pátek 28. srpna 2020

#Recenze - Balea tělový krém COPACABANA



AHOJ,AHOJ,

přeji krásný páteční den a vítám Tě u dnešního článku, u dnešní recenze. Snad nikomu neuniklo, že Balea přišla s letní limitkou, COPACABANA, která nápadně připomíná BRAZILIAN BUM BUM.

 V této limitce najdete krém na ruce, sprchový gel, tělový olej se třpytkami, šampon na vlasy....a TĚLOVÝ KRÉM, který bude hlavním aktérem tohoto příspěvku. 


Toto tělové máslo byl můj třetí a snad i poslední produkt z této letní limitky. Spíš než tělový krém mi produkt připomíná tělové máslo, což může být na léto trochu neobvyklé, protože si řeknete, že létě tělo spíše preferuje lehčí textury a konzistence. To mě jen tak napadlo, ale sama to mám jinak. Já mám suchou pokožku a právě své tělo paralelně hydratuji tónujícím tělovým krémem od Ziaji, které mě malinkato vysušuje, takže hutnější a vydatnější hydrataci přímo poptávám. ♥


Tělový krém (máslo) má pěkné plastové balení, kde najdete 200 ml produktu a vyjde cca na 90,- až 100,- Kč. 
Dóza jde snadno odšroubovat a máslo není chráněno alobalem, ale plastovým víčkem, jak to bývá často u pleťových krémů, což jsem snad ještě u produktů značky Balea nezaznamenala. Min. je to velmi praktické na cestování, ale já osobně jsem po nafocení tohoto článku víčko definitivně odstranila ☺. 

Složení: obsahuje máslo z cupuacu, výtažky z bobulí Acai a příjemně exotickou vůni. 


Samotný krém / máslo je bílé barvy, hutnější a sametovější konzistence. 
Parfemace má být exotická, to nevím, ale je příjemná a nedráždivá / nevtíravá. 
Dobře a snadno se nanáší, vstřebává a pokožku zanechá záhy vyživenou, hebkou, hladkou a až SAMETOVĚ JEMNOU. Tak toto se mi snad ještě nestalo s žádným produktem zn. Balea, aby zanechal tak jemnou a opravdu hedvábně jemnou pokožku. 
Hydratovaná a sametově jemná pokožka vydrží celkem obstojně dlouhou dobu, ale doporučuji se tímto produktem mazat častěji. ☺
Používám denně, nebo jen prostřídám s tónovacím krémem. 
Za mne tedy OPRAVDU VELKÁ SPOKOJENOST A MUHU JEN A JEN DOPORUČIT, tento skvělý produkt. ☺♥


A co říkáš Ty na tuto letošní limitku? Oslovila Tě také tak, že máš nějaké produkty doma?

Moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, která mě velmi těší. 



Přeji krásný a pohodový den. 

papa E.A.

9 komentářů:

  1. Vyzerá to super. Ja teraz používam Baobab a som maximálne spokojná.

    ČO OBSAHUJE MOJA TAŠKA DO PÔRODNICE?

    OdpovědětVymazat
  2. Já kvůli lehčímu roztírání výrazně preferuji tělová mléka, takže o tomto produktu bych asi ani neuvažovala. Jinak jsem limitku zaznamenala spíš u blogerek v recenzích, než v drogérii. Ale je fakt, že naposledy jsem tam byla na velkém nákupu s manželem a to jedu podle lístečku (a kupuju hlavně domácí drogérii) než, že bych pátrala po novinkách (manžel nakupování obecně nesnáší :D) Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, naprosto chápu, že tělová másla nejsou "oblíbená" pro každého z důvodu hutnější konzistence. Limitka je moc fajn, Balea umí hrané a tématické obaly. Ale i emulze jsou skvělá. S některými chlapy jsou nákupy vždy takové velmi praktické. ☺♥

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle. Já mám od Balei taky tělový krém, ale s vůní vanilky a jsem taky velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jj Balea má moc prima produkty i ve stálé nabídce. Klidně i tělové emulze mi hodně vyhovují. ☺

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    to zní dobře, já jsem si z této limitky koupila nedávno krém na ruce, tak jsem na něj zvědavá:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, krémy na ruce mne osobně nevyhovují svou konzistencí, ale vůně a obaly mají naprosto parádní. Krémy na ruce tedy nekupuji, ale když je mám, tak využiji třeba jako tělový krém. ☺

      Vymazat
  5. Ahoj, viděla/četla jsem teď spoustu pozitivních hodnocení tohoto krému. Až mě to překvapilo. Hodně je srovnáván s Bum Bum Cream. V nějakých komentářích psali, že snad tento z dm jim voněl, nebo vyhovoval více. Tak jsem se před koupí Bum Bum Cream rozhodla první vyzkoušet Copacabanu. No a teda mě to nesedí ani trochu ...vůně není špatná, ale není to to co jsem čekala. Textura a rozmazávání...tak to hodnotím velmi špatně :/. Ty si vyzkoušela oba? Máš nějaké srovnání?

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...