středa 16. září 2020

#Recenze - Nivea men - Anti-perspirant 👍


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný dnešní den a vítám Tě u dnešního článku, u dnešní recenze na produkt, na který by mne opravdu nenapadlo, že si ho vyberu. 🙈
Celková geneze tohoto anti-perspirantu Niva men začíná už při jeho pořízení. Vybrala jsem si ho v DMku v Řepích, kde byl v 50% slevě, jako produkt, který bude praktický s sebou do kabelky. Doma jsem zjistila, že sleva nebyla započtena, tak jsem milý kuličkový anti-perspirant jela reklamovat do DMka na Arbesovo nám., kde jsem byla maximálně spokojená a také úspěšná. 
Čili NIVEA MEN ANTI-PERSPIRANT mne vyšel na krásných 40,- Kč. (omlouvám se za vzhled produktu, kde jsou stopy po cenovkách, které jsem nešetrně odstranila) 🙃


Kuličkové produktu proti pocení byly asi první, se kterými jsem se dostala do styku. Určitě jsem je zaznamenala začátkem 90tých let, kde je používala moje máma a poté i já. Přijde mi, že snad ani jiné ze začátku nebyly k dostání, ale nechci si vymýšlet. 

Obecně, rollony nemám příliš v lásce. Proč? Protože mi vadí ta "mokrost - vlhkost", která po aplikaci ulpí na pokožce a já si připadám ulepená a tento stav je mi velmi nepříjemný a nekomfortní! Proto si také tyto produkty nekupuji, ale nyní jsem udělala výjimku, protože jsem na tento Nivea produkt SLYŠELA CHVÁLU z několika zdrojů, nezávisle na sobě. 


Popis výrobku:

48 h ochrana proti pocení
pocit svěžesti po celý den - s mořskými minerály
dermatologicky testováno a schváleno
antiperspirant roll-on Fresh Active, 50 ml - 65,- Kč 
NIVEA Men Fresh Active kuličkový antiperspirant zaručuje spolehlivou ochranu proti pocení, která trvá až 48 hodin. Účinnost antiperspirantu podporují obsažené mořské minerály, který uchovávají pocit svěžesti a čistoty po celý den.


Aplikátor je příjemný, dostatečně velký, plně funkční a tekutinu nanáší rovnoměrně. 
Balení obsahuje 50 ml produktu a je skleněné, což do kabelky není úplně nejpraktičtější, ale mne za to tento produkt ROZHODNĚ STOJÍ. 


Musím jen podotknout, že míra mého pocení je zcela běžná, řekla bych až normální, přiměřené teplotě, fyz. aktivitě a celkové situaci. 
Kuličkový ANTP jsem začala používat v těch nejvyšších letních teplotách (32+C), co letos byly a wau, já jsem se téměř nepotila, nebyla jsem cítit a to po téměř celý den. 

Ráno jsem běžně nanesla produkt do podpaží a on fungoval, odpoledne jsem se spíš pro svůj pocit znovu přetřela, proces komfortu se prodloužit do nočních hodin. 

ANTP je neskutečně funkční, praktický, cenově dostupný a příjemně lehce pánsky voní. Aplikace je snadná a tekutina sice chvíli "zasychá - vstřebává" se, to je pravda, ale za tento skvělý efekt mi nic nevadí!


Takže závěrem asi tolik, JÁ JSEM S TÍMTO ANTP NAPROSTO SPOKOJENÁ, dělá co má, tj. mé pocení snížil na minimum a skvěle zamezí nežádoucím vůním!!!
Nečekala bych, jak moc budu jednak překvapená a také spokojená. 
Je dost možné, že ne pro každého bude pánská vůně, která ovšem není silná přijatelná, ale mne to naprosto nevadí, ba naopak, mám tak pocit, že řada Men je stronger. ☺♥

ANTP mne provázel letními tropickými teplotami bez ztráty kytičky a používám ho stále a rozhodně si ho pořídím znovu. 

A jak se stavíš Ty k deodorantům - antiperspirantům, který z nich preferuješ? Mne osobně je to celkem "jedno", hliníkové soli také neřeším a jde mi o výsledný efekt. 🙃👍

Moc Ti děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím.

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 


8 komentářů:

  1. Nivea má skvěle produkty pod podpaží, poslední dobou jsem si je oblíbila i více než Rexonu :-)

    Podzimní tvoření - Ježečci z filcu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj holky ☺, mrzí mne to s tím IG, co se týká Rexony, tak tu používám od puberty...., takže asi není co objevovat. Ještě mne láká celkem Dove.

      Vymazat
  2. Pre mňa je nivea slabá, gulôčkový antip. nulový, potím sa nadmerne, tak vyhľadávam silnejšie antiprerspiranty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, věřím, že nemusí sednout každému. Pamatuji si, že kdysi moje jedna bývalá kolegyně používala pánskou verzi tuhého antiperspirantu Old Spice. ☺

      Vymazat
  3. Já roll-on od Nivey (jeho dámskou verzi) používám pravidelně a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, no vidíš a já na to narazila až nyní. Za mne pánská verze skvělá. ☺

      Vymazat
  4. Tyhle kuličkové antiperspiranty moc nemusím, ale celkově mi přijde pánská kosmetika funkčnější.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, také nejsem velký fanda kuličkových produktů, ale s tímto jsem opravdu moc spokojená. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...