pátek 14. srpna 2020

#Recenze - Essence THIS IS ME 04 CRAZY - rtěnka 💄

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný páteční den a vítám Tě u dnešní takové opravdu MINIRECENZE. Proč mini, protože pár slovy popíši tento produkt značky Essence a jelikož, se mi rtěnka zlomila, spadla na zem, opatlal a zamazal se obal, nemám tady více fotek, než tyto, které jsem velmi prozíravě udělala vč. popisků již při nákupů. 👍🙃💄


Rtěnku jsem pořídila zcela neplánovaně v DMku za 65,- Kč. Jedná se tedy o rtěnku značky Essence z řady THIS IS ME  v odstínu 04 CRAZY. Celkem můžete vybírat hned ze 7mi odstínů. 

Rtěnka má 3,5 g, je v plastovém bílém obalu a je zasazena v lehkém kovu z rose-gold barvy, což působí velmi dobře, až trochu luxusně. 

Rtěnka se mi bohužel vylomila, díky teplu a nevhodnému "skladování" stále s sebou v kosmetické taštičce mé kabelky. Což je moc fajn, praktické, ale také vůči produktům nebezpečné a měla bych si dávat větší pozor na manipulaci. 


Popis produktu:
essence rtěnka this is me. kombinuje polomatnou, dlouhotrvající strukturou a dodá sametově příjemný pocit vašim rtům. Má dlouhotrvající efekt a zajistí vám neodolatelnou barvu po celý den.

Rtěnka je to skutečně velice příjemná, řekla bych, že má skutečně polomatný finiš, který má vlastnosti příjemné hydratační konzistence. Rtěnka se snadno nanáší, tuto nude barvičku nosím bez potřeby konturovací tužky. Rtěnka je matného = sametového efektu, který alespoň mě vytvoří plnější rty. Vydrží na rtech krásně držet i několik hodin bez potřeby úpravy. Jídlo příliš nezvládne, pití, nějaký #coffeetime je na tom podstatně lépe. 


Rtěnka se mi nosí tuze dobře (viz ilustrační foto), vyhovuje mi její konzistence, krásná přirozená - nude barva, výsledný finiš a efekt. Mě již trochu zalézá do vrásek, ale za to rtěnka skutečně nemůže. Nevysušuje, naopak má vlastnosti hydratační rtěnky a snadno se odlíčí. 
Dlouhou dobu jsem žádnou Essence rtěnku nezkoušela, což je pravda, ale za této jsem doslova nadšená a mohu sama za sebe JEN A JEN DOPORUČIT. 



Nude rtěnky příliš nenosím, ale za tuto jsem moc ráda, že jsem si jí pořídila a stala se mou velkou oblíbenkyní. 👍💄

A jaká je Tvá oblíbená rtěnka? Kterou mi můžeš doporučit? ☺

Moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, který mě velmi těší. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E.A.


12 komentářů:

  1. Já mám rtěnky od Essence taky moc ráda. Za málo peněz opravdu hodně muziky a občas předčí i dražší rtěnky mnohem známějších značek :) Tahle ti ohromně sluší :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, naprosto souhlasim. 👍 Navic mi spadla, teplem se krapet zlomila, ale stale mi dělá dobrou službu! :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Dekuji opravdu moc,tolik chváli si ani nezasloužím.🤔🙃😇👍

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    rtěnka vypadá pěkně, ten odstín ti sluší, taky by se mi líbil. Mám ráda rtěnky z Avonu, takové obyčejné, ale třeba tmavě červená Eternal Flame je parádní barva (taky by ti podle mě slušela). Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, děkuji za tip, určitě se po ní podívám. Moc díky a prima víkend. ☺

      Vymazat
  4. Odtieň je nádherný, hotový skvost! Ale neviem prečo, no mne rúže od tejto značky nikdy nevyhovovali :( ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuji moc, chápu, mám stejný "problém" s dlouhotrvajícími matnými rtěnkami od DErmacolu, ty já nemohu mít. Prostě mi nesedí.

      Vymazat
  5. Rtěnku mám taky a jsem spokojená. Prodávají se spolu s laky na nehty ve stejném odstínu a to se mi na nich hodně líbí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já laky téměř nekupuji, ale jako set to musí být ještě lepší. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...