pondělí 6. července 2020

#ShoppingTime No. 21


AHOJ,AHOJ,

přeji krásné sváteční pondělí, a vítám Vás u dnešního článku plného nákupů. 
Začnu doslova lahůdkami pořízenými v mém oblíbeném obchodě na Smíchově Sváček, kde nakoupíte přes čerstvé sýry, zrající, šunky, salámy, nakládanou zeleninu, pečivo, paštiky ... , mohla bych pokračovat. Samé lahůdky tam mají. 


Vybírala jsem menší pozornost milému právníkovi, kterému jsem se chtěla "revanžovat". 
Vybrala jsem kachní paštiku, nakládané olivy, sušený salámek se sýrem. 


A když jsem v chladící vitríně zahlédla tento nakládaný Camembert, bylo mi hned jasné, že ho vezmu a snad si na něm společně s M. pochutnáme. 


V Tescu jsem se zastavila pro těstoviny a zaujaly mě tyto Adriana, které byly v akci a slyšela jsem o nich dobré recenze. 
Nějaké sladkosti s sebou na cesty či jen tak do kabelky. 


Nejsou sice Vánoce, ale Pepsi přišla s vanilkovou colou, na kterou mě upozornil M., ochutnala jsem ji a zachutnala mi. ☺


Kolegyně mi doporučila tyto čaje privátky Tesca, prý jsou dobré, tak jsem vzala hned tři varianty. 


V nějaké "zapomenuté" akci Lidlu jsem objevila tento nealko Malz, což by mělo být kvasnicové Bavorské pivo s 0% alkoholu, tak jsem na to zvědavá. 


Sem tam koupím Izi tyto kapsičky Whiskas, když je u nás v Lidlu mají, ale spíš poslední dobou nejvíc baští granulky. 


Pochutiny na návštěvu..., taková všehochuť doslova. 


I já jsem se nechala zlákat a pod záminkou pořízení si docházející pěny na holení jsem si vzala i Balea tělové máslo Copacabana, které se stalo okamžitě velmi oblíbené a prý taky vyprodané. 


Jelikož jsem ničetelka č. 1 a za týden jsem zničila či ztratila hned tři respirátory, tak jsem "vyfasovala" = dostala od M. další ☺. 


Slané, pražené mandle ze Sevily jsou velkou dobrotou! Kupuji v naší místní vinotéce U Lachtana. 

Místní večerka nabízí Zonku....!! ☺

Cestou z nádraží jsem se zastavila v Rossmannovi a krom čokoládové masky 7th Heaven , pro kterou jsem si také šla jsem si vzala i Isana sprcháč s vlčími máky. 


V Tescu za stravenky jsem pořídila tyto dva obří Red Bull energy drinky, které budu mít asi jako dárek. ♥


V Lidlu jsem o víkendu pořídila pár nezbytností, jako je zmrzlina Manhatan v akci, máslo, sýr, semínka a zeleninku pro keto dietu. 


Těstoviny - tyto modré a žluté jsou mé oblíbené, zkusila jsem vzít i česnekový hummus, minerálku, zrající sýry, které naprosto miluji a nealko radler. 


Tak to by bylo asi vše z mých posledních nákupů. Samé jídlo a běžné produkty jsem si pořídila, ale i z nich mám radost a min. si pochutnám. 

Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Krásný den přeji. ☺♥

papa Vaše E. A.


10 komentářů:

  1. Samé dobroty a zaujalo ma to telové maslo-či krém...
    Pekné dni Erika,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, tělové máslo je z nové limitky Balea, určitě doporučuji, na léto ideální ☺.

      Vymazat
  2. Je skoro půlnoc a nějakou mňamku bych brala i teď))))

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda zelené čaje, ale tyhle jsem ještě neměla. Asi se po nich v Tescu podívám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, čaje už mám ozkoušené a nejsou vůbec špatné. ☺

      Vymazat
  4. Nejvíc mne zaujaly lahůdky od Sváčka. Asi se tam budu muset dojít někdy podívat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, ke Sváčkovi chodím nyní opravdu málo, ale velmi dlouho! Skvělé produkty, čerstvost a kvalita zaručena vč. skvělého servisu. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...