pondělí 26. října 2020

#Recenze - Norková "tradiční = klasická" pleťová maska



AHOJ,AHOJ,

přeji krásné pondělí,  a vítám Tě u dnešní recenze. Dnes to bude o "tradičním produktu" a to PLEŤOVÉ MASCE = NORKOVÉ. Tuto masku si pamatuji ze svého dětství, kdy ho používala máma, tety a nyní se našel cestu i ke mne. 

Norkový krém jsem si v roce 2016 pořídila tuším v Teta drogérii, kde jsem na něj úplně náhodou narazila. Recenzi z té doby jsem dala 
Zde, ale příliš spokojená jsem kdysi nebyla a na pleti mi krém dělal neplechu. Je zajímavé, jak se mi pleť změnila. 


Norková maska má velmi klasické balení, je v kovové tubě, logo je také zřejmě stejné, jednoduché a ničím výjimečné. 

Z kovové tubičky se krém - produkt dobře nanáší a co je skvělé, je její prvotní otevření, kdy hrotem na víčku odstraníte kovovou membránu, čímž je maska uzavřena, chráněna a "dříve" to byl naprosto běžný postup! 


Maska v kovové tubičce obsahuje 32 g produktu a já ji platila něco okolo 50,- Kč v drogérii Rossmann. 

Co jsem nevěděla a mile mě překvapilo, že společnost Cosmetica s.r.o., která masku vyrábí sídlí v Hostivicích u Prahy, což je město - obec, kterou znám a denně jsem jí projížděla směrem do Prahy, kdy jsem ještě bydlela u rodičů v Unho. ♥




Maska je to tedy hydratační, určená k hloubkové regeneraci a tonizaci, nevím jestli tonizaci, ale hydrataci rozhodně mé pleti dodá. Ale také jsem zjistila, že se mi objevilo, stejně tak jako v roce 2016 drobné začervenání a jaké si drobné pupínky, které svěděly. Masku jsem tedy byla nucena přestat používat a pleť se srovnala, začervenání zmizelo. JE MI TO LÍTO, ALE BOHUŽEL MÉ PLETI NEVYOVUJE TENTO TRADIČNÍ PRODUKT. 



Maska není ani příliš hutná, masná. Její konzistence je příjemná, jemně krémová, dobře se na pleť nanáší a rovnoměrně rozetře po obličeji, krku, dekoltu či hřbetu rukou. 

Masku nechávám nejraději působit přes celou noc, kdy se mi do pokožky plně vstřebá a ráno mám pokožku jemnou, hladkou a příjemnou na dotek. 

Díky obsahu norkového oleje krásně pokožku vyživí a zjemní. Doporučené působení 20-30 min. je také plně funkční a dostačující. 

Parfemace je také taková "typická", nebo tradiční, vůně kosmetiky mé mámy z mého dětství. Není výrazná, nepříjemná ani vlezlá, ale taková autentická pro danou dobu a produkt. Co říkáte? ☺



Popis z oficiálních stránek společnosti Cosmetica:

Pleťová maska norková je určená k hloubkovému účinku, k regeneraci a tonizaci pleti obličeje. Ovlivňuje příznivě vzhled pleti a svým obsahem norkového oleje podmiňuje její svěžest a mladost.

Masku nanášíme ve slabé vrstvě na očištěnou pleť a ponecháme 20 až 30 minut působit. Přebytek setřeme vatovým tampónkem a eventuelně lehce opláchneme vlažnou vodou. U suché a citlivé pleti smýváme masku výhradně pleťovým mlékem.

32 g produktu v tubě vyjde běžně na 44,- / 50,- Kč 



Něco málo o samotné společnosti Cosmetica s.r.o. a její historii:


Kořeny společnosti Cosmetica s.r.o. sahají až do roku 1958, kdy byl založen Ústav lékařské kosmetiky Praha. ‚‚Kosmeťák‘‘, jak si ho lidé pojmenovali, soustředil většinu špičkových odborníků Československa, ať šlo o chirurga MUDr. Fahouna, či chemika RNDr. Hanuše nebo kosmetičky paní Knoblochové. Tehdy začal úspěšný vývoj a výroba originální špičkové kosmetiky, ze které je dodnes nejznámější řada založená na vynikajících vlastnostech norkového oleje.

V roce 1993 byla založena akciová společnost Ústav lékařské kosmetiky Praha a. s., která odkoupila státní podnik stejného jména.

V roce 1991 byla založena společnost Cosmetica s.r.o., která po ukončení fungování Ústavu lékařské kosmetiky Praha a. s. v roce 1997 převzala celé know-how výroby kosmetických přípravků Ústavu lékařské kosmetiky Praha a.s., včetně špičkových odborníků na jejich vývoj a výrobu.

Společnost nadále uplatňuje svůj konzervativní přístup, je moderní, nikoli módní a seriózně uvádí na trh jen nejkvalitnější a dokonale ověřené výrobky s cílem naplnění svého dlouholetého motta, které bylo v různých variantách použito řadou českých i světových firem:



Závěrem asi tolik, mě maska VYHOVUJE, pleti dodá hydrataci, ale bohužel mi dráždí pokožku, vyživí a zjemní. Výsledný efekt je pro mne tedy takový rozporuplný. Maska sice hydratuje, vyživí, ale současně na mé pleti vyvolá alergickou reakci v podobě začervenání a drobných pupínků. Čili tedy, můj verdikt je takový, že masku sama za sebe příliš NEMOHU DOPORUČIT. Bohužel, je to tak, mrzí mě to a také to, že masku jsem musela přestat používat. 


A co Ty, znáš Norkovou masku? 

Moc děkuji za Tvou přízeň a pozornost tomuto příspěvku, kterého si velmi vážím. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 




5 komentářů:

  1. Toto je asi už príliš tradičné, ja si to z detstva nepamätám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no vidíš, já ano a doufala jsem, že mi sedne. ☺♥

      Vymazat
  2. Já si z dětství pamatuji norkový krém na ruce, tenkrát to byla taková "lepší" kosmetika, která nebyla úplně běžně k dostání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nebyla zcela běžná a o to více mě překvapuje to, že mi už podruhé nesedne. ŠKODA NO. ☺

      Vymazat
  3. Tak tuto pleťovou masku neznám, ale vypadá dobře. Třeba ji někdy taky vyzkouším. Mně se osvědčila maska na oči Mádara SOS Hydra, která přesně splňuje moje očekávání. Mám náročnou pleť na kosmetiku a jen tak něco ji nesedne, proto musím hodně zvažovat, než nějakou kosmetiku vyzkouším, abych si pleť nepodráždila.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...