čtvrtek 22. října 2020

#ShoppingTime No. 38


 AHOJ,AHOJ,

přeji krásný čtvrtek a vítám Tě u dnešního článku s mými posledními nákupy. 
Začnu asi lékárnou, kde jsem si vyzvedla lék Betaloc, který beru za zvýšenou srdeční činnost, což může znít zvláště, ale je to pro mou vyšší tepovou frekvenci (jsem prostě tzv. "zrychlená") 🙃

Paralen nebo Panadol nesmí nikdy v mé lékárničce chybět, ale sehnala jsem lékárně Dr. Max Jarischův roztok! Tato vodička všemi milovaná je u mě doma a jsem zvědavá, jaké blahodárné účinky bude mít na mou pleť. ☺


Mixit mě oslovil svým mixem pekanových + kešu ořechů v sezamu a mořské soli. 


Hodně se mi osvědčily mražené zeleniny z Lidlu, jsou opravdu chutné, zelenina kvalitní a mají celkem široký výběr a i přes přítomnou papriku, na kterou já jsem alergická mi po tepelné úpravě nevadí. 

Kokosové mléko na vaření a mléčné výrobky na chleba jsou taky moc prima. 



Takový obyčejný a velmi rychlý nákup v DMku, prostě jsem tam jen zaskočila pro dva šampony, celková útrata 40,- Kč. 👍


Lidl a jejich "dobroty". Opravdu se mi poslední dobou do jídelníčku zařadily tyto "nátěrky" na chleba. Občas mívám období, kdy jím stále ty stejná jídla či konkrétní produkt, doslova se toho nemohu nabažit, načež se jich přejím a poté zase téměř zcela vyřadím z jídelníčku. 👍


Plněné trubičky nezdravým - vanilkovým krémem byly v akci a mě tuze chutnají, ale kupuji je jen v akci. Rýže Basmati se také stala mou stálicí. 


Konzervy téměř nekupuji, ale uzené šproty jsem jako náctiletá mívala moc ráda, takže jsem si říkala, že by to mohl být takový prima "návrat do puberty". 🙃


Tento sýr z Lidlu vřele doporučuji, už jste ho u mne mohli vidět. Gouda, polotvrdá, doba zrání 55-60 týdnů, opravdu skvělý a chuťově vyvážený. 250g vyjde na 80,- Kč. 
Slaný snek a má milovaná sweet chilli saure, která sice poměrně zdražila, ostatně jako všechno, inflace díky covidu je neúprosná, ale o to více s omáčkou šetřím a užívám si ji. 

Velmi běžné potraviny a produkty jsem si za poslední de facto týden pořídila. 
No a co jsi si pořídila Ty / Vy?
Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto nákupovému příspěvku, která mě jednak velmi těší a vážím si ji. 

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E. A. ♥







15 komentářů:

  1. Hello! :)
    very interesting post. I read it with pleasure. you write very interestingly and your posts are very inspiring :) if you want, we can visit each other or observe our blogs :)
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hello Ayuna, thansk. Your blogs is very nice, thanks to you follover. Have a nice day. ☺

      Vymazat
  2. Milujem kokosové mlieko a chilli omáčku s ananásom :-)
    Na ten roztok sa chystám aj ja.
    Super nákupy.
    My sme sa práve s manželom vrátili z nákupu, mali sme plný kufor, keďže sa u nás chystá to, čo u vás...keby je na mne, do obchodu nejdem, ale manžel mal pocit, že máme málo jedla :-) ale myslím, že by sme vydržali aj niekoľko mesiacov bez nákupov... a to obrovské množstvo ľudí... a čakačky...
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, ano právě kombinace chilli, česneku či zázvoru s kokosovým mlékem, doplněná krevetami....je báječná. Zvládněte blížící se lockdown, pokud možno co nejlépe a opatruj sebe a svou rodinu!! ♥
      Vrátila jsem se právě z banky a OC je uzavřené, obchody prázdné..., jako na jaře. Trochu smutné.

      Vymazat
  3. Ahoj :) Jarischova voda se ''usídlila'' i na mé koupelnové poličce a je to po dlouhé době přípravek, který mi krásně pročistil póry a pomáhá s mým hodně podebraným akné, věřím, že budeš spokojená. Palouček jsem si koupila taky, chutná mi trošku víc, než lučina a je levnější :) Od Baley zbožňuji sprchové gely, ale šampony moc nemusím, podle mě akorát krásně voní, ale to je vše :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, právě jsme si čistila pleť Jarischovou vodou a dávala jsem ji i kamarádce. Tedy pořádně čistí pleť a vytahuje nečistoty, to je pravda. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat
  4. Ty oříšky od Mixit miluju a ty vanilkové tyčinky taky, mňam, dostala jsem na ně chuť. :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Eri, ty oříšky se sezamem musím taky zkusit. Měla jsem ty s mořskou solí a rozmarýnem a byly skvělé. A ta goudu, co ji kupuješ pravidelně, se chystám taky - jen až budu mít cestu do Lidlu (a zapomenu jako v pondělí). Kupuju i Palouček a manžel má v oblibě salámovou pomazánku a ty tyčinky (na mne jsou hodně sladké)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stano, Jj Lidl sýry umí, jen doporučuji raději vybírat ty z De nebo NL.👍😇 pěkný den přeji.

      Vymazat
  6. Ty plněné trubičky máme taky rádi. Jsou výborné. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Eri, moc pěkné nákupy. Taky jsem byla v lidlu a udělala jsem tam pořádnou zásobu sýrů 😊 měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, sýry jsou skvělé! Lidl také. Krásný víkend měj a děkuji. ☺

      Vymazat
  8. Musím už vyskúšať ten Old Holland syr, už som naň pozerala a nakoniec som ho nevzala. Mám teraz syrové obdobie, tento týždeň som si v Bille kúpila výrez z Brie a natierala som ho na chleba a bolo to geniálne :)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...