neděle 26. července 2020

#ShoppingTime No. 23

AHOJ, AHOJ,

přeji Vám krásnou neděli a vítám Vás u dnešního článku s mými nákupy, za poslední dobu. 
Mé oblíbené Mega Lentilky, kterými jsem mimochodem tak trochu nakazila i kamarádku Kriss jsem pořídila v Bille na Letné. 
Poté jsem zašla do DMka, kde jsem vzala v jejich VÝROČNÍ limitce 30ti let na našem trhu prostředek na mytí nádobí s houbičku ve tvaru srdíčka. 
A také jsem se nechala zlákal reklamou a pořídila si bronzující tělové mléko Ziaja Cupuacu, takže když se letos nedostanu za sluníčkem, zkusím své tělo alespoň falešně zahalit do bronzu slunka. ☺


Shelma granulky si Izi i oblíbila a chválil si je i kamarád, no a na zkoušku jsem vzala dvě solo kapsičky PeVital, což je asi privátka DMka. 


Lidl a taková "všehochuť", nějaká voda s sebou do kabelky, můj oblíbený nealko Radler, sušenky a vafle. 
Trocha té sezonní zeleniny, semínka, bramborové slané chips a Limburger sýr, který pro mne Top!


Nanuky se vždy hodí a tyto s bílou čokoládou a mandlemi u mě vedou!


Vzala jsem si i na zkoušku toto kombo na vlasy. Šampon a kondicioner s intenzivní péčí, tak jsem zvědavá a věřím, že budu spokojená, ostatně, jako vždy s produkty značky Cien.


Lidl a něco málo pro keto dietu. Burger už jsem brala podruhé a byl dobrý, ale má verze "domácích" keto karbanátků byla taky moc fajn. 


Fazalky, sýr a zelný salát jsou prima přílohy, které se právě hodí k té keto dietě. 🙃👍


Neplánovaně a jistou mírou zklamání a i rozhořčení jsem si v OC Nový Smíchov pořídila své milované krémy na ruce od značky Loccitane. 


Dokonce jsem sehnala mini verze, které já si primárně pořizuji, jelikož se naprosto báječně hodí do kabelky!!! ☺


Zařadím sem i zakoupený lístek do kina. Naposledy jsem sama byla v kině na podzim 2018 a překvapilo mě, že lístek stojí 209,- Kč. Ale film byl prima a celkové odpoledne jsem si užila!.


Mé poslední "týdenní" nákupy, což jsou tak trochu intervaly, po kterých se mi produkty "nasbírají" a přijde mi to jako adekvátní doba doba, pro článek.....jsou u konce. 
Sama jsem překvapená, že je zde celkem "dost" zastoupená pečující kosmetika, s čímž jsem tolik ani nepočítala. 

Největší radost mám určitě z krémů na ruce zn. Loccitane. 

No a co jste si Vy za poslední dobu pořídili??

Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velice vážím. 

Přeji krásný a pohodový den. ♥

papa Vaše E. A. 




10 komentářů:

  1. Zase samé dobrůtky! L´occitane mini krémy miluji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jeee děkuji. K tomu Loccitanu, tak jsem byla sama překvapená, že mini krémy mají v samostatné nabídce, ještě musím zajít a případně dokoupit, protože jsou TOP. ♥ Krásnou neděli přeji.

      Vymazat
  2. Už si ani nepamatuji, kdy naposled jsem měla lentilky. Jinak se mi moc líbí ta dvojice od Cien na vlasy. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Cien repair set zrovna používám a jsem nadšená 😇👍.

      Vymazat
  3. Lentilky mám aj ja rada, ale tie v klasickej veľkosti :-)
    A inak samé dobroty a zaujalo ma to telové mlieko Ziaja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, tělové mléko je skvělé, jsem s ním velmi spokojená, vřele doporučuji. ☺

      Vymazat
  4. Ta dvojka od Cienu na vlasy vypadá zajímavě. Já jsem kupovala krémy na ruce (Isanu v Rossmannovi a nějaký v Bille - ten zůstal na chalupě), čaj za studena (bude na blogu) a lněnou blůzu v M&S. A taky hořkou čokoládu s meruňkami (Delmart), Frisco Belini (aktuálně moje nejoblíbenější). A zmrzlinu Smoothie mango, což je aktuálně moje topka ve zmrzlinách.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Cien duo na vlasy je naprosto perfektní, už jsem sepsala recenzi ☺♥.

      Vymazat
  5. Ceny za lístky do kina jsou šílený, je to i jeden z důvodů, proč vlastně kino nemám ráda ;) Nanuky z Lidlu miluju, tento s bílou čokoládou patří k mým oblíbeným :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAay máš ráda nanuk s bílou čokoládou - super, protože pro většinu lidí je přeslazený....🙃👍. Njn, celkově služby a ceny u nás neodpovídají našim příjmům...., ale jednou za čas se to dá. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...