pátek 16. října 2020

#Recenze - Vaseline tělové mléko Advanced repair



AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek a vítám Tě u dnešního článku, u dnešní recenze. 
Toto tělové mléko značky Vaseline jsem si koupila v DMku na základě toho, že byl v 50% slevě a místo 80,- Kč jsem platila jen 40,- Kč ... a to se vyplatí 👍. 


Tělové mléko jsem určitě potřebovala, takže se nákup víc než podařil. Od této značky jsem kdysi měla jejich ikonickou vazelínu v kalíšku a pak balzámek na rty. Tyto produkty mne velmi vyhovovaly, ale nijak blíž se do mého hledáčku značka Vaselina nedostala, nyní vím, že je to chyba. ☺


Tělové mléko je určeno pro intenzivní hydrataci a suchou pokožku, což já splňuji a také od tělového krému poptávám. Obal je pěkný, bílý - čistý s typickými prvky a barvami značky Vaselina a i 400ml balení mi přijde velmi praktické. 


Vaseline
tělové mléko Advanced repair 400 ml 80,- Kč - běžně k dostání třeba v DMku. 


Samotné tělové mléko je bílé barvy, velice příjemné - pudrové parfemace, která ve mne vždy navodí pocit čistoty a dětství. 
Konzistence je středně krémová, mléko není hutné, ani příliš tekuté. Dobře se mi s ním pracuje, rychle se do pokožky vstřebává a opravdu SKVĚLE A DLOUHO POKOŽKU HYDRATUJE. Zanechá ji jemnou, hebkou a vyživenou. 


Za mne je to VELICE POVEDENÝ tělový krém, který jsem si v poslední době hodně oblíbila a používám ho prakticky denně, vlastně i několikrát za den, když na to přijde. 
K pokožce je jemný, nedráždivý a nezanechává žádný mastný film, i přes to, že má velmi vysokou hydratační schopnost, což se jen tak nevidí!!


A co Ty, znáš značku Vaselina, máš s ní zkušenost?

Moc děkuji za přízeň a pozornost této recenzi, které si velmi vážím a těší mne. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. ♥


10 komentářů:

  1. Túto značku kozmetiky nepoznám, ale celkom by ma zaujímalo, či má v zložení aj tú vazelínu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, určitě doporučuji blíže se podívat na tuto kosmetiku. Např. balzámky na rty nebo klasická vazelína je skvělá! Asi je fajn si pohlídat nějakou slevu ☺. Prima den přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, ja mam znacku Vaseline rada, mam od nich aj kremy na ruky a tiez su super. Moj oblubeny je ruzovy, nie je v tube alebo vo flaske ako telove mlieko. U nas som ho ale nevidela, kupujem si ho v zahranici. Maju aj telove mlieka bez parfemacie, niekomu to potom "smrdi", ked tam vlastne citis len tie jednotlive zlozky, ze tam nie je nic na to, aby to pekne vonalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi, já mám právě tuto značku spojenou se zahraničím, kde jsem ji prvně zahlédla, ale nevěnovala jsem ji pozornost. ☺ Určitě nyní vím, že se vyplatí si pohlídat nějakou akci a vzít více výrobků. Prima den a i víkend. ☺

      Vymazat
  3. Ta cena je super za tak velké balení. Takové akce mám ráda. Od značky jsem ještě nic neměla, ale tělové mléko vypadá příjemně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, také jsem neznala, pouze klasickou vazelínku. Mohu vřele doporučit, byla jsem velmi spokojená. Prima den přeji. ☺

      Vymazat
  4. Cena je top, a mléko vůbec neznám, značku ano.. mám ráda jejich vazelinky.. ale mléko vypadá fajn.. jen já na natírání jsem lump.. ale už bych měla začít..

    Vitamínové doplňky z eshopu Biome.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...haha, já to zase snad "piju", mám velkou spotřebu tělových mazadel. ☺♥

      Vymazat
  5. Kdysi jsem myslím měla z nějakého boxu jejich pomádu na rty, ale někomu jsem ji věnovala, protože byla v kelímku a já ty kelímkové produkty na rty nemám v oblibě... Mléko vypadá dobře a ta cena je fakt super... Já byla hodně spokojená se zpevňujícím mlékem s Q10 od Nivey a meruňovým mlékem z Manufaktury. A teď mám kokosové z YR a taky je moc fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, úplně jsi mi připomněla, že jsem se ještě nepodívala na novou vánoční limitku Manufaktura....., jablíčko/skořice. ♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...