pátek 30. října 2020

#Recenze - moje momentální SCIN CARE

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný páteční den, a vítám Tě u mého dnešního článku, který vznikl na základě nabídky spolupráce s lékárnou Benu, což mě samo o sobě velmi potěšilo. Již jsem psala o mých pomocnících v posílení imunity, ale dnes to bude o mé oblíbené #scincare ze sekce DERMOKOSMETIKY.


Začnu prvním krokem z mé #scincare,  a tím je čištění a případné odličování pleti. 

Vybrala jsem si a také nyní používám tuto MICELÁRNÍ ČISTÍCÍ PĚNU značky EUCERIN


Tato micelární pěna Eucerin mi opravdu

 vyhovuje. Ať je to jak je, na čištění pleti mám

 nejraději právě pěny. Přijdou mi praktické, jemné,

 příjemně se s nimi pracuje a právě to mám na tzv.

 mokrém způsobu čištění asi nejraději.

Balení je plastové, s plně funkční a praktickou

 pumpičkou – dávkovačem a přehledně

 zpracovanou etiketou, která zaujme.



Pěnu používám primárně k čištění pleti (ráno a večer),  ale i k odlíčení je vhodná. S odlíčením mého běžného – denního make-upu si poradí dobře, dokonce si poradí i s řasenkou, což je super!

 Co musím vyzdvihnout je její šetrnost, jemnost, zvláště pak při styku s očním okolí, kdy jsem neznamenala žádné nepříjemné pocity či štípání. Opravdu za to palec nahoru. 

K mé běžné #scincare mi stačí 3-4 pumpičky, aby má pleť byla čistá, jemná, hebká! Jen co pozoruji, že rychleji ubývá. Tato micelární čistící pěnu neoplachuji i přes to, že obsahuje micely, protože se jedná o tzv. mokrý způsob čištění, což je prima. 

Za mě prostě skvělý produkt, do kterého se vyplatí investovat. 

Weleda – mandlový hydratační krém.

Hydrataci má pleť potřebuje, jelikož je suchá,

 stárnoucí a o to vyšší míru péče bych jí měla

 dopřávat v tomto podzimním počasí.



Přiznám se, že značku Weleda příliš ozkoušenou

 neznám, ale vždy mým potřebám, mé pleti 

vyhovovala. Ani u tohoto růžového – nadlového

 produktu tomu nebude jinak.


Balení má krásnou starorůžovou barvu, jak 

papírová krabička, ve které se nachází kovová tuba.

 Samotný krém, který je bílé barvy, jemné 

parfemace  jde dobře nanášet a aplikovat.



Konzistence krému mě trochu překvapila, asi jsem očekávala hutnější strukturu, ale to bude mou poslední zkušeností, kdy jsem měla zelený krém skin food. 
Každopádně mandlový krém je jemný, středně hutné konzistence, která je příjemná, rychle a dobře se vstřebává do obličeje, krku a dekoltu – tam všude jsem krém nanášela. A byla velmi spokojena s výsledkem!


Pokožku zanechá výrazně a znatelně jemnější

 (skoro jako samet) a vyživenější. Již při první 

aplikaci jsem tento  efekt  zaznamenala a byla jsem

 nadšena a stále také jsem.


Krém dodá mé pleti potřebnou hydrataci a výživu.

 Používám jak pro denní běžnou péči, tak se mi 

dobře osvědčil I jako podklad pod make-up. Když

 potřebuji výživnější noční péči, prostě nanesu větší

 vrstvu. 

Za mě je to opravdu další super produkt, který ráda

 zařadím do mé pravidelné #scincare  a mohu ho

 vřele doporučit.

Tímto bych  ráda poděkovala lékárně Benu, že jsem

 mohla tento produkt vyzkoušet a oblíbit si ho.



Toť má současná a oblíbená péče o pleť, a jaká je Tvoje? Jakým produkty se nyní ráda obklopuješ? 


Moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím a těší mě. 

Přeji krásný a pohodový den. 

Opatruj se. ♥

papa E. A. 

8 komentářů:

  1. Ta Eucerin pěna mě hodně zaujala. Já si vybrala eucerin mléko, to jsi asi viděla. :)
    Já poslední dobou používám hodně čistící pěnu od Ziaja, je super. Hezký článek, měj se hezky.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, právě mě mléko od Eucerinu zaujalo na Tvém blogu. Na pěny od Ziaji jsem koukala na IG, taky moc prima. ☺

      Vymazat
  2. Ja som si naposledy vybrala od Welwdy mandľový olej na tvár, mám rada oleje, ale tento tak hnusne smrdí, že sa musím večer premáhať, aby som si ho aplikovala :-) Mám pár obľúbných produktov od tejto značky. Eucerin penu nepoznám, možno niekedy vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem oleje na obličej zkoušela jen ve vzorečku, nikdy jsem neměla žádné plné balení, ale na mou suchu pleť by byl určitě fajn. Já pěny na čištění pleti mám moc ráda a tato skvělá, stojí rozhodně za investici. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    čistící pěny mám moc ráda. Když mě minule Benu lékárna oslovila, tak jsem si taky jednu vybrala, jen byla od Vichy. Tato vypadá opravdu dobře, až něco zase spotřebuji, tak se po ní podívám (i když jsi mě minule lákala na tu od Isany). Krém od Weledy jsem měla a je fakt dobrý, hezky výživný. Měj se krásně:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, ta Isana není špatná, ale s Eucerinem, který má přidanou hodnotu se "nedá srovnat". Vidíš, Vichy kosmetiku příliš prozkoušenou nemám, ale už se na ten jejich booster musím podívat. ☺ Weleda je evidentně ideální na zimu. Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  4. Já jsem kdysi nějakou čistící pěnu měla, ale nezaujala mne a poslala jsem ji dál. Na čistění obvykle používám pleťové mléko, občas ho prostřídám s micelárkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě každý není na pěny či gely, micelarní vody používám stále a ráda, takže já to střídám. Pěkný den přeji. 😇👍

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...