pátek 4. září 2020

#Recenze - Isana micelární čistící pěna s okurkou a aloe vera



AHOJ,AHOJ,

přeji krásný páteční den a vítám Tě u dnešního článku, u dnešní recenze PRIMA PRODUKTU privátní značky Isana drogérie Rossmann. MICELÁRNÍ ČISTÍCÍ PĚNA s aloe vera a okurkou mne baví, zvláště pak pro svou příjemnou osvěžující parfemaci a také účinky. 


Tuto pěnu jsem si pořídila někdy koncem jara s tím, že v létě bude okurkové osvěžení nejlepším obdobím, kdy tento přípravek vyzkoušet. 
Řekla bych, že pěna je spíš určena pro čištění, než pro odlíčení, alespoň takto se osvědčila mě. 
Používám ji ráno i večer, pro čištění pleti, kdy mou pokožku příjemně vyčistí, zbaví prachu, mastnoty a zanechá ji jemnou, ale trochu vysušenou. 


Co se týká micelární složky, která odličuje, tak produkt funguje na odlíčení, to ano, neříkám, že ne. Oční okolí bych touto pěnou neodličovala, i když jsem to zkoušela. Make-up odlíčí dobře, vyčistí a pokožku zanechá čistou, jemnou, ale mou suchou pokožku se sklonem k stárnutí vysušuje. 

Pro mé potřeby je na čištění, či drobné doodlíčení naprosto skvělá. 
Pěna je to jemná, příjemná osvěžující parfemace okurky a aloe vera mi velmi vyhovuje. 



Díky praktické a plně funkční pumpičce se z tekutiny ihned vytvoří jemná pěna, kterou stačí nanést na obličej a proces čištění - odličování může začít. 

Nedráždivá, jemná, příjemná čistící pěna to za mne je. 

Poměr cena - kvalita - výkon bych hodnotila tak na 90%. 

Určitě brzy zajdu do drogérie Rossmann a poohlédnu se po další skin care privátky Isana, protože tento produkt mě přesvědčil natolik, že budu ráda zkoušet nové produkty. 


Kdo má rád čištění či odličování na "mokrý" způsob určitě bude spokojen. 
Jak jsem psala, já byla VELMI SPOKOJENÁ a produkt mohu za sebe jen doporučit. 

No a jaká odličování či čištění své pleti preferuješ Ty? 


Moc děkuji za přízeň tomuto blogu a zvláště pak této recenzi, která mě velmi těší a vážím si ji. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E.A. 

6 komentářů:

  1. pěny mám na odlíčení ráda, tak až dodělám zásoby mrknu i po téhle.

    Alergie na kravskou bílkovinu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pěny jsou fajn, z této okurkové řady mají i tonikum, jsem dnes koukala. ☺

      Vymazat
  2. Značku nepoznám a micelárnu penu som taktiež ešte neskúšala ♥ Vďaka za tip ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni do Rossmanna. Čistící pěny mám obecně ráda, jsou jemné a dobře se mi s nimi pracuje. ☺

      Vymazat
  3. Pěny taky používám, ale jak píšeš, tak spíše jen na čistění pleti, třeba ráno. Od této značky jsem ještě nic neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...