úterý 18. srpna 2020

#ShoppingTime No. 26


AHOJ,AHOJ,

přeji Ti krásný dnešní den a vítám Tě u dnešního článku s mými nákupy za poslední dobu. Budou to opět takové "miš maš" nákupy. 🛒


Lidlu jsem věrná i nyní, kdy ho mám také velmi blízko. V akci jsem si pořídila slané krekry Dupetky, na které jsem slyšela velkou chválu od Áji  a Blueberrypink. Je to taková dalo by se říct zdravější obdoba brambůrků, které jsou pečené a méně slané. No a můj milovaný sýr Limburger, který bych mohla jíst pořád dokola. 🙃


Nanuky jsem tentokrát kupovala pro kamarády a prý jsem se trefila do chuti. 

Směs ořechů a sušeného ovoce nebyla špatná, malá, hodně sladká, ale neobsahovala banán, což od směsi s názvem Exotický mix, je spíš výjimka. 
Tabákový výrobek v podobě Bodega jsem zvolila spíš na "zkoušku", byla jsem zvědavá, jaké má Lidl cigarety. 


Na hřebíčkové gígarillos nemá asi nic. Silné, výrazné, kořeněné, sladké....prostě báječné a vhodné pro POŽITKÁŘE. Moc děkuji M. za skvělý dárek. ♥


V dalším týdnu retro edice jsi jsem si pořídila klasické Bohemia chips za zvýhodněnou cenu, sýry a zásoby sladkostí. 

Na šlehačku ve spreji mne přivedl M., který ji používá, já ji nekupuji, ale několikrát jsem šla okolo a nevzala si ji, no a nyní jsem se nechala zlomit a říkala jsem si, že zkusím vafle se šlehačkou a třeba skořicí. 
Manhattan zmrzlina mi příliš nechutná, ale kombinace pistácií a bílé čokolády = zn. mé oblíbené pochutiny, tak jsem nemohla odolat, ale počkala jsem si na druhý týden, kdy se doprodávala. 👍



Cukrářské piškoty italského typu se mi osvědčily a chutnají velmi dobře, třeba právě jako doplněk k jogurtu, jak jinak než s malinami. 


Toto byla snad dedukce, protože jsem si říkala, že bych "potřebovala" nějaké mýdlo na ruce v dávkovači, ale v Lidlu se mi příliš žádné nezamlouvá..., no a co se nestalo. U pokladen se objevil stojan s SWEET LOVE mýdly, které mne oslovily svým roztomilým obalem, ale hlavně vůní. Ze tří variant jsem si vzala tu mému nosu nejvoňavější a to s vůní CHOCOLATE MUFFIN. Také jsi si pořídila? ☺


Černý čaj English Breakfast jsem dostala dárkem od mé milé švagrové ☺ a jako zdravou svačinku do kabelky jsem si vzala Raw tyčinku s kakaovými boby. 


Od M. jsem dostala japonská pera, což nejsou ledajaká pera 🙃 a karton cigaret, který koupil ještě na konci prosince 2019. 


V Lidlu jsem vzala jeden box s papírovými kapesníky, vanilkové trubičky byly ve výhodné akci a po předchozí zkušenosti se strouhaným sýrem jsem si ho pořídila znovu a hned obří 500 g balení. (dávám ho do salátů, těstovin, zapékala jsem jím i žampiony....)


V DMku jsem si pořídila nový sprchový gel s vůní kokosu a máty, na který jsem velmi zvědavá a ještě jedno mýdlo na ruce Sweet Love blueberry muffin v Lidlu. ☺


Malé poděkování M., dvoje Heets, aby jeho astma "příliš netrpělo" 🙃, koupeno u nás v Lidlu. 

V akci jsem také vzala pro kamarády tyto jahodové nanuky. 


Nákupy pro tento příspěvek jsou u konce.Víc ani míně jsem si toho nepořídila. A jak jsi na tom Ty s četností nákupů?

Moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím. 

Přeji krásný s pohodový den. 

papa E. A.


10 komentářů:

  1. Ty mýdla Sweet love vypadají skvěle. Asi bych jim taky neodolala. Skvělé nákupy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, děkuji. Mýdla už používáme a jsou fajn. ☺Prima den.

      Vymazat
  2. Já byla nakupovat zrovna dneska v Lidlu - doplnila jsem zásoby jogurtů, sýrů a šunky do lednice. A na ochutnání jsem si koupila jogurtový nápoj Lasi z asijského týdne. příchuti citron+zelený čaj jsem neodolala. Tu raw tyčinku už jsem měla - je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Lidl je moc fajn, z asijského týdne mám asi nejraději kokosové mléko a mou milovanou sweat chilli soure..☺

      Vymazat
  3. Dřív jsem Lidl nemusela, poslední dobou jsem ho vzala na milost:-) Nejraději mám čerstvou zeleninu a ovoce , oříšky a italské dny:-) a pro Lolču kupuji věci na tvoření. A protože mám ještě nějaké zásoby německých potravin,momentálně moc do obchodů nechodím. Přeji hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mít zásoby německých potravin je skvělé. 👍😇

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    zrovna zítra vyrážím na nákupy do Lidlu a do DM. V Lidlu taky ráda kupuji strouhaný sýr, ale já beru goudu, ementál mají rádi naši. Zaujala mě ta mýdlo, tak se po nich možná podívám:-) Jsem veliký spotřebitel mýdla. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, mýdlo je fajn, kupují i náhradní balení, vyhovuje mi náramně 😇👍.

      Vymazat
  5. Já v Lidlu nedám dopustit na ten jejich hummus a rostlinné tofu pomazánky. Taková moje obsese. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hummus si občas pořídíme, je fajn, jak se Lidl těší oblibě. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXII.

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím u dnešního článku s nákupy. A hezkou, leč dosti chladnou a deštivou sobotu.   Začnu sprchovými gely, které jsem...