pátek 23. října 2020

#Recenze - POSÍLENÍ IMUNITY 👍🍂🍊


AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek, a vítám Tě u dnešního "nekosmetického" příspěvku, který vznikl na základě milé nabídky. Oslovila mě síť lékáren Benu, kterou pravidelně  navštěvuji a jako řada z nás mám věrnostní kartičku, na které se mi nasčítaly body a když jsem si šla vyzvednout mnou vybrané produkty k recenzi, mohla jsem si za ně vzít zcela zdarma lék na bolest, což mě o to více potěšilo. ☺


Nastalo podzimní, sychravé období, kdy bychom o sebe měli o to více pečovat, chránit se díky správným doplňkům stravy. Dodávat svému tělu vitamíny, minerály a podpořit tak jeho imunitu a odolnost vůči vnějším vlivům, které na nás působí. 


Vitamin C z Benu lékárny užívám již rok. Skutečně celý rok denně užívám tento sypký vitamín C, který si nejčastěji ráno, nebo v průběhu dopoledne nasypu (přiměřené / doporučené množství = doporučená dávka je 1 g denně cca 1/3 lžičky) do vody, zamíchám, nechám rozpustit, což trvá opravdu chvilku a vypiji. Co je opravdu skvělé na vitaminu C, že se jím nemůžete tzv. předávkovat, prostě to s ním nepřeženete ve snaze se nadávkovat, protože naše tělo přebytek vitaminu C vyloučí!

Tento sypký Vitamin C Premium společnosti Allnature v balení 250 g seženete za opravdu výhodou cenu 99,- Kč na jejich e-shopu. Sypká podoba se mě osobně osvědčila více, než běžné tobolky, které osahují mnohdy mnohem menší dávku, než je denní doporučená, zároveň je toto balení i ekonomicky výhodné. 

Od doby, kdy užívám právě sypký vitamin C jsem nebyla nachlazená, neměla žádné respirační obtíže (tím myslím rýmu, kašel, zánět horních cest dýchacích). Pro mě je to skutečně VELKÝ POMOCNÍK!


Čaje piji přes celý rok, pravidelně, mám je prostě ráda. Značku - společnost Megafyt Pharma mám převážně spojenou s bylinnými / léčivými čaji. Společnost je na trhu dlouhou dobu a patří mezi ověřené. 
Tuto čajovou směs při nachlazení si pravidelně kupoval můj muž právě při začátku nachlazení, náběhu na zánět horních cest dýchacích, nebo zánětu průdušek, na které trpívá. 
Poctivě čaj pil, pije dodnes a výsledek byl vždy stejný a to ten, že mu odlehlo, ulevilo se mu a opětovně, rok, co rok se k tomuto čaji rád a s důvěrou vrací! (jen pro představu - každý rok ho nějaké respirační potíže postihly a to jsme spolu byli 15 let). 


Tento čaj je doslova bylinkový koš, který je celkem dost výrazný, jak svou vůní, tak hlavně chutí. Já tam nejvíce cítím fenykl a lékořici, ale obsahuje také lipový květ, který je skvělý na snížení teploty!

Nejvíce se mi osvědčilo ho pít teplý, ideálně 3x denně, případně je vhodný i ke kloktání, kdy dobře stahuje podrážděnou sliznici. 



Za sebe tuto čajovou, bylinkovou zahradu mohu JEN A JEN DOPORUČIT. Sahám po ni vždy, když cítím lehkou bolest v krku či nachlazení, je to nedílná součást domácí lékárničky. Rozhodně patří mezi velké pomocníky i v prevenci a posilování imunity, ale letos jsem ho zatím nepotřebovala, jelikož mi skutečně zabírá vitamin C, kterým jsem získala odolnost! 


Tak to jsou mé malé tipy, triky a doporučení z domácí lékárničky. Oba produkty seženete v Benu lékárně, nebo na jejich e-shopu. 
Jsem moc ráda, že jsem vám mohla tyto mé osvědčené doplňky stravy představit a zajímalo by mě, jaké jsou vaše osvědčené způsoby, jak odolávat / předcházet nachlazení?


Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, která mě velmi těší a vážím si jí. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. 

6 komentářů:

  1. Bylinkové čaje moc ráda nemám, nechutnají mi. Za to ten vitamín C v prášku vypadá skvěle. My máme doma céčko v šumivých tabletách.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano, ne každému bylinné směsi chutnají. Vitamin C je celkem jedno v jaké formě se podává (tabletky, kapsle, sýpká forma či šumivé kapsle), ale jde o množství. Z vlastní zkušenosti vím, že právě ty šumiví kapsle obsahují velmi malé množství Vit. C., toť mé doporučení, Prima den.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já také nemám ráda bylinné čaje. Pravidelně zobu celaskon, moc mi chutná. Díky za tvé tipy 😊 Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já bylinky taky zrovna nemiluju, ale když dojde na nachlazení, tak po nějakém čaji obvykle sáhnu (věštinou od tebou uváděného Megafytu nebo od Lerosu). Vitamín C zobu taky, ale já nerada ty rozpustné, takže dávám přednost tobolkám.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, chápu. Milovnice a znalkyně čajů si ho ráda dá "s chutí" a ne proti nachlazení. Krásný sváteční den přeji. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...