pátek 18. září 2020

Spotřebováno za měsíc srpen/august/2020


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek a vítám Tě u dnešního článku. Dneska tady mám spotřebované produkty za uplynulý měsíc srpen 2020. Prázdniny za námi, léto snad ale nekončí, protože já miluji babí léto, tak snad se ho dočkáme. ☺


Začnu vlasovou kosmetikou a rovnou se chci omluvit za mázlou fotku, které jsme si všimla při její úpravě, ale obaly od produktů byly již ve tříděném odpadu, takže bez možnosti přefotit. 🙃


  • Balea - šampon z letní limitky Copacabana tady mám hned 2x, ne že bych za měsíc vypotřebovala obě balení, ale v jednom bylo na dně a druhý skutečně padl. Samotný šampon byl FAJN, je levný, baví mě jeho krásný a hravý obal, dobře pěnil, nedráždil vlasovou pokožku a v kombinaci s další výživou byl naprosto v pořádku. ANO 
  • Ziaja - maska na vlasy z jejich řady kozí mléko byla SKVĚLÁ. Vlasům dodala potřebnou hydrataci a výživu, přitom je nezatížila. Krásná parfemace, příjemná konzistence, dostupná v drogérii DM. Za mne ROZHODNĚ ANO doporučuji. 
  • Batiste - suchý šampon ve verzi original byl prostě SUPER, co více k tomu dodat. Batiste šampony znám, takže mne nepřekvapila jeho kvalita, výdrž, míra pudrovosti...., DOPORUČUJI, to je jasné. 

  • Balea sprchové gely z letních limitek mě bavily. Přiznám se, že fialová verze Pacific vibes mě tolik neoslovila, jelikož vůně na mne byla příliš intenzivní, ale jinak CELKEM PRIMA PRODUKT
  • Balea - sprchový gel Cupacabana byl moc PRIMA, dobře pěnil, krásně voněl, byl prostě stylově letní. 

  • Balea - tělový krém s avokádovým olejem byl NAPROSTO ÚŽASNÝ. Toto je produkt, kde  mohu říct, že je to HODNĚ MUZIKY ZA MÁLO PENĚZ. Krém byl obří, takže mi skutečně dlouho vydržel a to já ho používala denně. Konzistence byla příjemná, krémová, středně hutná, rychle se vstřebával, nezanechával na pokožce žádný film a dlouho hydratoval. Vůně rovněž příjemná, jemná - nevtíravá. ROZHODNĚ DOPORUČUJI  a pořídím si znovu. 
  • Cien - extra dry 48h antiperspirant byl k mému překvapení stejně dobrý, jako ten od Rexony, který používám hrozně moc dlouho. Vůní mi připomínal spíš tedy pudrovou Niveu nebo Dove, což bylo příjemné. Při aplikaci občas zanechal bílý povlak, ale to mu za jeho nízkou cenu opravdu odpustím a ihned zapomenu. Dobře a spolehlivě mě ochránil před nežádoucím odérem, mohla jsem se na něj spolehnout a mám již druhé balení. URČITĚ DOPORUČUJI. 

  • Victorias Secret - body mist Love is heavenly 
  • Calvin Klein - In2you, toaletní voda 

Obě vůně mohu doporučit. Jemnější, příjemné, nenásilné vůně, které se hodí pro každodenní příležitost. Nedělaly fleky na oblečení, výdrž byla slabší u VS, ale to se u body mistu dá očekávat a cK In2you mi hodně lidé chválili a poznávali ji. 

ANO, JSOU CENOVĚ DOSTUPNÉ A PŘÍJEMNÉ VŮNĚ PRO DENNÍ PŘÍLEŽITOST. 


  • Cien - 2 fázový oční remover BYL SKVĚLÝ. Snadno, rychle, odlíčí i voděodolné líčení. Stačí protřepat a pár tahy Tě zbaví veškerých líčidel. Cenově dostupný a nedráždivý k pokožce i očnímu okolí. VELKÁ SPOKOJENOST
  • Ziaja - čistící mléko a toner v jednom z kozí řady bylo PRIMA, ale po pravdě bych si ho již nepořídila. Odlíčilo, nedráždilo, přítomnost toneru jsem po pravdě nezaznamenala, ale na mne ten proces byl nějaký moc zdlouhavý. Produkt je to prima, dělá co má, cenově dostupný a šetrný k pleti. 
  • Manufaktura - to byla okurková radost, hydratační pleťový krém a maska v jednom. Tento produkt byl PARÁDNÍ. Hydratace, konzistence, výsledný efekt, parfemace, dostupnost .... to vše mi maximálně vyhovovalo. Nejvíce se mi osvědčil jako maska, pod make-up znám lepší produkty se přiznám. ZA MNE PARÁDNÍ PRODUKT. 
  • Balzámky na rtyBalea - stará dobrá klasika za málo peněz, takže SUPER, ráda a pravidelně se k němu vracím. Balzámek od Manufaktury nebyl špatný, jen ta parfemace výrazné až vtíravé růže pro mne nebyla to pravé. 
  • Cien - okurková pleťová maska je MOC FAJN, kupuji opakovaně, pokud chci příjemnou hydrataci, mám ji takto stále po ruce. 
  • Oční kapky - Ocu flashSpeciální oční roztok s přídavkem výtažku ze světlíku lékařského, kupuji pravidelně a vyhovují mi. Poměr / cena / výkon = za MĚ SUPER
  • Laky na nehty Sleek a Yves Rocher byly VÝBORNÉ. Kryly krásně hned v první vrstvě, celkem rychle zasychaly, dlouho vydržely, neloupaly se a pro mé potřeby k lakování pedikúry mne PLNĚ VYHOVOVALY Jen nevím zda-li se dají sehnat, jelikož je mám opravdu dlouho. Sleek zřejmě nikoli, ale YR jistě bude mít nějaké pěkné, nové barvičky. 
  • Isana - tekuté mýdlo na ruce z Rossmannu bylo fajn, nebo takové běžné, nezaznamenala jsem rozdíl, musím přiznat. 
  • Cien - velké bavlněné tampóny nekupuji příliš často, jsou výborné, ale mě přijde, že jimi zbytečně plýtvám, tak si je budu i nadále kupovat spíš sporadicky. 
  • Sušená rajčata a mletá skořice....z toho by se dalo i vařit, mne napadá na první pohled. Tyto sušená rajčata z Lidlu jsem si pořídila na základě pochvalných recenzí a MĚLY PRAVDU, jsou SKVĚLÁ. Rajčata jsou šťavnatá, plná chuti, dobře se dají skladovat i otevřené, ale příliš dlouho mi nevydrží. Hodí se do salátů, těstovin, toustů či jen tak k sýrům. 👍
  • Skořice, jako koření je moc fajn, jak na vaření, ale je skvělá na pleť, což mi doporučil M. a od té doby je to můj tzv. doplněk stravy. 🙃

Tak, to jsou moji srpnoví "odpadlíci" a přiznám se, že mi přijde, že toho není ani málo, ani hodně, takové nějaké "vyvážené" ☺. 

Máš s nějakými z produktů zkušenosti, nebo tě nějaký zaujal?

Já moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

12 komentářů:

  1. Super článok, vždy sa naň teším :-)
    Používam Balea avokádové maslo a je skvelé, sprcháče ok, balzam detto, cien odličovač na oči občas kúpim... asi najviac ma zaujala maska na vlasy od Ziaji a škorica je u nás asi najpoužívanejšie korenie po soli a čiernom korení :-)))
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, krásný víkend přeji. Já jsem letos nějak "ujetá" na Zaja značce, znám ji již od uvedení na náš trh, ale propadla jsem jí snad až nyní. Maska byla opravdu skvělá. Zrovna mám v plánu vyzkoušet na doporučení jejich šampon.

      Vymazat
  2. Z produktů jsem zkoušela jsem Batiste suchý šampon, jsou fajn, teď zkouším suché šampony Klorane.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za prima tip, na Klorane se ráda podívám....☺

      Vymazat
  3. Limitka Copacabana se extrémně povedla, mám jí doma taky a nemůžu se jí nabažit :) Jinak zmiňované oční kapky jsou objev roku, vždycky jsem si kupovala drahé, profláknuté, ale tyhle jsou bezkonkurenčně nejlepší. Vůně CK I2You patří mezi mé nejoblíbenější, voní fakt krásně <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to jsem ráda, že máme tolik stejně oblíbených produktů, nedá se jen souhlasit. Krásný víkend přeji. PS. celkově vůně CK mne vyhovují už léta. ☺

      Vymazat
  4. Pleťové krémy od Manufaktury mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mají skvělé produkty na pleť, navíc mají často různé akce. ☺

      Vymazat
  5. Já Balea produkty naprosto miluji, hlavně kvůli těm krásným vůním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano já jsem taky velkou milovnicí Balea, vůně, obaly, originalita.....☺.

      Vymazat
  6. Znám suchý šampon Batiste, odličovač očí Cien a kapky se světlíkem. Se vším jsem byla spokojená. Jen nevím, jestli by mi ještě vyhovoval ten odličovač - nedávno jsem odložila dvousložkový odličovač od YR, protože jsem měla pocit, že nedělá dobře očím.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, co se týká YR odličovače očí s chrpou, tak ten jsem používala opravdu pravidelně a moc ráda, ale přišlo mi, že se celkově složení, nebo kvalita této značky posunula, bohužel směrem dolů, alespoň pro mne tedy. Postupem doby jsem si našla jiné kosmetické oblíbence. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...