neděle 6. září 2020

#Recenze - Roller Lash mascara Benefit



AHOJ,AHOJ,

přeji pěknou neděli a vítám Tě u dnešní recenze. Řasenky od značky Benefit mám velice ráda. Díky výhodným a hlavně praktickým mini verzím je mohu zkoušet dle libosti. Tuto jsem měla v setu s dalšími produkty, který jsem pořídila na e-shopu Elnino. 
Řasenka Roller Lash byla snad "poslední", kterou jsem chtěla vyzkoušet. 


Miniatura vypadá lehce jinak než plné balení, ale já produkt tohoto typu nekupuji kvůli balení. 
Navíc, jak je balení menší, přijde mě osobně více praktické. Díky tomu ji nosím stále s sebou v kabelce v kosmetické taštičce, řasenka nemá sklon vysychat, ale přesto mi slouží naprosto skvěle a mám dostatečný prostor ji vyzkoušet vytvořit si na produkt svůj vlastní názor. Proto tedy tato má recenze. ☺


Tato velikost má 3 g a vydrží mi minimálně 3 měsíce, možná i déle při denním používání a stále je ve skvělé kondici. ☺

Řasenka je stále dostatečně "mokrá", plná barvy. Dobře se mi s ní pracuje a jde i snadno odlíčit. Řasenka se mi neobtiskává, vydrží krásně celý den, ale díky detailnějšímu kartáčku ji lze snadno a rychle navrstvit pro glam efekt. 


Roller Lash v mini formátu, opravdové natáčky pro vaše řasy.

Pro jaký typ líčení?
Její kartáček Hook 'n' Roll™ zachytí, oddělí a prodlouží řasy.
Její speciální receptura okamžitě natočí řasy.
Perfektně natočené řasy vydrží až 12 hodin.
Obsahuje provitamín B5 a aminokyselinu serin, známé pro revitalizační účinek na řasy.


V Sephoře vyjde miniatura na 410,- Kč a plnohodnotná verze na 760,- Kč. 
Já jsem tuto řasenku měla v setu miniatur Benefit z e-shopu Elnino, který vyšel na 592,- Kč 


Kartáček je menší, detailnější a silikonový. Krásně s ním nalíčím jak horní řasy, tak hlavně menší spodní. S kartáčkem se mi pracuje dobře a snadno. Je to taková precizní práce, kdy výsledek je viditelný okamžitě. 


Řasenka skutečně krásně řasy prodlouží, oddělí jednu od druhé a obalí je černo černou barvou. 
S kartáčkem se mi pracuje dobře, snadno a lehce. Výsledný efekt mi vyhovuje a jsem s ním spokojená. 
Za mne je to MOC PRIMA ŘASENKA, asi bych jí primárně doporučila pro prodloužení a natočení řas. Velkou výhodou je malý kartáčkem, se kterým se detailněji dostaneš ke každé řase. 


Jelikož já mám své řasy poměrně dlouhé, husté a i natočené, tak příliš problém s řasenkami, které by mi neseděly nemívám. Ani tady tomu tak není. Spíš jsem zvyklá na řasenky, které zahustí a i prodlouží, což tady zahuštění postrádám. Proto bych opětovné pořízení této řasenky zvažovala. 

Ale jak jsem psala, řasenka je skvělá, nese všechny atributy kvality značky Benefit a mohu ji VŘELE DOPORUČIT. 


Znáš tuto řasenku, máš s ní zkušenost? Nebo jaký názor máš na řasenky značky Benefit?

Moc děkuji za pozornost tomuto příspěvku a celkovou přízeň mému blogu, které si neskutečně vážím. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...