemná, autentická = okurková, což je opravdu příjemné, protože okurka jako taková se k ošetření pleti používá velkou řadu let. 


Co říká výrobce o tomto skvělém produktu:

Jedná se tedy o Hydratační pleťový krém & maska 2 v 1 s okurkovým výtažkem a jojobovým olejem, který stojí 249,- Kč / 50 ml balení. 
Obsahuje - okurkový výtažek, rebarbora, jojobový a mandlový olej, glycerin, panthenol, vitamín E a kyselina mléčná.
Slibované účinky - hydratuje, osvěžuje, zklidňuje, zjemňuje, čistí a projasňuje, ideální pro normální až mastnou pleť, vhodný i pro citlivou pleť.


Já jsem z tohoto produktu velice NADŠENÁ, mým potřebám plně vyhovuje a VŘELE HO MOHU DOPORUČIT. 

Jsem ráda, že tato prima Česká kosmetická značka nabízí tak skvělé produkty. 

Jinak masku nanáším dle potřeby, ale min. 2x týdně, nechávám vstřebat do pokožky cca 15 -20 min, poté jemně smyji. 

A jak jste na to Vy s pleťovými maskami? Které máte rádi?

Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 


8 komentářů:

  1. Okurkový krém/maska vypadá skvěle a vůně musí být na léto moc příjemná a osvěžující :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verů, ano, krém/maska je moc příjemná, vyživující a přitom osvěžující. ☺

      Vymazat
  2. Tento produkt som ešte nemala možnosť vyskúšať, ale musí byť parádne osviežujúci ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe mohu jen doporučit. Okurka, levandule....jsou mé oblíbené řady značky M. ☺

      Vymazat
  3. Velmi povedený produkt. Vůni okurek mám v kosmetice moc ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, okurková vůně nebo příchuť je pro mne spojená s létem ☺♥

      Vymazat
  4. Recenze zni velmi dobře a krém má navíc krásné balení.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...