sobota 31. října 2020

#ShoppingTime No. 39

 


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný poslední říjnový den,  a vítám Tě u dnešního příspěvku, u dalších nákupů, které jsem za poslední "týden" udělala. 


Pálím svíčky, hlavně pak vosky YC a k tomu je potřeba hooooodně čajových svíček. O víkendu jsem zjistila, že mi docházejí, jen kvůli tomu se mi po pravdě do DMka nechtělo a tak jsem skočila přes ulici do Lidlu a pořídila si toto balení 50 ks za 50,- Kč. Nemám s nimi zatím žádnou zkušenost, tak jen doufám, že budou alespoň srovnatelně dobré, jako ty mé "léty" ověřené z DMka. 


Pro velký úspěch jsem pořídila Cien BB cream ještě jednou. Respektive jsem ho toto balení koupila kamarádce Kriss, která primárně BBčka používá a jelikož mě vyhovuje, tak jsem jí ho musela v super akci ( 40,- Kč / 50 ml ) také pořídit. ☺


V DMku jsme objevili tyto krásné kočičí kapesníky. 😻


M. si pořídil nový zapalovač Zippo a krásně mu tak ladí k bloku a gelovému peru. 


Rýži Basmati jsem "propadla", vařím ji opravdu často a to v kombinaci buď to s masovou, či zeleninovou směsí s kokosovým mlékem. 
Viz foto. 👍🍽




Občas si koupím nějaký bloček sýru, který se hodí na vaření či pomazánky. 

M. v Lidlu vybral tuto bombonieru s čokoládovými pralinkami plněnými skutečným alkoholem, což není zcela ideální pro členy AA, ale zase je vidět, že Lidl své produkty "tedy některé" nešidí. 🙃

Kapsičky pro Izi, opět akce v Lidlu, kde se dají sehnat naprosto nejlevněji. 


Aviváž, která docházela, tak jsem tak trochu z "nouze" vzala tuto růžovou s vůní růžového jasmínu, snad nebude příliš silná. 


Opět má oblíbená mražená zelenina a k tomu slunečnicový "zob". ☺


V Máji jsem celkem neplánovaně zašla do Douglasu, který nabízí velmi outletový značně zlevněný sortiment. Vyhlídla jsem si tam nějakou skin care, ale také jsem tam koupila dárkem pánský parfém Burberry Brit Rhythm. ☺


I já jsem využila akce v Rossmannu 1+1 na dekorativní kosmetiku a vzala si své oblíbené make-upy od Mybelline Affinitone  v odstínu 03 hned 2x. Rimmel Lasting finish  a Match perfection. v odstínu Ivory. Ano je to velká nálož a zásoba min. na rok a půl, ale té akci se nedalo odolat. Tyto čtyři skvělé make-upy mě vyšly na 489,- Kč!!! 👍👍
A musím velmi pochválit prodejnu Rossmann, která je v Máji, naprosto skvěle zásobená, milý personál a čistá prodejna! Výstavní prodejna, více takových zkušeností! 


A co Ty, také jsi se nechala zlákat akcí v Rossmannu? 


Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto nákupovému příspěvku, která mě velmi těší. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A.l






10 komentářů:

  1. Akurát dnes som si kupovala aj takéto čajové sviečky aj takú jednu vážne veľkú. Sviečky sú za mňa must-have pri tomto ročnom období. A ani som si nevšimla, že v Lídlu predávajú aj BBcream. Ja som si tam minule kupovala také double masky na tvár a boli skvelé.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, svíčky, vosky...také miluji. Masky z Lidlu, respektive Cien znám, mám ozkoušené a jsou moc prima. Krásný večer přeji. ☺

      Vymazat
  2. Mám doma to velké balení čajových svíček a jsou v pohodě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, větší balení tam snad neměli, ale co jsem je zkoušela, tak skutečně krásně vydrží hořet 4h, takže velká spokojenost. ☺

      Vymazat
  3. Ta bonboniera vypadá chutné a poctivě :-) kokosové mléko kupuji hlavně do kari, dá tomu příjemnou exotickou vůni i chuť, navíc je to rychlé a zdravé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bonboniera byla super, pravá čokoláda a i alkohol obsahuje, je poctivá. ☺ Jj. já kokosové mléko nejčastěji dávám do takového mého zeleninového alá kari a je to super. ♥

      Vymazat
  4. Tú bonboniéru som mala a bola dosť fajn, ale všeobecne preferujem také bez alkoholu. Merci u mňa nič neprekoná :D

    OdpovědětVymazat
  5. Čajovky z Lidlu jsou dobrý tip, i když já mám doma teď ještě zásobu. Královský sýr kupuju taky, mám ho ráda i jen tak na chleba s máslem. Sluečnicová semínka jsem měla teď po delší době a konstatovala jsem, že si je budu kupovat častěji. A ty kočičí kapesníčky jsou sladké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapesnicky jsou 😽😽👍👍. Jinak naprostý souhlas. Pěkný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...